Ze kwam net de kamer inlopen en vertelde dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar zie jij dat dan??![]()
Ik zie nog steeds 2 SL en 2 kamer.
Nu moet hij het alleen nog zeggen. Maar daar zal hij wel geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
nee doet geer heel goed ,,mo mag ook wel eens de waarheid weten
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:14 schreef bb2 het volgende:
G*dver, hahaha Gerard zegt net wat ik wilde gaan typen
Hij heeft dan geen enkel geheim geradenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
and that is why GEER = MASTER !!!
Had ie eigenlijk wat eerder moeten zien. Maar ja ik zit niet in dat huisquote:Op donderdag 14 april 2011 02:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
and that is why GEER = MASTER !!!
Wat, dat Geer achter haar rug om roddelt en probeert de nominaties te beīnvloeden? Volgens mij luistert ze momenteel niet, of, zou wel leuk zijn: als ze boven meekijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mo lult dagelijks achter andermans rug om.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:15 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat, dat Geer achter haar rug om roddelt en probeert de nominaties te beīnvloeden? Volgens mij luistert ze momenteel niet, of, zou wel leuk zijn: als ze boven meekijken.
Had Mo gedaan wat Gerard nu doet...
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
Wat zijn ze lekker achterbaks
Zo zijn zo doodsbenauwd voor mo, als ze in huis was dorsten ze dit nooit te zeggen
Mo is er niet hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 02:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
onzin Geer houd er zelfs al rekening mee dat mo dit gewoon ziet op een schermpiequote:Op donderdag 14 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
Wat zijn ze lekker achterbaks
Zo zijn zo doodsbenauwd voor mo, als ze in huis was dorsten ze dit nooit te zeggen
Hij wil toch dat Mo het ziet. Mo niet, viel iedereen aan in de week van de waarheid, als ze uit de KvdW kwamenquote:
tja ik zeg alleen :what's new ?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:17 schreef bull1966 het volgende:
JoJo is achterbaks ze zegt nu weer heel iets anders dan toen tegen Mo
datquote:Op donderdag 14 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
onzin Geer houd er zelfs al rekening mee dat mo dit gewoon ziet op een schermpie
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
onzin Geer houd er zelfs al rekening mee dat mo dit gewoon ziet op een schermpie
Ja, voor de zekerheid toch ook maar even tegen de camera lullen. Niet dat Gerard de hele tijd met camera's bezig is hoor.. verre van...quote:Op donderdag 14 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
aard van het beestje net als achterbaksheid bij JoJoquote:Komt bij Mo weer op hetzelfde neer heh.
Wederom gebrek aan relativeren, ook met die fanatiekheid.
No worries, dit krijgt ze echt zelf nog wel van ze te horen. Kan ze weer lekker janken.quote:
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 02:19 schreef Darklight het volgende:
durft hij dit morgen ook te herhalen als Monique er WEL bij is?
En Laura gaat alles terugvertellenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:19 schreef bb2 het volgende:
Karim zegt nu net precies waar het om gaat.
(ook over die relaties)
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:19 schreef Darklight het volgende:
hij zegt met al :ik neem geen woord terug en ze mag het weten ,hij weet toch ook dat laura alles doorlultquote:Op donderdag 14 april 2011 02:19 schreef Darklight het volgende:
Ja psies ff indekken, hij kwam nog laat binnenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja, voor de zekerheid toch ook maar even tegen de camera lullen. Niet dat Gerard de hele tijd met camera's bezig is hoor.. verre van...
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
No worries, dit krijgt ze echt zelf nog wel van ze te horen. Kan ze weer lekker janken.
is allang ingecalculeerdquote:Op donderdag 14 april 2011 02:20 schreef liqrich het volgende:
Potentieel gevaar is laura die het weer doorlult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |