ja?quote:
Hij wil een kroelie, eendje heeft een topic geopendquote:
aangepastquote:
Zijn de regels nu weer verandert?quote:
Vlgs mij had ik Lapo weet niet hoe ik nieuwe moet openen. Sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 01:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij wil een kroelie, eendje heeft een topic geopend
Doet me denken aan phone booth (goeie film overigens)quote:Op donderdag 14 april 2011 01:59 schreef Day het volgende:
Karim wil een film maken van 2 interessante mensen op een sokkel, punt.
Ze kan beter d'r flots washen.quote:
En dat kan zomaar, low budget, een interessante film worden...quote:Op donderdag 14 april 2011 01:59 schreef Day het volgende:
Karim wil een film maken van 2 interessante mensen op een sokkel, punt.
Zou wel shocking zijn als er morgen een uitgebreid verslag in de live komt en dan aan Pa vragen, nog steeds trots op je dochter.quote:
Mensen vinden dit al rete saai hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 02:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
En dat kan zomaar, low budget, een interessante film worden...
Ja is een beetje zoals dat BNN-programma. Die presentator met 1 gast, 24 uur lang. Hangt dan natuurlijk wel van de gast af.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
En dat kan zomaar, low budget, een interessante film worden...
precies. heel irritantquote:Op donderdag 14 april 2011 02:01 schreef bb2 het volgende:
Waarom zijn de cams altijd in paren
Vind dat zo irritant.
Ze kunnen nu op 3,4 woonkamer + Philip en Joanna zetten?
Dat gaat wel heel verquote:Op donderdag 14 april 2011 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou wel shocking zijn als er morgen een uitgebreid verslag in de live komt en dan aan Pa vragen, nog steeds trots op je dochter.
En dan is het weer niet eerlijk. Zo'n lief klein meisje, met goed werk en veel vriendenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou wel shocking zijn als er morgen een uitgebreid verslag in de live komt en dan aan Pa vragen, nog steeds trots op je dochter.
Geef toe dat Karim en Gerard als Napoleon en Ceasar op hun sokkels een van de hoogtepunten van dit seizoen SST warenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen vinden dit al rete saai hoor
Heel veel respect voor. En ik heb heel hard gelachen met die tweequote:Op donderdag 14 april 2011 02:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Geef toe dat Karim en Gerard als Napoleon en Ceasar op hun sokkels een van de hoogtepunten van dit seizoen SST waren
En ze kan nog goed koken ook. Kortom als je haar stembanden verwijderd de ideale vrouw.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:07 schreef Mita het volgende:
[..]
En dan is het weer niet eerlijk. Zo'n lief klein meisje, met goed werk en veel vrienden
Daar ben ik het wel redelijk mee eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Geef toe dat Karim en Gerard als Napoleon en Ceasar op hun sokkels een van de hoogtepunten van dit seizoen SST waren
Ja, die twee hebben elkaar er met humor doorheen gesleeptquote:Op donderdag 14 april 2011 02:09 schreef Mita het volgende:
[..]
Heel veel respect voor. En ik heb heel hard gelachen met die twee
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
geer prachtig : mo is aan de beurt vanwege haar fanatisme
Waar zie jij dat dan??quote:Op donderdag 14 april 2011 02:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo ; stem mag alsjeblieft het licht uit in de vrouwenslaapkamer want philip is niet lekker en heeft hoofdpijn
Hij is bang voor haar fanatismequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |