Dat dus. Pearlbitch zei het laatst ook, er zitten 2 vrouwen in dat huis, die eigenlijk kwamen om een ton te winnen, ze ontmoeten een vent en ineens draait alles daar om. Kijk Mo, die kan straks alleen maar naar beelden kijken waar ze of aan het janken of aan het neuken was. En wie zegt dat die vent er straks nog is? Vind dat echt heeeeel dom!quote:Op donderdag 14 april 2011 02:43 schreef Mita het volgende:
[..]
Precies, je haalt me de woorden uit de mond. Lol moet je maken. Sex, zoals Mo kun je altijd hebben. Maar lol maken in zo'n huis. Petje af
Mo weg en Gerard gedraagt zich als alfa .. geestig toch.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:43 schreef Darklight het volgende:
dit is toch echt een zielige vertoning
Sharon springt er bij mij al vanaf dag een uit,is pas 20 en geen waaiwindquote:Op donderdag 14 april 2011 02:46 schreef bb2 het volgende:
Laura is bij mij gelijk aan Sharon.
Springen er beiden niet echt uit.
Nominatie, feit dat ie die vrijstelling niet gekregen heeft, zat hem meer dwars dan hij toe wil geven.quote:
Ik denk niet dat Mo zolang gaat jankenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:48 schreef Darklight het volgende:
ik ga ook slapen, morgen maik weg
En Monique janken
Wat bedoel jij met "waaiwind"?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Sharon springt er bij mij al vanaf dag een uit,is pas 20 en geen waaiwind
Ja, maar hij zal wel in de finale komen, die Joanna gaat winnenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:47 schreef Ifa het volgende:
[..]
Nominatie, feit dat ie die vrijstelling niet gekregen heeft, zat hem meer dwars dan hij toe wil geven.
Ze houdt zich aan haar principes. Maar ze is daar helemaal alleen petje afquote:Op donderdag 14 april 2011 02:49 schreef bb2 het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met "waaiwind"?
Dat ze steeds wat anders kiest (zich mee laat sleuren)?
Dat ben ik met je eens.
Jo adviseerde haar meer met Karim op te gaan trekken. Dat advies zette ze al vrij snel in de praktijk om.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:49 schreef bb2 het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met "waaiwind"?
Dat ze steeds wat anders kiest (zich mee laat sleuren)?
Dat ben ik met je eens.
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik taai em af ! adios muchachos![]()
verheug me nu al op mootjes reactie op geers opmerking![]()
![]()
Weet ik niet. We'll seequote:Op donderdag 14 april 2011 02:50 schreef taxisjoof het volgende:
mo jankt nog maar 1 keer
gaat helaas wel een hele week duren mits ze der volgende week uitgaat
Alleen?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:50 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze houdt zich aan haar principes. Maar ze is daar helemaal alleen petje af
Ma van Jo adviseerde, dat Jo meer met Sharon en Karim moest omgaan. Kijk of lees terug. Toen ze met Majo mocht praten nadat Dennis haar gedumpt hadquote:Op donderdag 14 april 2011 02:50 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jo adviseerde haar meer met Karim op te gaan trekken. Dat advies zette ze al vrij snel in de praktijk om.
Heeft ze net gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:53 schreef Day het volgende:
Dat Jo nog niet briesend die kamer uit is gekomen: Stil, m'n vent slaapt!
Dat deed ze toch net?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:53 schreef Day het volgende:
Dat Jo nog niet briesend die kamer uit is gekomen: Stil, m'n vent slaapt!
Krijgt ze ook geen kans voor met allemaal die ego'squote:Op donderdag 14 april 2011 02:52 schreef bb2 het volgende:
[..]
Alleen?
Dat zijn er dan meer.
Ik vind haar weinig boeiend.
Dat bedoel ik overigens niet negatief, maar dat ze minder opvalt.
(niet dat iemand perse hoeft op te vallen)
Echt?! Oh, dat heb ik gemist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |