Ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Stability het volgende:
wat ik ook van joanna vindt......ik vind wel dat ze alles steeds goed schoonmaakt. wat voor reden ze er ook voor heeft, het is wel nodig, en een ander doet het niet uit zichzelf.
Ja, ik zag hetquote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
laura heeft haar kerkschoenen weer aan
Ze ziet er helemaal uit alsof ze naar de Paasmis gaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
laura heeft haar kerkschoenen weer aan
ben ik het ook mee eensquote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Zou het echter raar vinden als dit weer in de daily komt, we zien ook niet wie er elke dag moet koken
ik dacht eerder aan een begravenis/crematie/condoleancequote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze ziet er helemaal uit alsof ze naar de Paasmis gaat.
Ook nog een reden om blij te zijn als Jo na huis gaat. Ben benieuwd wat voor bende het gaat worden danquote:
Heb je wel de keren meegekregen dat ze anderen zwaar afsnauwde omdat ze het lef hadden HAAR schoonmaak-klusjes uit handen hadden genomen? Als blikken konden doden.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Stability het volgende:
wat ik ook van joanna vindt......ik vind wel dat ze alles steeds goed schoonmaakt. wat voor reden ze er ook voor heeft, het is wel nodig, en een ander doet het niet uit zichzelf.
Psies, team baas.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Zou het echter raar vinden als dit weer in de daily komt, we zien ook niet wie er elke dag moet koken
dan hebben ze binnen de korste keren een kakkerlakken plaag.. zeker in portugal waar het warm isquote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ook nog een reden om blij te zijn als Jo na huis gaat. Ben benieuwd wat voor bende het gaat worden dan
En dr bh lag er ook nog.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo: "Moet je boek mee naar binnen Mo?"
ja dat heb ik wel meegekregen, ze maakt gewoon heel graag schoon en is kennelijk bang dat een ander het minder grondig dan zijzelf zal doenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Heb je wel de keren meegekregen dat ze anderen zwaar afsnauwde omdat ze het lef hadden HAAR schoonmaak-klusjes uit handen hadden genomen? Als blikken konden doden.![]()
Wel netjes dat ze ook wat doet though, da's wel waar maar dit word echt weer zo zwaar uitvergroot met al die shots op rommeltjes overal op de grond.
Dat bed van Mo ziet er wel uit zegquote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Ransjih het volgende:
en de rest negeert haar demonstratieve opruimen
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat heb ik wel meegekregen, ze maakt gewoon heel graag schoon en is kennelijk bang dat een ander het minder grondig dan zijzelf zal doen
heeeeeerlijk !! dat word ruzie vanavondquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Dat bed van Mo ziet er wel uit zeg
aub vannachtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef Stability het volgende:
[..]
heeeeeerlijk !! dat word ruzie vanavond
Als het maar een beetje op tijd begint !!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef Stability het volgende:
[..]
heeeeeerlijk !! dat word ruzie vanavond
Dat kan maar het lijkt bij haar vooral een soort bezigheids-therapie ( net als dat strijken laatst ) zodat ze niet flipt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat heb ik wel meegekregen, ze maakt gewoon heel graag schoon en is kennelijk bang dat een ander het minder grondig dan zijzelf zal doen
quote:"Ik word echt boos van die rommel"
13 april om 21.03
Joanna wil een groepsgesprek.
De blondine is het huis aan het stofzuigen en heeft het gehad. Ze is het zat dat steeds dezelfde mensen opruimen en de andere bewoners niets doen. Laura en Sharon beamen Joanna's frustraties maar zeggen dat het toch niet gaat veranderen. Joanna wil een groepsgesprek met alle bewoners om te praten over de taakverdeling.
quote:Wilma 13 april 2011 om 21:28
goed zo jo het werd tijd,het zijn altijd de zelfde die niks uitvreten.alleen als ze even in het goede daglicht willen staan!
*.*patricia*.* 13 april 2011 om 21:24
Ze heeft gelijk! Het zijn altijd dezelfde die constant aan het poetsen/opruimen zijn.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Urb het volgende:
Ah, daar zijn ze al hoor...![]()
http://www.secretstory.nl(...)os+van+die+rommel%22
[..]
Volgens mij heeft ze het over Maik, toen hij de opdracht had om in alle spiegels te kijken (waar achter camera's zijn)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:33 schreef IamCurious het volgende:
Laura dacht eerst acteur bij Karim, omdat die steeds de camera zocht.....
Heel veel Janken (morgen ook nog) en de hele nacht batsen (Mo heeft zich ondertussen wel over die beelden heen gezet zeker met een paar wijntjes op)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laatste avond M&M, batsen en janken in het verschiet
nouwwwwwww...... kweet het nog niet zo zekerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, ik focus me maar weer op de schoonmaakploegquote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het over Maik, toen hij de opdracht had om in alle spiegels te kijken (waar achter camera's zijn)
ik dacht in het begin dat lauwra 's geheim was..........ik ben dochter van een begravenisondernemerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:33 schreef IamCurious het volgende:
Laura dacht eerst acteur bij Karim, omdat die steeds de camera zocht.....
dan zouden ze toch eerst tijd uit moeten trekken om hun troep op het bed op te ruimenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik denk het niet, denk dat, dat huilen wel mee zal vallen. Mo gaat nog niet naar huisquote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat heb jij gestemd?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef akveor het volgende:
OMFG die poll:
Wil jij een date met Karim?
Ja! Lijkt me leuk!
Hell yeah, ik wil kinderen van hem!
Nee, maar ik wil wel graag zijn onderbroek
Nee, hij is iets te oud voor mij
ja, vooral die laatste zin...nee hij is iets te oud voor mij......puur op scholiertjes gerichtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef akveor het volgende:
OMFG die poll:
Ja! Lijkt me leuk!
Maar als Maik gaat, wat denk je dat er gebeurt?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik denk het niet, denk dat, dat huilen wel mee zal vallen. Mo gaat nog niet naar huis
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik denk het niet, denk dat, dat huilen wel mee zal vallen. Mo gaat nog niet naar huis deze week. Jammer genoeg
Streams op mute bij mij ?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als Maik gaat, wat denk je dat er gebeurt?
wat denk je als ze haar bed zietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
een 70 uur durende JANKFESTIJNquote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ik ben er ook bang voor indd. het kan haar geen moer schelenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Day het volgende:
Mo is dus niet van plan op te ruimen. Die pleurt, als ze straks gaat slapen, alles gewoon weer naast d'r bed.
doet de liefde van mn leven ookquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Day het volgende:
Mo is dus niet van plan op te ruimen. Die pleurt, als ze straks gaat slapen, alles gewoon weer naast d'r bed.
Dat de optie "Nee, hij is te jong voor me" er niet bijstaat, dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef akveor het volgende:
OMFG die poll:
Ja! Lijkt me leuk!
Na Maik de zondvloedquote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
pzies...terwijl ze dondersgoed weten dat alle oma's van laura in het bejaardenhuis ook kijken !!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat de optie "Nee, hij is te jong voor me" er niet bijstaat, dat zegt al genoeg.
haha zat ik ook net te denken!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat de optie "Nee, hij is te jong voor me" er niet bijstaat, dat zegt al genoeg.
Ik zei eerder al vandaag dat het een bakvissengebeuren daar is.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze gaat niet naar huis ze gaat er heel veel mee dreigen en heel veel huilen, en dan nog meer te huilen dan dronken te worden te feesten, huilen, kotsen en huilen, en dan de volgende dag weer huilen en dan nog wat huilen en om dan alsje alsje blieft genomineerd te worden dat ze met 1 % van de stemmen het huis te moeten verlaten terwijl ze nog wat huilt... omdat niemand haar aardig vind en begrijpt...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
die optie zocht ik ook alquote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen batsen meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij wilt echt dat iedereen stemt he, om zo'n eerlijk mogelijke uitslag te krijgen??quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef markvanrinsum het volgende:
stem jij maik naar huis?
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Of iets anders van Mo.quote:
dat wil Geer niet....al die vliegen in de slaapkamerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef IamCurious het volgende:
Zal Jo verhuizen naar de mannenkamer?
hahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
Hij mag dan wel te jong voor me zijn, maar kijken mag
[ afbeelding ]
Ze vindt zichtzelf heel aardig. Dat is toch genoeg voor Moquote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, ze gaat niet naar huis ze gaat er heel veel mee dreigen en heel veel huilen, en dan nog meer te huilen dan dronken te worden te feesten, huilen, kotsen en huilen, en dan de volgende dag weer huilen en dan nog wat huilen en om dan alsje alsje blieft genomineerd te worden dat ze met 1 % van de stemmen het huis te moeten verlaten terwijl ze nog wat huilt... omdat niemand haar aardig vind en begrijpt...
hè hè, eindelijk kon ik stemmenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef markvanrinsum het volgende:
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
Hij mag dan wel te jong voor me zijn, maar kijken mag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef wildstar het volgende:
[..]
dat wil Geer niet....al die vliegen is de slaapkamer
Ja, laten we het beschaafd houden.quote:
quote:
Nee, Mo heeft bevestiging nodig, 200 duizend keer per dag wilt ze graag horen dat iedereen haar lief en leuk en mooi en aardig vind.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze vindt zichtzelf heel aardig. Dat is toch genoeg voor Mo
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, Mo heeft bevestiging nodig, 200 duizend keer per dag wilt ze graag horen dat iedereen haar lief en leuk en mooi en aardig vind.
En als mensen dat niet zeggen moet ze huilen, en dan gaan mensen dat alsnog zeggen...
nee , nu verwachten ze gewoon dat ze het altijd doetquote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Day het volgende:
Dat zou ik dus echt niet gedaan hebben, de zooi van MoMaik opruimen. Gewoon even roepen, Jo!
Nee, vindt het nu al saai met 8 bewoners! Als Maik gaat merk je dat nog bijna niet (behalve dat Mo heel veel gaat huilen). Als Sharon of Gerard weg zoude gaan zou het echt veel saaier worden..quote:
let maar op ( heb een lijntje met de as van joos oma)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, vindt het nu al saai met 8 bewoners! Als Maik gaat merk je dat nog bijna niet (behalve dat Mo heel veel gaat huilen). Als Sharon of Gerard weg zoude gaan zou het echt veel saaier worden..
Heeft ze dat echt gedaan? Dan is ze niet goed snik.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Day het volgende:
Dat zou ik dus echt niet gedaan hebben, de zooi van MoMaik opruimen. Gewoon even roepen, Jo!
DAt is geen as ,dat is sigaren as van Dennixquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]
let maar op ( heb een lijntje met de as van joos oma)
Een lijntje geschoven ervan zeker ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Oke Oke ik wacht af, ik denk dat ik de laatste paar weken niet meer ga streamen vind het nu vaak al saai... met 5 bewoners of minder lijkt me er echt niet heel veel meer aan.. kan me niet meer herinneren hoe dat bij de BB's was... (heb 5 en 6 gevolgt)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ohhh Deniis Asbax...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:49 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
DAt is geen as ,dat is sigaren as van Dennix
Have fun!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Die persoon is niet helemaal goed in zijn hoofdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Iemand op Twitter is nu alle Jo en Flip fan's aan het oproepen om op Maik te stemmen aangezien dit beter is voor Flip...
Ik zal ook eens een blikje werpenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Iemand op Twitter is nu alle Jo en Flip fan's aan het oproepen om op Maik te stemmen aangezien dit beter is voor Flip...
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef willllll het volgende:
waarom staat er geen poll op de site van NET5??
<<<<<-----duikt naar beneden in de hoop dat je mistquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zal ook eens een blikje werpen
Die?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Ja die!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Die?
FANvanPHILIP FAN van PHILIP
Hey PSST FANs van @SST_Philip en @SST_Joanna GEEF JE STEM nu aan MAIK! Gerard/Sharon eruit (sorry!) is goed voor Flip en Joan! #sstnl
5 minutes ago Favorite Retweet Reply
Hoe heet jij daar?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
<<<<<-----duikt naar beneden in de hoop dat je mist
Nou vreselijk het wat een zije gleuf zegquote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Stability het volgende:
laura staat echt klaar om naar de kerk te gaan, met die kleren en schoenen
Ik kan Jo beter hebben als Mo en Lauquote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Zodat ze wat knip-en-plakwerk hebben voor de daily Jo-show van morgen.
ik heb geen twitter meer, maar ik bedoelde het zo:quote:
dat....en de rest weer opvullen met reclamequote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Zodat ze wat knip-en-plakwerk hebben voor de daily Jo-show van morgen.
hahaha iddquote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Day het volgende:
Volgens mij zit er nu een vrouw achter de camera van stream1 en 2. Jo loopt in d'r bikini rond en we krijgen geen close up's.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Day het volgende:
Volgens mij zit er nu een vrouw achter de camera van stream1 en 2. Jo loopt in d'r bikini rond en we krijgen geen close up's.
zwarte kerkschoenen uit het jaar tangquote:
mamaJo?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb geen twitter meer, maar ik bedoelde het zo:
jij werpt een blikje..........(letterlijk en figuurlijk genomen) duik ik dus naar beneden, om niet geraakt te worden door jouw blikje
hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Stability het volgende:
[..]
zwarte kerkschoenen uit het jaar tang
Fans van Mo hoeven niet op Maik te stemmen??quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik SST Maik
Niet fan van Maik maar wél van Jo, Laura, of Karim? Stem dan tóch op Maik zodat er één favo speler uit wordt gestemd! Scheelt concurrentie!
36 seconds ago Favorite Retweet Reply
echt niet, dan komen we nooit van Mo afquote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Niki.P het volgende:
Vindt dat idee van Maik zo gek nog niet, dat wij (SST-kijkers) bepalen wie er genomineerd is en de bewoners wie er uit gaat...
Niet zo raar doen hoor, dat zou betekenen dat de bewoners echt invloed zouden hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Niki.P het volgende:
Vindt dat idee van Maik zo gek nog niet, dat wij (SST-kijkers) bepalen wie er genomineerd is en de bewoners wie er uit gaat...
Slim. Thanks die ga if ff tweeten..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik SST Maik
Niet fan van Maik maar wél van Jo, Laura, of Karim? Stem dan tóch op Maik zodat er één favo speler uit wordt gestemd! Scheelt concurrentie!
36 seconds ago Favorite Retweet Reply
ga ze lekkah wakker makenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Fans van Mo hoeven niet op Maik te stemmen??
iddquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Sharon ook vrij irritant worden.
Ik heb wel eens de Amerikaanse versie van BB gezien daar hebben de bewoners echt alles voor het zeggen (er wordt niet gestemd door het publiek over wie er uit gaat zelfs in de finale niet)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Niet zo raar doen hoor, dat zou betekenen dat de bewoners echt invloed zouden hebben.![]()
![]()
![]()
Aandachtsgeil heet datquote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is het kind dronken/aangeschoten ofzo?
+1quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Sharon ook vrij irritant worden.
karim op stream 1 en 2quote:
Heej heb je je toetsenbord weer heel?_O- Zo grappig toen je S het niet deedquote:
Hij denk dat Karim en Geer eigenlijk al in de finale staan..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Ransjih het volgende:
flip denkt dat er in de finale nog 1 plekje te vergeven is
ze luisteren soms wel de regiequote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Zonder hun zijn de streams minder leuk
.......en praat ! komt echt door die kerkschoenen dan....kracht van boven hequote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef waterkant het volgende:
niet zeuren over die kerkschoenen.... Laura ZIT
Buiten geer en karim bedoelde hij, daar kan hij wel eens gelijk in hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Ransjih het volgende:
flip denkt dat er in de finale nog 1 plekje te vergeven is
Heb vandaag een nieuwe gekocht meer letters begonnen het te begeven was echt geen doen meer..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heej heb je je toetsenbord weer heel?_O- Zo grappig toen je S het niet deed![]()
Wat bedoelen ze met zakken?
Echt niet, vond het trouwens een verschrikkelijke actie van net5quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard gaat niet afgerekend worden op het niet kijken van de film en het ouija bord.
kwaliteit is helemaal overstuur dat je er niet was hoor.....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb vandaag een nieuwe gekocht meer letters begonnen het te begeven was echt geen doen meer..
In populariteit bij het publiek...
Oke... ik was er maar 1 dagje niet... (las wel meequote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
kwaliteit is helemaal overstuur dat je er niet was hoor.....
stelletje achterbaksenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Urb het volgende:
Bah Laura, Monique en Flip roddelen over Karim terwijl hij hun jusit zo veel geholpen heeft met geheimen enzo.![]()
zo gaat dat he......bekstekkersquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Urb het volgende:
Bah Laura, Monique en Flip roddelen over Karim terwijl hij hun jusit zo veel geholpen heeft met geheimen enzo.![]()
Mee eensquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Urb het volgende:
yepquote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef mieppie77 het volgende:
blijf erbij. Gerard, Karim en Sharon in de finale.......
Denk Geer, Karim en Joquote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef mieppie77 het volgende:
dat zal ze zelf wel gedaan hebben , gisteren zei ze ook dat ze zichzelf de leukste bewoonster vindt.... ze is helemaal vol van zichzelf lijkt het welquote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef willllll het volgende:
laura is alleen denkt ze, wie heeft haar opgegeven voor SST dan??
oma?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef willllll het volgende:
laura is alleen denkt ze, wie heeft haar opgegeven voor SST dan??
Wat een schijnheiligenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Urb het volgende:
Dan is er tenminste nog iemand op de wereld die haar leuk vindtquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zal ze zelf wel gedaan hebben , gisteren zei ze ook dat ze zichzelf de leukste bewoonster vindt.... ze is helemaal vol van zichzelf lijkt het wel
ik hoop geer karim en sharon maar mijn glazen bol zegt Jo, flip en karimquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jij wilt echt dat iedereen stemt he, om zo'n eerlijk mogelijke uitslag te krijgen??
haha en alex he !! die staat al op schiphol hoor, wil niks missen al moet ie 4 weken blijven staanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog iemand op de wereld die haar leuk vindt
Heb je je glazen bolletje wel gepoetst?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik hoop geer karim en sharon maar mijn glazen bol zegt Jo, flip en karim
ja zeker wel.....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb je je glazen bolletje wel gepoetst?
ach ik haat haar niet... vind anderen erger!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog iemand op de wereld die haar leuk vindt
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb je je glazen bolletje wel gepoetst?
Die heeft zijn tentje nu al opgezet daar! Met in zijn koffertje haar ketting en haar foto.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[..]
haha en alex he !! die staat al op schiphol hoor, wil niks missen al moet ie 4 weken blijven staan
Ik hoop uiteraard team baas in de finale, Gerard, Karim en Sharon. Ieder van hun mag winnen.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die heeft zijn tentje nu al opgezet daar! Met in zijn koffertje haar ketting en haar foto.
Dat er nog 15 mensen op Gerard hebben gestemdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gaat nooit gebeuren. Zou me niets verbazen wanneer Sharon morgen naar huis gaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef mieppie77 het volgende:
Ja die poetst ie elke dagquote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Stability het volgende:
[..]
![]()
en zn trouwring heel opvallend om...zodat iedereen ziet dat ie eindelijk getrouwd is
snap ik ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat er nog 15 mensen op Gerard hebben gestemd
helemaal mee eens....het zegt ook genoeg over henzelf...stelletje stiekemerdsquote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een schijnheligen om over Karim te roddelen. Hij heeft niks verkeerd gedaan.Hij heeft met iedereen het beste voor. Helpt iedereen en het is een heel lieve man. Hij doet eigenlijk geen vlieg kwaad.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja die poetst ie elke dagzodat ie mooi glimt. Net als zijn hoofd
[..]
Waarom denk je dat? Maik voegt weinig tot niks toe aan het programma. Sharon doet soms nog ietsquote:
maar hij is een bedreiging voor de pot he......dus elimineren die handel. Zo denken materialisten en daar heeft karim nou juist niets mee.....die jongen is gelukkig met een blauwe lucht en fluitende vogeltjesquote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een schijnheligen om over Karim te roddelen. Hij heeft niks verkeerd gedaan.Hij heeft met iedereen het beste voor. Helpt iedereen en het is een heel lieve man. Hij doet eigenlijk geen vlieg kwaad.
ja, hij wil zelfs op zn brommertje de wereld rond hahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar hij is een bedreiging voor de pot he......dus elimineren die handel. Zo denken materialisten en daar heeft karim nou juist niets mee.....die jongen is gelukkig met een blauwe lucht en fluitende vogeltjes
Wil Geer überhaupt wel blijven? Had vanmorgen het gevoel dat ie het wel gehad hadquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Niki.P het volgende:
Karim is er van overtuigt dat Gerard en Sharon blijven... Mag die niet zeggen van Geer en Sharon..
ik denk ook dat sharon gaat....maik blijft altijd de dans ontspringen..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Maik voegt weinig tot niks toe aan het programma. Sharon doet soms nog iets
Ze denkt dat Geer weg gaat toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Niki.P het volgende:
Sharon zegt dat ze tot nu toe alle eliminatie goed heeft voorspelt op 1 na (dat Maik weg ging en Alex terug kwam)...
natuurlijk wil gerard blijvenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wil Geer überhaupt wel blijven? Had vanmorgen het gevoel dat ie het wel gehad had
Dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Maik voegt weinig tot niks toe aan het programma. Sharon doet soms nog iets
Laura zei net ook dat ze het gevoel heeft dat Geer liever wil dat Sharon blijft dan dat hij zelf blijft.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wil Geer überhaupt wel blijven? Had vanmorgen het gevoel dat ie het wel gehad had
Volgens mij weet ze het niet...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze denkt dat Geer weg gaat toch?
strak plan...maar kan ie beter met een motor doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, hij wil zelfs op zn brommertje de wereld rond hahaha
Ik heb het idee dat Sharon geliefd is bij dezelfde stemmers als Geert (en Karim). Zij moeten hun stemmen verdelen terwijl de Maik stemmers kunnen bundelen. Mo stemmers zullen bijv, op Maik stemmenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
omdat zij het geld nodig heeft maar daar gaat het bij ons niet omquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura zei net ook dat ze het gevoel heeft dat Geer liever wil dat Sharon blijft dan dat hij zelf blijft.
O terwijl ik typ, zegt Geer dit ook..
[..]
ja indd...brommers vind ik sowieso iets voor scholiertjesquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef wildstar het volgende:
[..]
strak plan...maar kan ie beter met een motor doen
Ik vind dat Maik best wat te melden heeft, maar dan wel als Mo er niet is. Die heeft hem zooo onder de plak.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Ransjih het volgende:
sharon heeft niks spannends meer
maik heeft verhaal met mo en maik heeft nog best wel wat te melden
Ja en volgens sommige gekken stemmen de Jo en Flip fans ook op Maik omdat dat beter is voor Flipquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Sharon geliefd is bij dezelfde stemmers als Geert (en Karim). Zij moeten hun stemmen verdelen terwijl de Maik stemmers kunnen bundelen. Mo stemmers zullen bijv, op Maik stemmen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura wil graag een opdracht voor een goed doel. Thuis gapen stel ik voor.
laat ze een paar uur niet gapen, danquote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mij is Laura gewoon een bejaarde vrouw in een lichaam van een jonge vrouw.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Als het maar thuis gebeurd.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef willllll het volgende:
[..]
laat ze een paar uur niet gapen, dan
of een week niet liggen en gapen......quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
gerard en sharon stemmen toch altijd op flip?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja en volgens sommige gekken stemmen de Jo en Flip fans ook op Maik omdat dat beter is voor Flip
ik geloof er geen barst van...die gier geeft geen cent wegquote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach dit laat alleen maar zijn dat ze doodsbang zijn, en terecht.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja en volgens sommige gekken stemmen de Jo en Flip fans ook op Maik omdat dat beter is voor Flip
maar maik heeft gister wel een aanvaring gehad met jo dus zal Jo er wel voor zorgen dat maik verdwijnt.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
gerard gaat niet weg tochquote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef lentebloem het volgende:
als Gerard weggaat zaktt het medium morgen al door de vloer met haar voospelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |