ik denk ook dat sharon gaat....maik blijft altijd de dans ontspringen..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Maik voegt weinig tot niks toe aan het programma. Sharon doet soms nog iets
Ze denkt dat Geer weg gaat toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Niki.P het volgende:
Sharon zegt dat ze tot nu toe alle eliminatie goed heeft voorspelt op 1 na (dat Maik weg ging en Alex terug kwam)...
natuurlijk wil gerard blijvenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wil Geer überhaupt wel blijven? Had vanmorgen het gevoel dat ie het wel gehad had
Dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Maik voegt weinig tot niks toe aan het programma. Sharon doet soms nog iets
Laura zei net ook dat ze het gevoel heeft dat Geer liever wil dat Sharon blijft dan dat hij zelf blijft.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wil Geer überhaupt wel blijven? Had vanmorgen het gevoel dat ie het wel gehad had
Volgens mij weet ze het niet...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze denkt dat Geer weg gaat toch?
strak plan...maar kan ie beter met een motor doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, hij wil zelfs op zn brommertje de wereld rond hahaha
Ik heb het idee dat Sharon geliefd is bij dezelfde stemmers als Geert (en Karim). Zij moeten hun stemmen verdelen terwijl de Maik stemmers kunnen bundelen. Mo stemmers zullen bijv, op Maik stemmenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
omdat zij het geld nodig heeft maar daar gaat het bij ons niet omquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura zei net ook dat ze het gevoel heeft dat Geer liever wil dat Sharon blijft dan dat hij zelf blijft.
O terwijl ik typ, zegt Geer dit ook..
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja die poetst ie elke dagzodat ie mooi glimt. Net als zijn hoofd
ja indd...brommers vind ik sowieso iets voor scholiertjesquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef wildstar het volgende:
[..]
strak plan...maar kan ie beter met een motor doen
Ik vind dat Maik best wat te melden heeft, maar dan wel als Mo er niet is. Die heeft hem zooo onder de plak.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Ransjih het volgende:
sharon heeft niks spannends meer
maik heeft verhaal met mo en maik heeft nog best wel wat te melden
Ja en volgens sommige gekken stemmen de Jo en Flip fans ook op Maik omdat dat beter is voor Flipquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Sharon geliefd is bij dezelfde stemmers als Geert (en Karim). Zij moeten hun stemmen verdelen terwijl de Maik stemmers kunnen bundelen. Mo stemmers zullen bijv, op Maik stemmen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura wil graag een opdracht voor een goed doel. Thuis gapen stel ik voor.
laat ze een paar uur niet gapen, danquote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mij is Laura gewoon een bejaarde vrouw in een lichaam van een jonge vrouw.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Als het maar thuis gebeurd.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef willllll het volgende:
[..]
laat ze een paar uur niet gapen, dan
of een week niet liggen en gapen......quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
gerard en sharon stemmen toch altijd op flip?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja en volgens sommige gekken stemmen de Jo en Flip fans ook op Maik omdat dat beter is voor Flip
ik geloof er geen barst van...die gier geeft geen cent wegquote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach dit laat alleen maar zijn dat ze doodsbang zijn, en terecht.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja en volgens sommige gekken stemmen de Jo en Flip fans ook op Maik omdat dat beter is voor Flip
maar maik heeft gister wel een aanvaring gehad met jo dus zal Jo er wel voor zorgen dat maik verdwijnt.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |