+1quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Sharon ook vrij irritant worden.
karim op stream 1 en 2quote:
Heej heb je je toetsenbord weer heel?_O- Zo grappig toen je S het niet deedquote:
Hij denk dat Karim en Geer eigenlijk al in de finale staan..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Ransjih het volgende:
flip denkt dat er in de finale nog 1 plekje te vergeven is
ze luisteren soms wel de regiequote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Zonder hun zijn de streams minder leuk
.......en praat ! komt echt door die kerkschoenen dan....kracht van boven hequote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef waterkant het volgende:
niet zeuren over die kerkschoenen.... Laura ZIT
Buiten geer en karim bedoelde hij, daar kan hij wel eens gelijk in hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Ransjih het volgende:
flip denkt dat er in de finale nog 1 plekje te vergeven is
Heb vandaag een nieuwe gekocht meer letters begonnen het te begeven was echt geen doen meer..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heej heb je je toetsenbord weer heel?_O- Zo grappig toen je S het niet deed![]()
Wat bedoelen ze met zakken?
Echt niet, vond het trouwens een verschrikkelijke actie van net5quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard gaat niet afgerekend worden op het niet kijken van de film en het ouija bord.
kwaliteit is helemaal overstuur dat je er niet was hoor.....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb vandaag een nieuwe gekocht meer letters begonnen het te begeven was echt geen doen meer..
In populariteit bij het publiek...
Oke... ik was er maar 1 dagje niet... (las wel meequote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
kwaliteit is helemaal overstuur dat je er niet was hoor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |