dat wil Geer niet....al die vliegen in de slaapkamerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef IamCurious het volgende:
Zal Jo verhuizen naar de mannenkamer?
hahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
Hij mag dan wel te jong voor me zijn, maar kijken mag
[ afbeelding ]
Ze vindt zichtzelf heel aardig. Dat is toch genoeg voor Moquote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, ze gaat niet naar huis ze gaat er heel veel mee dreigen en heel veel huilen, en dan nog meer te huilen dan dronken te worden te feesten, huilen, kotsen en huilen, en dan de volgende dag weer huilen en dan nog wat huilen en om dan alsje alsje blieft genomineerd te worden dat ze met 1 % van de stemmen het huis te moeten verlaten terwijl ze nog wat huilt... omdat niemand haar aardig vind en begrijpt...
hè hè, eindelijk kon ik stemmenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef markvanrinsum het volgende:
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
Hij mag dan wel te jong voor me zijn, maar kijken mag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef wildstar het volgende:
[..]
dat wil Geer niet....al die vliegen is de slaapkamer
Ja, laten we het beschaafd houden.quote:
quote:
Nee, Mo heeft bevestiging nodig, 200 duizend keer per dag wilt ze graag horen dat iedereen haar lief en leuk en mooi en aardig vind.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze vindt zichtzelf heel aardig. Dat is toch genoeg voor Mo
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, Mo heeft bevestiging nodig, 200 duizend keer per dag wilt ze graag horen dat iedereen haar lief en leuk en mooi en aardig vind.
En als mensen dat niet zeggen moet ze huilen, en dan gaan mensen dat alsnog zeggen...
nee , nu verwachten ze gewoon dat ze het altijd doetquote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Day het volgende:
Dat zou ik dus echt niet gedaan hebben, de zooi van MoMaik opruimen. Gewoon even roepen, Jo!
Nee, vindt het nu al saai met 8 bewoners! Als Maik gaat merk je dat nog bijna niet (behalve dat Mo heel veel gaat huilen). Als Sharon of Gerard weg zoude gaan zou het echt veel saaier worden..quote:
let maar op ( heb een lijntje met de as van joos oma)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, vindt het nu al saai met 8 bewoners! Als Maik gaat merk je dat nog bijna niet (behalve dat Mo heel veel gaat huilen). Als Sharon of Gerard weg zoude gaan zou het echt veel saaier worden..
Heeft ze dat echt gedaan? Dan is ze niet goed snik.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Day het volgende:
Dat zou ik dus echt niet gedaan hebben, de zooi van MoMaik opruimen. Gewoon even roepen, Jo!
DAt is geen as ,dat is sigaren as van Dennixquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]
let maar op ( heb een lijntje met de as van joos oma)
Een lijntje geschoven ervan zeker ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Oke Oke ik wacht af, ik denk dat ik de laatste paar weken niet meer ga streamen vind het nu vaak al saai... met 5 bewoners of minder lijkt me er echt niet heel veel meer aan.. kan me niet meer herinneren hoe dat bij de BB's was... (heb 5 en 6 gevolgt)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ohhh Deniis Asbax...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:49 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
DAt is geen as ,dat is sigaren as van Dennix
Have fun!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Die persoon is niet helemaal goed in zijn hoofdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Iemand op Twitter is nu alle Jo en Flip fan's aan het oproepen om op Maik te stemmen aangezien dit beter is voor Flip...
Ik zal ook eens een blikje werpenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Iemand op Twitter is nu alle Jo en Flip fan's aan het oproepen om op Maik te stemmen aangezien dit beter is voor Flip...
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef willllll het volgende:
waarom staat er geen poll op de site van NET5??
<<<<<-----duikt naar beneden in de hoop dat je mistquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zal ook eens een blikje werpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |