stelletje achterbaksenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Urb het volgende:
Bah Laura, Monique en Flip roddelen over Karim terwijl hij hun jusit zo veel geholpen heeft met geheimen enzo.![]()
zo gaat dat he......bekstekkersquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Urb het volgende:
Bah Laura, Monique en Flip roddelen over Karim terwijl hij hun jusit zo veel geholpen heeft met geheimen enzo.![]()
Mee eensquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Urb het volgende:
yepquote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef mieppie77 het volgende:
blijf erbij. Gerard, Karim en Sharon in de finale.......
Denk Geer, Karim en Joquote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef mieppie77 het volgende:
blijf erbij. Gerard, Karim en Sharon in de finale.......
dat zal ze zelf wel gedaan hebben , gisteren zei ze ook dat ze zichzelf de leukste bewoonster vindt.... ze is helemaal vol van zichzelf lijkt het welquote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef willllll het volgende:
laura is alleen denkt ze, wie heeft haar opgegeven voor SST dan??
oma?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef willllll het volgende:
laura is alleen denkt ze, wie heeft haar opgegeven voor SST dan??
Wat een schijnheiligenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Urb het volgende:
Dan is er tenminste nog iemand op de wereld die haar leuk vindtquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zal ze zelf wel gedaan hebben , gisteren zei ze ook dat ze zichzelf de leukste bewoonster vindt.... ze is helemaal vol van zichzelf lijkt het wel
ik hoop geer karim en sharon maar mijn glazen bol zegt Jo, flip en karimquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jij wilt echt dat iedereen stemt he, om zo'n eerlijk mogelijke uitslag te krijgen??
haha en alex he !! die staat al op schiphol hoor, wil niks missen al moet ie 4 weken blijven staanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog iemand op de wereld die haar leuk vindt
Heb je je glazen bolletje wel gepoetst?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik hoop geer karim en sharon maar mijn glazen bol zegt Jo, flip en karim
ja zeker wel.....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb je je glazen bolletje wel gepoetst?
ach ik haat haar niet... vind anderen erger!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog iemand op de wereld die haar leuk vindt
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb je je glazen bolletje wel gepoetst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |