doet de liefde van mn leven ookquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Day het volgende:
Mo is dus niet van plan op te ruimen. Die pleurt, als ze straks gaat slapen, alles gewoon weer naast d'r bed.
Dat de optie "Nee, hij is te jong voor me" er niet bijstaat, dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef akveor het volgende:
OMFG die poll:
Wil jij een date met Karim?
Ja! Lijkt me leuk!
Hell yeah, ik wil kinderen van hem!
Nee, maar ik wil wel graag zijn onderbroek
Nee, hij is iets te oud voor mij
Na Maik de zondvloedquote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als Maik gaat, wat denk je dat er gebeurt?
pzies...terwijl ze dondersgoed weten dat alle oma's van laura in het bejaardenhuis ook kijken !!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat de optie "Nee, hij is te jong voor me" er niet bijstaat, dat zegt al genoeg.
haha zat ik ook net te denken!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat de optie "Nee, hij is te jong voor me" er niet bijstaat, dat zegt al genoeg.
Ik zei eerder al vandaag dat het een bakvissengebeuren daar is.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze gaat niet naar huis ze gaat er heel veel mee dreigen en heel veel huilen, en dan nog meer te huilen dan dronken te worden te feesten, huilen, kotsen en huilen, en dan de volgende dag weer huilen en dan nog wat huilen en om dan alsje alsje blieft genomineerd te worden dat ze met 1 % van de stemmen het huis te moeten verlaten terwijl ze nog wat huilt... omdat niemand haar aardig vind en begrijpt...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
die optie zocht ik ook alquote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen batsen meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij wilt echt dat iedereen stemt he, om zo'n eerlijk mogelijke uitslag te krijgen??quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef markvanrinsum het volgende:
stem jij maik naar huis?
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |