Kom echte halen danquote:Op woensdag 13 april 2011 18:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik accepteer geen digitale Ben & Jerry's
welk programma keek je?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zit je net klaar, met een lekker bord warm eten... Komt er reclame
Njah dan maar lekker hier eten dusquote:Op woensdag 13 april 2011 18:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Kom maar met een datum danquote:Op woensdag 13 april 2011 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kom echte halen dan
Moet ik die wel eerst kopen
Kom danquote:Op woensdag 13 april 2011 18:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom maar met een datum danNeem ik de film wel mee
Daarom gewoon geen tv kijken maar uitzendingemist en gedownloade films/seriesquote:Op woensdag 13 april 2011 18:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
En dat merkt ie niet eens, slecht wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Sitcoms, Veronica, Uiteraard
En Jan, ik zti naast je
jazegtiequote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen tv kijken maar uitzendingemist en gedownloade films/series
Maar duurt een half uurtje voordat ik daar benquote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kom danik wil net film gaan kijken
Dat zei zijn zus gister ook al over hemquote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat merkt ie niet eens, slecht wel.
Oowww hey man daar zit je inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Sitcoms, Veronica, Uiteraard
En Jan, ik zti naast je
Nog altijd geen vriendenverzoek op facebook maar met mn zus praten is geen probleem hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 18:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat zei zijn zus gister ook al over hem
Dat verhaaltje wat je zelf aangepast hebt in de OP zegmaar?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef JanPiraat het volgende:
Omg nu bij #23 kom ik erachter dat het verhaaltje in de OP aangepast is![]()
![]()
ik heb ervan genoten
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:30 schreef n8n het volgende:
geen zin om te scrollen, 23" maar 90º gekantelt
Oh!, dat kon niet op mijn mobielquote:Op woensdag 13 april 2011 18:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog altijd geen vriendenverzoek op facebook maar met mn zus praten is geen probleem hoor
hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 18:30 schreef n8n het volgende:
geen zin om te scrollen, 23" maar 90º gekantelt
Ons mam zal wel raar kijken als ik m'n laptop 90 graden draai.quote:
Duurt ook lang zeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar duurt een half uurtje voordat ik daar ben
je hebt een 23" laptop?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons mam zal wel raar kijken als ik m'n laptop 90 graden draai.
Brabander.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons mam zal wel raar kijken als ik m'n laptop 90 graden draai.
Njah ik heb het erin geplaatst dat fotoboek verhaalquote:Op woensdag 13 april 2011 18:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat verhaaltje wat je zelf aangepast hebt in de OP zegmaar?
17.quote:
Ja tochquote:
Ja dat heb ik gedaan inderdaad, maar had jij dat niet in de OP gezet dan in het eerste topic? Volgens mij wel?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah ik heb het erin geplaatst dat fotoboek verhaalmaar nu zie ik opeens dat iemand (jij denk ik
) het verhaaltje aangepast heeft naar wat er nu aan de hand is en de problemen die we hadden van overal geweigerd worden enzo
![]()
Ja kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 18:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan inderdaad, maar had jij dat niet in de OP gezet dan in het eerste topic? Volgens mij wel?
Minstensquote:
Hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 18:34 schreef Zeroku het volgende:
Your musical compatibility with Omdatappel is SUPER
Music you have in common includes Within Temptation, Bruno Mars, Mumford & Sons, Neon Trees and Pink.
die van mij is 13"quote:Op woensdag 13 april 2011 18:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Minstens
Kijk mij opscheppen op de websEigenlijk heb ik gewoon een 17" laptop die zwaar kut is hihi. Hopelijk leest n8n dit niet
Your musical compatibility with Zeroku1 is Lowquote:Op woensdag 13 april 2011 18:34 schreef Zeroku het volgende:
Music you have in common includes Within Temptation, Bruno Mars, Mumford & Sons, Neon Trees and Pink.
Bob Marley is al goed genoegquote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Zeroku1 is Low
Music you have in common includes Vampire Weekend, Daft Punk, Bob Marley, Eminem and Keane.
en met Appel ook Low
Voeg toe dannn.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Zeroku1 is Low
Music you have in common includes Vampire Weekend, Daft Punk, Bob Marley, Eminem and Keane.
en met Appel ook Low
Kristallen kastelenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef n8n het volgende:
Music you have in common includes Mumford & Sons, Crystal Castles, Arcade Fire, Vampire Weekend and Daft Punk.
de rest van de lijst is leuk maar crystal castles ken ik nietquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef Bloempje. het volgende:
Music you have in common includes Glee Cast, The Script, John Mayer, All Time Low and Nickelback.
Appel we zijn gemaakt voor elkaar
Your musical compatibility with Diane1991 is VERY LOWquote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef Bloempje. het volgende:
Music you have in common includes Glee Cast, The Script, John Mayer, All Time Low and Nickelback.
Appel we zijn gemaakt voor elkaar
Heb je Spotify? http://open.spotify.com/album/75olNPlDKi2XQhTD9IPlVCquote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
de rest van de lijst is leuk maar crystal castles ken ik nietwelke van ze is leuk
Oh shit zegquote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef JanPiraat het volgende:
oowja wacht het is hier geen ONZIN RADIOOO hestop de muziekvergelijkingen snel !!!
![]()
wel een account gemaakt (hoor er veel goeds over) maar steeds te lui om te downloaden dus perfecte moment om dat eens te gaan doenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je Spotify? http://open.spotify.com/album/75olNPlDKi2XQhTD9IPlVC
Veel plezierquote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
Ja, ik ga het doen, ik ga film kijken, ik hoop dat ik wakker blijftot straks liefjens
Appolquote:
een hele mooie wel die je in common hebtquote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef n8n het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Diane1991 is VERY LOW
Music you have in common includes The Beatles.
hey merellllquote:
Welke film ga je kijken?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
Ja, ik ga het doen, ik ga film kijken, ik hoop dat ik wakker blijftot straks liefjens
Daagquote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
Bobjequote:
Janquote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey merellll![]()
zijn er nog wat koekjes over ?
Freddiequote:
Alice in Wonderlandquote:Op woensdag 13 april 2011 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke film ga je kijken?Tot straks
![]()
Welke?quote:
Fixedquote:
Hoe gaat het ijs scheppen/je pols?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Appol
Ja.. Net een aantal uur ijsjes geschept en daarna bij mn oma schoongemaakt en bijster interessante gesprekken over het bejaardetehuis gehad
Oef. Gaat geld kostenquote:
Iedereen hartjes en kusjes..en ik alleen een oppervlakkigequote:Op woensdag 13 april 2011 18:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daag
[..]
Bobje
[..]
Jan![]()
Jaa
[..]
Freddie![]()
Prima, ik doe het met linksquote:Op woensdag 13 april 2011 18:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe gaat het ijs scheppen/je pols?
Nee, die moet ik ook nog eens hebbenquote:
Jij noemt me relletjequote:Op woensdag 13 april 2011 18:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iedereen hartjes en kusjes..en ik alleen een oppervlakkige![]()
Heb jij Hobo with a shotgun al gezien jongeman ?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke film ga je kijken?Tot straks
![]()
Nieuwste editie enzo, kost flink wat geld per maand toch?quote:
Oh, hoeft niet hoorquote:
neh mn oude tel was kapot, niet meer te maken dus ik koos dezequote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nieuwste editie enzo, kost flink wat geld per maand toch?
Hoezo is dat een nadeel dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Prima, ik doe het met links![]()
Werk deze week nog 2xEnige nadeel is dat het iedere keer shifts van 4 uur zijn.
Wel toffe telefoon lijkt mequote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neh mn oude tel was kapot, niet meer te maken dus ik koos deze
Ik hou niet zo van paddestoelenquote:
Niet als je geld wil verdienenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoezo is dat een nadeel dan?4 uurtjes werken lijkt me prima toch?
Voel je als een klein kindquote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef Bloempje. het volgende:
Ik voel me bejaardik kijk om kwart voor zeven in bed onder m'n deken film
Zondag in Utrecht zo lekker iedereen brak..even wat ongezond voer halen bij de snackbar voor de deurquote:Op woensdag 13 april 2011 18:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb jij Hobo with a shotgun al gezien jongeman ?
Oja, dat klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij hebt veel geilere pm's van me gehad
vriendin zeurt er al weken omquote:
Vlees kopen zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
aaahja brakke zondag he.. dat zei je gisteren inderdaad, excusesquote:Op woensdag 13 april 2011 18:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zondag in Utrecht zo lekker iedereen brak..even wat ongezond voer halen bij de snackbar voor de deurWordt een mooi dagje voor die film denk ik
Dat doe ik netquote:
Geld is overrated..zoveel kosten heb jij toch niet?quote:
Hihi, veel plezier met film kijken enzo!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat doe ik net
Nu ga ik echt, dag liefjens alweer![]()
Ik mag van mijn mama niet met jou omgaanquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef n8n het volgende:
zit er ook nog hasj in het vakje van mn hemd dat k net aantrekjunkie hierzo
Klopt, maar geld verdienen voor vakantie en voor op kamers volgend jaarquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geld is overrated..zoveel kosten heb jij toch niet?
doe gek wees rebelsquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mama niet met jou omgaan
Doe ik nu al, ik ga met je om op fokquote:
Weekje Texel hoeft niet veel te kostenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt, maar geld verdienen voor vakantie en voor op kamers volgend jaar
Wat wat watquote:
ik schenk de geit lieverquote:
ik bijt alleen als je er om vraagtquote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Doe ik nu al, ik ga met je om op fok
Heel eng enzo
Moet je niet zo snel etenquote:
Ik ga 2 weken roadtrip doen en wss nog een weekje weg naar vriend. Die zat zelf aan venetië te denken. En natuurlijk de dingen als uitgaan etc nogquote:Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weekje Texel hoeft niet veel te kosten
Nee hoorquote:
Wil je bijten?quote:
kotseuhhhquote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dat is voor watjes en landrotten
Bummerquote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken roadtrip doen en wss nog een weekje weg naar vriend. Die zat zelf aan venetië te denken. En natuurlijk de dingen als uitgaan etc nog![]()
[..]
Nee hoor![]()
[..]
Wil je bijten?
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef n8n het volgende:
[..]
ik schenk de geit liever![]()
[..]
ik bijt alleen als je er om vraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga eten, tot zo!eet smakelijk appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihiquote:
Oh dat vind ik te eng, doe dan maar niet.quote:
Ik ga eten, tot zo!Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ik ga eten, tot zo!eet smakelijk appeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga eten, tot zo!eet smakelikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Waar gaat deze roadtrip allemaal langs?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken roadtrip doen en wss nog een weekje weg naar vriend. Die zat zelf aan venetië te denken. En natuurlijk de dingen als uitgaan etc nog![]()
stik erinquote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit is al de derde 'bots' die ik tegenkom, gvd.
Post iets NUTTIGS.
Doei.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Oh dat vind ik te eng, doe dan maar niet.
Ik ga eten, tot zo!Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef n8n het volgende:
al vind ik riders on the storm net even beter![]()
![]()
Nog onbekend, gaan we maandag bedenkenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar gaat deze roadtrip allemaal langs?En Venetië is geen aanrader
Misschien voor een dag zodat je er toch een keer bent geweest..maar zeker niet voor een hele week.
sommige nummers zijn nooit te vaakquote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik ook
Maar die heb ik al te vaak gepost
hey niet zo tegen appel hequote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
stik erin
bots
het is hier onzin trouwens
Muisjequote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
Weer thuis, volgegeten en klaar voor een avond vol met ARG7
Gelukkig heb je je paddestoeltjes nogquote:
Relletje Merelquote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muisje![]()
[..]
Gelukkig heb je je paddestoeltjes nog
venetie is idd niet zo leuk voor een week wel voor 1 of 2 dagenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog onbekend, gaan we maandag bedenkenMaar richting zuid europa
![]()
Ja, ik was ook geen fan.. Lijkt me echt bizar druk.. Ik stelde istanbul voor, daar moet je vast wel goedkoop last minute heen kunnen
in dat gevalquote:
sol ik met de verkeerde jongedame of sol ik met de verkeerde, jongedame?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey niet zo tegen appel heje solt met de verkeerde jongedame !!
ik luister net everlongquote:
Ga gewoon lekker baggeren in andere onzin topics.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
stik erin
bots
het is hier onzin trouwens
quote:
Tja ach, we zien welquote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
venetie is idd niet zo leuk voor een week wel voor 1 of 2 dagen
je kan ook gewoon een week voor je gaat kijken waar het goed weer is..
Hooiquote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef gianni61 het volgende:
zo, ik mag ook weer ff een half uurtje fokken
bijt liever billenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muisje![]()
[..]
Gelukkig heb je je paddestoeltjes nog
beiden, bitchquote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
sol ik met de verkeerde jongedame of sol ik met de verkeerde, jongedame?
haajquote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Tja ach, we zien wel![]()
[..]
Hooi
Ik wil ook nog een keer zo'n treinticket kopen voor Europaquote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog onbekend, gaan we maandag bedenkenMaar richting zuid europa
![]()
Ja, ik was ook geen fan.. Lijkt me echt bizar druk.. Ik stelde istanbul voor, daar moet je vast wel goedkoop last minute heen kunnen
Nou oke danquote:
Tjaquote:
Geen kutmuziekquote:Op woensdag 13 april 2011 18:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haaj
ik zie dat het hier nog steeds een linkdump is voor kudtmuziek
Ik ga met autootjequote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer zo'n treinticket kopen voor EuropaEn Zuid-Europa is altijd wel goed
Venetië inderdaad echt TE druk. Als je ergens naar binnen wilt zul je echt lang in de rij moeten staan. En verder is het ook echt duur.
L.A Woman is ook heerlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef n8n het volgende:
al vind ik riders on the storm net even beter![]()
![]()
aanwezig..quote:Op woensdag 13 april 2011 18:58 schreef n8n het volgende:
personen met een lekkere goeden bas in den luidsprekers?
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze al gehoord ?
http://soundcloud.com/foofighters/sets/wasting-light
Niet hier.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:58 schreef n8n het volgende:
personen met een lekkere goeden bas in den luidsprekers?
Intro man, Introquote:
mijn bureau resoneert nuquote:Op woensdag 13 april 2011 18:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet hier.
Justin Nozuka luisteren via laptopboxen
deze bas is onovertroffenquote:
Geeft wel lekker vrijheidquote:Op woensdag 13 april 2011 18:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga met autootjeJaa, heerlijk zonnetje, lekker eten, komt helemaal goed
![]()
Ja.. zoiets dacht ik ook al, kan je beter in het voorseizoen doen..
bazenliedjequote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Deze aan hebben tijdens het hardlopenBoh
wat doe je??quote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef n8n het volgende:
[..]
deze bas is onovertroffenvoel het in mn borstkast
![]()
Eerste keer dacht ik mwahh.. toen nog een paar keer en nu vind ik het echt een heerlijk albumquote:
Bij mij resoneert niksquote:
Portugal is wel heel ver..quote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geeft wel lekker vrijheidEn ga naar Portugal
Goedkoop, lekker eten, meest geweldige mensen en mooie golven
.
ik ben toch meer van deze bassquote:
die eerste (wasting light) klinkt al goedquote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eerste keer dacht ik mwahh.. toen nog een paar keer en nu vind ik het echt een heerlijk albummaarja zo werkt dat vaak bij me... moet meerdere keren luisteren en dan vind ik het pas echt tof
met justin nozuka op is het ook niet goed als er dingen gaan resonerenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij resoneert niks
[..]
Portugal is wel heel ver..
Ook omdat ik waarschijnlijk het meeste ga rijden, omdat vriendin rijbewijs dan hopelijk net heeft (is er nu mee bezig)
jaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mag je wel in het buitenland rijden als je net je rijbewijs hebt?
Als het goed is wel hoor anders heeft mijn zusje ook een probleemquote:Op woensdag 13 april 2011 19:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Portugal is wel heel ver..
Ook omdat ik waarschijnlijk het meeste ga rijden, omdat vriendin rijbewijs dan hopelijk net heeft (is er nu mee bezig)
Dalequote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nu net was het Lifehouse en nu begint All Time Low netquote:Op woensdag 13 april 2011 19:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
met justin nozuka op is het ook niet goed als er dingen gaan resoneren
Hihiquote:
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat dan?België, Frankrijk en dan terug via Luxemburg?
geen ideequote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als het goed is wel hoor anders heeft mijn zusje ook een probleemen wat is net ?
Zometeen kan jij je Amerikaanse rijbewijs halenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tofquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef n8n het volgende:
als k rijbewijs heb met busje alle toffe europese festivals af
Ach, jij gaat naar Sziget, is ook leukquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
* Danger.Mouseis jaloers op merel
Volgend jaar, dan komt er een roadtrip voor mij![]()
Dan heb je alle kutmensen wel gehad van west europaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee
Via Frankrijk naar noord spanje of italië ofzo en dan weer ergens terug.
Sziget wordt zo gruwelijk vetquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tof
[..]
Ach, jij gaat naar Sziget, is ook leuk
Alles negeren wat je hoort, ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou sorry hoor Merel
ik weet dat toch nietdat zoiets gehoord te hebben
Wat nouquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb je alle kutmensen wel gehad van west europa
Gelukkig maarquote:
Dat is in Duitsland toch?quote:
niet haten op italianenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb je alle kutmensen wel gehad van west europa
Alleen de pauper Italianen die schreeuwend over straat gaan met te veel handgebarenquote:
en weet je al wat je wil zienquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu net was het Lifehouse en nu begint All Time Low net
Sowiesoquote:
we mogen niet meer te vaak hoi zeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Maar ik word wel genegeerd
Dat is wel minder
tokkies zijn overalquote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alleen de pauper Italianen die schreeuwend over straat gaan met te veel handgebaren
haha Is deze sc nieuw?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sowieso![]()
En ik zie dat Zeroku nu niet post, dus dan heb je de stomme mensen ook niet
haiii honnepon ik ga je niet negeren tochhquote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dat is wel minder
hij is geen Italiaan, wel vermakelijk thoughquote:
Wil zien? Wat bedoel je?quote:
Maar het eten en de wijn en de zon en de warmtequote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alleen de pauper Italianen die schreeuwend over straat gaan met te veel handgebaren
op pinkpopquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil zien? Wat bedoel je?
[..]
Maar het eten en de wijn en de zon en de warmte
Dat is aardigquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
haiii honnepon ik ga je niet negeren tochh![]()
![]()
Jepquote:
Ohhquote:
Helaas. Misschien moeten we voor een onafhankelijke staat gaan lobbyen waar alleen festivalgangers mogen wonenquote:
jij bent een baas.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dat is wel minder
quote:Huisregels:
Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
ik ben al 10 jaar naar pinkpop geweest en een jaar naar pukkelpop. ben ik welkom ondanks dat ik dit jaar niet ga?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Helaas. Misschien moeten we voor een onafhankelijke staat gaan lobbyen waar alleen festivalgangers mogen wonen![]()
![]()
![]()
doen!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Helaas. Misschien moeten we voor een onafhankelijke staat gaan lobbyen waar alleen festivalgangers mogen wonen![]()
![]()
![]()
Hier woon ik te ver vandaan dus ik word hier niet mee bedoeldquote:Op woensdag 13 april 2011 19:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Chill... Ik ga me langzaam, klaarmaken voor een avondje met de mannen van A'dam en Omstreken
Je hebt een bepaalde mentaliteit. Daar gaat het omquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al 10 jaar naar pinkpop geweest en een jaar naar pukkelpop. ben ik welkom ondanks dat ik dit jaar niet ga?
ik ga wel naar dominator en misschien decibel, maar dat zijn niet jullie soort festivals..
Sounds perfect juistquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al 10 jaar naar pinkpop geweest en een jaar naar pukkelpop. ben ik welkom ondanks dat ik dit jaar niet ga?
ik ga wel naar dominator en misschien decibel, maar dat zijn niet jullie soort festivals..
mooie regelsquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef Beach het volgende:
Jongens, een kleine aanvulling voor de op, wat vinden jullie?
[..]
Die 1e vind ik onzinnig voor een slowchat. voor de rest er mee eensquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijdquote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hier woon ik te ver vandaan dus ik word hier niet mee bedoeld![]()
Maarja was gezellig dat je even naast me zat te eten enzo hoor
Lees maar terug wat Yvonne zei; dat het wel erg veel hoi/doei posts werden. En dat is ook gewoon niet leuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 1e vind ik onzinnig voor een slowchat. voor de rest er mee eens
niet slecht, alleen die 2de zin vind ik een beetje raar. wanneer is iets baggeren?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat zijn ieder zijn plannen voor de zomervakantie eigenlijk? Ik weet dat er een forum voor is maar laat het hier ook weten
festivals, illegale feestjes en bier drinken in het parkquote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat zijn ieder zijn plannen voor de zomervakantie eigenlijk? Ik weet dat er een forum voor is maar laat het hier ook weten
ah oke. ik ben net terug. ik lees nooit topikjens terugquote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Lees maar terug wat Yvonne zei; dat het wel erg veel hoi/doei posts werden. En dat is ook gewoon niet leuk.
Oh, dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Lees maar terug wat Yvonne zei; dat het wel erg veel hoi/doei posts werden. En dat is ook gewoon niet leuk.
Morgen, 10 over 7 tot 15 over 7 op utrecht CS bij de starbucksquote:
Deadmau5!!!! Afgelopen jaar op Lowlands het allervetste concertquote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef 92Merel het volgende:
Tdrone:
Zaterdag:
De Staat [MAIN]
Manic Street Preachers [3FM] / Madi [TENT]
Lifehouse [MAIN]
Simple Plan [3FM] / Ash [TENT] nog even kijken
Elbow [MAIN]
Alter Bridge [3FM] / Selah Sue [TENT]
Coldplay [MAIN]
Zondag:
Hurts [MAIN]
Versaemerge [3FM] / Tim Knol [MAIN]
Justin Nozuka [3FM] / Cage the Elephant [TENT]
Wolfmother [MAIN]
Graffiti6 [3FM] / Laura Jansen [TENT]
White Lies [MAIN]
Avenged Sevenfold [3FM] / The Bloody Beetroots [TENT]
Kings of Leon [MAIN]
Maandag:
Scouting for Girls [MAIN]
Plain White T's [3FM] / Dazzled Kid [TENT]
Two Door Cinema Club [MAIN]
Beatsteaks [3FM] / Elisa Doolittle [TENT]
Go Back to the Zoo [MAIN]
Gaslight Anthem [3FM] / All Time Low [TENT]
Volbeat [MAIN]
The Script [3FM] / Band of Horses [TENT]
Kaiser Chiefs [MAIN]
30 Seconds to Mars [3FM] / Deadmau5 [TENT] nog even beslissen
Foo Fighters [MAIN]
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef 92Merel het volgende:
Tdrone:
Zaterdag:
De Staat [MAIN]
Manic Street Preachers [3FM] / Madi [TENT]
Lifehouse [MAIN]
Simple Plan [3FM] / Ash [TENT] nog even kijken
Elbow [MAIN]
Alter Bridge [3FM] / Selah Sue [TENT]
Coldplay [MAIN]
Zondag:
Hurts [MAIN]
Versaemerge [3FM] / Tim Knol [MAIN]
Justin Nozuka [3FM] / Cage the Elephant [TENT]
Wolfmother [MAIN]
Graffiti6 [3FM] / Laura Jansen [TENT]
White Lies [MAIN]
Avenged Sevenfold [3FM] / The Bloody Beetroots [TENT]
Kings of Leon [MAIN]
Maandag:
Scouting for Girls [MAIN]
Plain White T's [3FM] / Dazzled Kid [TENT]
Two Door Cinema Club [MAIN]
Beatsteaks [3FM] / Elisa Doolittle [TENT]
Go Back to the Zoo [MAIN]
Gaslight Anthem [3FM] / All Time Low [TENT]
Volbeat [MAIN]
The Script [3FM] / Band of Horses [TENT]
Kaiser Chiefs [MAIN]
30 Seconds to Mars [3FM] / Deadmau5 [TENT] nog even beslissen
Foo Fighters [MAIN]
maar je gaat welquote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet waar ik heen ga op vakantie.,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |