Alles negeren wat je hoort, ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou sorry hoor Merel
ik weet dat toch nietdat zoiets gehoord te hebben
Wat nouquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb je alle kutmensen wel gehad van west europa
Gelukkig maarquote:
Dat is in Duitsland toch?quote:
niet haten op italianenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb je alle kutmensen wel gehad van west europa
Alleen de pauper Italianen die schreeuwend over straat gaan met te veel handgebarenquote:
en weet je al wat je wil zienquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu net was het Lifehouse en nu begint All Time Low net
Sowiesoquote:
we mogen niet meer te vaak hoi zeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Maar ik word wel genegeerd
Dat is wel minder
tokkies zijn overalquote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alleen de pauper Italianen die schreeuwend over straat gaan met te veel handgebaren
haha Is deze sc nieuw?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sowieso![]()
En ik zie dat Zeroku nu niet post, dus dan heb je de stomme mensen ook niet
haiii honnepon ik ga je niet negeren tochhquote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dat is wel minder
hij is geen Italiaan, wel vermakelijk thoughquote:
Wil zien? Wat bedoel je?quote:
Maar het eten en de wijn en de zon en de warmtequote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alleen de pauper Italianen die schreeuwend over straat gaan met te veel handgebaren
op pinkpopquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil zien? Wat bedoel je?
[..]
Maar het eten en de wijn en de zon en de warmte
Dat is aardigquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
haiii honnepon ik ga je niet negeren tochh![]()
![]()
Jepquote:
Ohhquote:
Helaas. Misschien moeten we voor een onafhankelijke staat gaan lobbyen waar alleen festivalgangers mogen wonenquote:
jij bent een baas.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dat is wel minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |