Waar gaat deze roadtrip allemaal langs?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken roadtrip doen en wss nog een weekje weg naar vriend. Die zat zelf aan venetië te denken. En natuurlijk de dingen als uitgaan etc nog![]()
stik erinquote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit is al de derde 'bots' die ik tegenkom, gvd.
Post iets NUTTIGS.
Doei.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Oh dat vind ik te eng, doe dan maar niet.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga eten, tot zo!Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef n8n het volgende:
al vind ik riders on the storm net even beter![]()
![]()
Nog onbekend, gaan we maandag bedenkenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar gaat deze roadtrip allemaal langs?En Venetië is geen aanrader
Misschien voor een dag zodat je er toch een keer bent geweest..maar zeker niet voor een hele week.
sommige nummers zijn nooit te vaakquote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik ook
Maar die heb ik al te vaak gepost
hey niet zo tegen appel hequote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
stik erin
bots
het is hier onzin trouwens
Muisjequote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
Weer thuis, volgegeten en klaar voor een avond vol met ARG7
Gelukkig heb je je paddestoeltjes nogquote:
Relletje Merelquote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Muisje![]()
[..]
Gelukkig heb je je paddestoeltjes nog
venetie is idd niet zo leuk voor een week wel voor 1 of 2 dagenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog onbekend, gaan we maandag bedenkenMaar richting zuid europa
![]()
Ja, ik was ook geen fan.. Lijkt me echt bizar druk.. Ik stelde istanbul voor, daar moet je vast wel goedkoop last minute heen kunnen
in dat gevalquote:
sol ik met de verkeerde jongedame of sol ik met de verkeerde, jongedame?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey niet zo tegen appel heje solt met de verkeerde jongedame !!
ik luister net everlongquote:
Ga gewoon lekker baggeren in andere onzin topics.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
stik erin
bots
het is hier onzin trouwens
quote:
Tja ach, we zien welquote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
venetie is idd niet zo leuk voor een week wel voor 1 of 2 dagen
je kan ook gewoon een week voor je gaat kijken waar het goed weer is..
Hooiquote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef gianni61 het volgende:
zo, ik mag ook weer ff een half uurtje fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |