Dat zei zijn zus gister ook al over hemquote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat merkt ie niet eens, slecht wel.
Oowww hey man daar zit je inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Sitcoms, Veronica, Uiteraard
En Jan, ik zti naast je
Nog altijd geen vriendenverzoek op facebook maar met mn zus praten is geen probleem hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 18:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat zei zijn zus gister ook al over hem
Dat verhaaltje wat je zelf aangepast hebt in de OP zegmaar?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef JanPiraat het volgende:
Omg nu bij #23 kom ik erachter dat het verhaaltje in de OP aangepast is![]()
![]()
ik heb ervan genoten
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:30 schreef n8n het volgende:
geen zin om te scrollen, 23" maar 90º gekantelt
Oh!, dat kon niet op mijn mobielquote:Op woensdag 13 april 2011 18:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog altijd geen vriendenverzoek op facebook maar met mn zus praten is geen probleem hoor
hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 18:30 schreef n8n het volgende:
geen zin om te scrollen, 23" maar 90º gekantelt
Ons mam zal wel raar kijken als ik m'n laptop 90 graden draai.quote:
Duurt ook lang zeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar duurt een half uurtje voordat ik daar ben
je hebt een 23" laptop?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons mam zal wel raar kijken als ik m'n laptop 90 graden draai.
Brabander.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons mam zal wel raar kijken als ik m'n laptop 90 graden draai.
Njah ik heb het erin geplaatst dat fotoboek verhaalquote:Op woensdag 13 april 2011 18:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat verhaaltje wat je zelf aangepast hebt in de OP zegmaar?
17.quote:
Ja tochquote:
Ja dat heb ik gedaan inderdaad, maar had jij dat niet in de OP gezet dan in het eerste topic? Volgens mij wel?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah ik heb het erin geplaatst dat fotoboek verhaalmaar nu zie ik opeens dat iemand (jij denk ik
) het verhaaltje aangepast heeft naar wat er nu aan de hand is en de problemen die we hadden van overal geweigerd worden enzo
![]()
Ja kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 18:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan inderdaad, maar had jij dat niet in de OP gezet dan in het eerste topic? Volgens mij wel?
Minstensquote:
Hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 18:34 schreef Zeroku het volgende:
Your musical compatibility with Omdatappel is SUPER
Music you have in common includes Within Temptation, Bruno Mars, Mumford & Sons, Neon Trees and Pink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |