Wel toffe telefoon lijkt mequote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neh mn oude tel was kapot, niet meer te maken dus ik koos deze
Ik hou niet zo van paddestoelenquote:
Niet als je geld wil verdienenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoezo is dat een nadeel dan?4 uurtjes werken lijkt me prima toch?
Voel je als een klein kindquote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef Bloempje. het volgende:
Ik voel me bejaardik kijk om kwart voor zeven in bed onder m'n deken film
Zondag in Utrecht zo lekker iedereen brak..even wat ongezond voer halen bij de snackbar voor de deurquote:Op woensdag 13 april 2011 18:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb jij Hobo with a shotgun al gezien jongeman ?
Oja, dat klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij hebt veel geilere pm's van me gehad
vriendin zeurt er al weken omquote:
Vlees kopen zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
aaahja brakke zondag he.. dat zei je gisteren inderdaad, excusesquote:Op woensdag 13 april 2011 18:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zondag in Utrecht zo lekker iedereen brak..even wat ongezond voer halen bij de snackbar voor de deurWordt een mooi dagje voor die film denk ik
Dat doe ik netquote:
Geld is overrated..zoveel kosten heb jij toch niet?quote:
Hihi, veel plezier met film kijken enzo!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat doe ik net
Nu ga ik echt, dag liefjens alweer![]()
Ik mag van mijn mama niet met jou omgaanquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef n8n het volgende:
zit er ook nog hasj in het vakje van mn hemd dat k net aantrekjunkie hierzo
Klopt, maar geld verdienen voor vakantie en voor op kamers volgend jaarquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geld is overrated..zoveel kosten heb jij toch niet?
doe gek wees rebelsquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mama niet met jou omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |