Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nijnerquote:
Duckiequote:
Pgrquote:
Hey, een naamgenoot!quote:
Huh?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nijner![]()
![]()
[..]
Duckie![]()
[..]
Pgr![]()
![]()
[..]
Hey, een naamgenoot!![]()
XD
Probeer je soms net als tong80 met z'nquote:
Ik heet Merel irlquote:
JJHquote:
Hey meis!quote:
Barry White.quote:
Nee, het maakt mensen vrolijk!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Probeer je soms net als tong80 met z'noveral
achter te zetten?
Ooh, leukquote:Op woensdag 13 april 2011 16:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heet Merel irl![]()
![]()
[..]
JJH![]()
[..]
Hey meis!![]()
![]()
[..]
Barry White.
Pi's ookquote:Op woensdag 13 april 2011 16:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, het maakt mensen vrolijk!
Marijkjeeequote:
Dan moet je naar bedje toequote:
ahahaha met die halve baard in hun keel, ineens heel hoog en dan weer megalaag XDquote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
Middelbare schooljongetjes met hun sexy stemmen
Whehehehehe, not
Mijn toen-vriendje probeerde eens een 'zwoele' stem op te zetten, maar het werd alleen maar hogerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ahahaha met die halve baard in hun keel, ineens heel hoog en dan weer megalaag XD
Neequote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn toen-vriendje probeerde eens een 'zwoele' stem op te zetten, maar het werd alleen maar hoger
Geen ideequote:
Ik vond het wel grappigquote:
Nu weet hij er niks van en doet hij dat tegen elke vrouw.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappigMaar mocht niet lachen, was het niet echt het moment voor
![]()
LLquote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Solique het volgende:
Ik speel als mulfitunctioneel werkend apparaat vandaag
[..]
Geen idee
Huh, wat?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nu weet hij er niks van en doet hij dat tegen elke vrouw.
Hoeft ook niet, gaat om hoe je het verteld. Beetje verhaaltje van maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat heb ik gewoon niet
ik heb niets te vertellen
Hij denkt nog steeds dat hij een zwoele stem kan opzetten. Omdat jij niet lachte of er iets over zei, denkt hij dat hij dan rustig die stem kan opzettenquote:
ja en HOE dat is nou net het puntquote:Op woensdag 13 april 2011 16:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gaat om hoe je het verteld. Beetje verhaaltje van maken.
Of dacht je nu echt dat de radio dj's wel iets te vertellen hebben, gaat vaak over niets.
Dat is een beetje feeling erin krijgenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en HOE dat is nou net het punt
lastigquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is een beetje feeling erin krijgen
Whahaha nee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 16:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij denkt nog steeds dat hij een zwoele stem kan opzetten. Omdat jij niet lachte of er iets over zei, denkt hij dat hij dan rustig die stem kan opzetten
ik vind al knap datje het doet, en wat je deed was gewoon goedquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en HOE dat is nou net het punt
Weet ik, heb ik ook nooit gekund toen ik draaide.quote:
Ik doe me best en ik vind het leukquote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind al knap datje het doet, en wat je deed was gewoon goed
Heb je Paul weleens horen pratenNou zo klink jij dus niet
Heb jij ook gedraaid dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik ook nooit gekund toen ik draaide.
Ik ga zondag weer luisterenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe me best en ik vind het leuk
[..]
Heb jij ook gedraaid dan?
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Toekito het volgende:
* Toekito doet F. de Boer na: Ja uhhhhhhhh hele goedemiddag mensen
dat is meer mijn muziek jaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik draai dan wat dance muziek
het is wel commerciele dance hoorquote:
Zo'n jaar ofzo, denk.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe me best en ik vind het leuk
[..]
Heb jij ook gedraaid dan?
Helemaal goedquote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
het is wel commerciele dance hoor
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:24 schreef summer2bird het volgende:
Zo. 3x de browser per ongeluk afgesloten.![]()
![]()
Achter elkaar.
Mocht je nog nodig hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
het is wel commerciele dance hoor
Tomatenquote:
Jaa lekkerquote:
quote:
Geen idee, ik hoop dat ze igg werk hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa lekker![]()
![]()
[..]
Succes alvast
Hoe lang moet je werken?
Jij werkt toch in een supermarkt?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop dat ze igg werk hebben.
Maandag weer gelijk naar huis gestuurd omdat ze niks hadden.
Dus ik moest gister bellen of ze wel werk hadden, hadden ze niet en nou moet ik vandaag wel werken
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Alles met tomaat is lekker, behalve tomaat zelf
Dus tomaat-komkommersalade eet je wel?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Niet te hard rijden hequote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef Solique het volgende:
Tijd om naar huis te gaan [ afbeelding ]
maar wel betaald gekregen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus ik moest gister bellen of ze wel werk hadden, hadden ze niet en nou moet ik vandaag wel werken
Nee, want dan is de tomaat nog herkenbaar als tomaat zelf.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus tomaat-komkommersalade eet je wel?
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
N
[..]
Niet te hard rijden he
[..]
maar wel betaald gekregen?
druk bezig met niksquote:
Ik zal het eens navragen, want ik vind het ook niet echt netjes.quote:
ja iddquote:Op woensdag 13 april 2011 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen, want ik vind het ook niet echt netjes.
Kunnen ze toch wel ff bellen van te voren.
Dat is tomaat zelfquote:Op woensdag 13 april 2011 16:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus tomaat-komkommersalade eet je wel?
Dat dus. Ranzigheidquote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want dan is de tomaat nog herkenbaar als tomaat zelf.
Oh? Jeutje.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
druk bezig met niks
blij dat het goed gaat Enf
lekker gevoel is dat he?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:48 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een knikker aan spieren uit mijn rug
Als jij je vakantie bevestigt hebt is het hun probleem. Netjes een keertje melden en klaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh? Jeutje.![]()
[..]
Lekker
Ohh, wat een bozo's ook op mn werk heIk krijg net mn rooster van juni/juli/aug, en ze hebben me ingepland als ik vakantie heb
Pffff....
Nouja, niet mijn probleem
![]()
Daarom ja. Die vakantie hebben we al een paar maanden geleden moeten opgeven (altijd bizar vroeg in het jaar), dus jaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij je vakantie bevestigt hebt is het hun probleem. Netjes een keertje melden en klaar.
Datquote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef Pheno het volgende:
nek tintelt. Of zou ze er jeukpoeder in hebben gelegd?
Gewoon lekker laten rusten dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom ja. Die vakantie hebben we al een paar maanden geleden moeten opgeven (altijd bizar vroeg in het jaar), dus jaGelijk maar een mailtje naar de roostermaker en een CC naar mn teamleider.
Idd
![]()
![]()
[..]
Dat
Yupquote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef Pheno het volgende:
Al die medische mensen zijn ook hetzelfde.
Daarom. Ben benieuwdquote:
Ach ja, waarom moeilijk doen als je het toch wel begrijptquote:Op woensdag 13 april 2011 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je wel alles eet waar tomaat inzit.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, waarom moeilijk doen als je het toch wel begrijpt
Het is FOK!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, waarom moeilijk doen als je het toch wel begrijpt
Oh, ik dacht dat het 'vock?' wasquote:
Dat bedoel ik! Moeilijk doen om het moeilijk doen!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het 'vock?' was
Jij als womanizer wist dat niet?quote:
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
zou een fles van 2 liter cola light nou lichter zijn dan een fles gewone cola ?
Weeg ze!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
zou een fles van 2 liter cola light nou lichter zijn dan een fles gewone cola ?
en... dat kan niet?quote:
Zit in de autoquote:Op woensdag 13 april 2011 17:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
en... dat kan niet?Je wc zit verstopt?
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 17:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, das lastig ja XD Pompstation?
die van mijquote:
Ben jij de maker van Duke Nukem!?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef Myraela het volgende:
Ohnoes, kinderen op de gang.Kinderen.
. Herrie van kinderen.
Niets lekkerder dan hoognodig moeten en dan thuis naar de pot vluchten om je daarna die trui wel heel snel te breienquote:
Ow je hebt nog een andere uitnodigingquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets lekkerder dan hoognodig moeten en dan thuis naar de pot vluchten om je daarna die trui wel heel snel te breien
DM SM AAN !quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow je hebt nog een andere uitnodiging
Nee dat is jouw uitnodiging aan mijquote:
iddquote:
Oh die!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is jouw uitnodiging aan mijik heb al gezegd ik doe niet aan sm
Ik bedoel mijn uitnodiging aan jou
Ja, nu ben ik nieuwsgierigquote:
Ja ik wil!quote:
Ik ook, en er zit een Marijke op mijn bank!quote:
Wat een geluk heb je toch weerquote:Op woensdag 13 april 2011 18:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ook, en er zit een Marijke op mijn bank!
Wat deed jij in het ziekenhuis dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:34 schreef MPG het volgende:
Zo. Nu eerst twee pizza's in de oven schuiven.
Varkenslapjes met aardappels en snijbonen in ziekenhuis was zo weinig, dat telt nog niet as voorgerecht.
Doe mij ook zo'n bank! Zit er ook nog een Muck op?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ook, en er zit een Marijke op mijn bank!
Eten. En de hele middag zitten. Zie de memo in 'mijn kantoor'quote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat deed jij in het ziekenhuis dan?
Neem jij de bank, neem ik marijkequote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n bank! Zit er ook nog een Muck op?
Ik gebruik meestal een pan en een bakspatel om de nasi te bereiden!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:40 schreef Solique het volgende:
Ik ga de nasi maar eens bereiden met een ei en op eten.![]()
Dan mis je de ei-smaak!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal een pan en een bakspatel om de nasi te bereiden!
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal een pan en een bakspatel om de nasi te bereiden!
Dubbele punt accolade open w.quote:
dubbele punt shift d spatie lage streep shift o streepquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een accolade was. dubbele punt shift 2
Dat weet ik nu, lang leve google. shift 6 shift o shift 6 dubbele punt shift d.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
dubbele punt shift d spatie lage streep shift o streep
Die: { en die: }
lekker, ik twijfel tussen een bad en een douchequote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme douche![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik nu, lang leve google. shift 6 shift o shift 6 dubbele punt shift d.
Zekerquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon de smilies tikken is makkelijker.
Nee die staat in de keukenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef DaMart het volgende:
Doe mij ook zo'n bank! Zit er ook nog een Muck op?
Luttemetuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:
welkom hierquote:Op woensdag 13 april 2011 18:58 schreef Lutte het volgende:
Oh en hoi c_a, JJH, Bos, Creeeees en de rest.
dacht ff in TAL zatquote:
Zo hoort hetquote:
keek serieus naar het forum deelquote:
Sorry!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Meer (ex) TALlies hier nu dan originele KSCers
jij bent welkomquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Koen66 het volgende:
* DaMart herstelt het evenwicht.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart herstelt het evenwicht.
Nou ja, na de afwas dan.
Zit jij alle vrouwen hier naar toe te ronselen?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Koen66 het volgende:
en ik ga dadelijk even nog naar tuincentrum, dus is er weer een extallier minderquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, na de afwas dan.
Wat ben ik eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, na de afwas dan.
Wat heb ik een slechte reputatiequote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit jij alle vrouwen hier naar toe te ronselen?
haha das behoorlijk veelquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, even niets te reviewen. Vijf games in twee weken uitgespeeld. Sjees, ik heb het even gehad met zo veel tegelijk
naast MPG ben jij gewoon de 2de vrouwenverslinder hierquote:
Nee, die schiet zijn cupido-pijlen maar op een meid!quote:
Zoquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die schiet zijn cupido-pijlen maar op een meidsje!
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die schiet zijn cupido-pijlen maar op een meid!
Weinig mensen die onbekendere games wilden en toevallig drie voor de psp, ook niet echt een hardlopende console meerquote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha das behoorlijk veel
geen leven ?
weet je nog wel hoe het er buiten je 4 muren uitziet ?
He'll keep trying!quote:
Dat ziet de oranje lay-out nietquote:
Ze is nog niet op de leeftijd dat ze op streepjes zou moeten letten!quote:
Heb jij de oranje nog?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ziet de oranje lay-out niet
Risotto met gefruit uitje, wat knoflook en verse parmezaan, broccolli (met ook wat parmezaan erover)quote:
In mijn standaard browser (kutbrowserquote:
Oeeh, klinkt prima!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Risotto met gefruit uitje, wat knoflook en verse parmezaan, broccolli (met ook wat parmezaan erover)en een kipburger
![]()
Ah, ook een risotto.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Risotto met gefruit uitje, wat knoflook en verse parmezaan, broccolli (met ook wat parmezaan erover)en een kipburger
![]()
Welke heb je?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
wennen hoor, zo een nieuwe telefoon
opeens heb ik bereik in huis
Wokquote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
wennen hoor, zo een nieuwe telefoon
opeens heb ik bereik in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder dat achterkomma'se is het wel lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Pheno het volgende:
Hier risotto met brocolli, fijngesneden paprika en gerookte zalm
Zalm.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Pheno het volgende:
Hier risotto met brocolli, fijngesneden paprika en gerookte zalm
weet ik veelquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok.
Ik heb alles wat jij nodig hebt in mijn keukenkastje staan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |