quote:Op woensdag 13 april 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
N
[..]
Niet te hard rijden he
[..]
maar wel betaald gekregen?
druk bezig met niksquote:
Ik zal het eens navragen, want ik vind het ook niet echt netjes.quote:
ja iddquote:Op woensdag 13 april 2011 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen, want ik vind het ook niet echt netjes.
Kunnen ze toch wel ff bellen van te voren.
Dat is tomaat zelfquote:Op woensdag 13 april 2011 16:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus tomaat-komkommersalade eet je wel?
Dat dus. Ranzigheidquote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want dan is de tomaat nog herkenbaar als tomaat zelf.
Oh? Jeutje.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop dat ze igg werk hebben.
Maandag weer gelijk naar huis gestuurd omdat ze niks hadden.
Dus ik moest gister bellen of ze wel werk hadden, hadden ze niet en nou moet ik vandaag wel werken
Lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
druk bezig met niks
blij dat het goed gaat Enf
lekker gevoel is dat he?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:48 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een knikker aan spieren uit mijn rug
Als jij je vakantie bevestigt hebt is het hun probleem. Netjes een keertje melden en klaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh? Jeutje.![]()
[..]
Lekker
Ohh, wat een bozo's ook op mn werk heIk krijg net mn rooster van juni/juli/aug, en ze hebben me ingepland als ik vakantie heb
Pffff....
Nouja, niet mijn probleem
![]()
Daarom ja. Die vakantie hebben we al een paar maanden geleden moeten opgeven (altijd bizar vroeg in het jaar), dus jaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij je vakantie bevestigt hebt is het hun probleem. Netjes een keertje melden en klaar.
Datquote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef Pheno het volgende:
nek tintelt. Of zou ze er jeukpoeder in hebben gelegd?
Gewoon lekker laten rusten dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom ja. Die vakantie hebben we al een paar maanden geleden moeten opgeven (altijd bizar vroeg in het jaar), dus jaGelijk maar een mailtje naar de roostermaker en een CC naar mn teamleider.
Idd
![]()
![]()
[..]
Dat
Yupquote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef Pheno het volgende:
Al die medische mensen zijn ook hetzelfde.
Daarom. Ben benieuwdquote:
Ach ja, waarom moeilijk doen als je het toch wel begrijptquote:Op woensdag 13 april 2011 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je wel alles eet waar tomaat inzit.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, waarom moeilijk doen als je het toch wel begrijpt
Het is FOK!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, waarom moeilijk doen als je het toch wel begrijpt
Oh, ik dacht dat het 'vock?' wasquote:
Dat bedoel ik! Moeilijk doen om het moeilijk doen!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het 'vock?' was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |