Geen ideequote:
Ik vond het wel grappigquote:
Nu weet hij er niks van en doet hij dat tegen elke vrouw.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappigMaar mocht niet lachen, was het niet echt het moment voor
![]()
LLquote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Solique het volgende:
Ik speel als mulfitunctioneel werkend apparaat vandaag
[..]
Geen idee
Huh, wat?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nu weet hij er niks van en doet hij dat tegen elke vrouw.
Hoeft ook niet, gaat om hoe je het verteld. Beetje verhaaltje van maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat heb ik gewoon niet
ik heb niets te vertellen
Hij denkt nog steeds dat hij een zwoele stem kan opzetten. Omdat jij niet lachte of er iets over zei, denkt hij dat hij dan rustig die stem kan opzettenquote:
ja en HOE dat is nou net het puntquote:Op woensdag 13 april 2011 16:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gaat om hoe je het verteld. Beetje verhaaltje van maken.
Of dacht je nu echt dat de radio dj's wel iets te vertellen hebben, gaat vaak over niets.
Dat is een beetje feeling erin krijgenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en HOE dat is nou net het punt
lastigquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is een beetje feeling erin krijgen
Whahaha nee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 16:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij denkt nog steeds dat hij een zwoele stem kan opzetten. Omdat jij niet lachte of er iets over zei, denkt hij dat hij dan rustig die stem kan opzetten
ik vind al knap datje het doet, en wat je deed was gewoon goedquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en HOE dat is nou net het punt
Weet ik, heb ik ook nooit gekund toen ik draaide.quote:
Ik doe me best en ik vind het leukquote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind al knap datje het doet, en wat je deed was gewoon goed
Heb je Paul weleens horen pratenNou zo klink jij dus niet
Heb jij ook gedraaid dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik ook nooit gekund toen ik draaide.
Ik ga zondag weer luisterenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe me best en ik vind het leuk
[..]
Heb jij ook gedraaid dan?
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Toekito het volgende:
* Toekito doet F. de Boer na: Ja uhhhhhhhh hele goedemiddag mensen
dat is meer mijn muziek jaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik draai dan wat dance muziek
het is wel commerciele dance hoorquote:
Zo'n jaar ofzo, denk.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe me best en ik vind het leuk
[..]
Heb jij ook gedraaid dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |