+1quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
sharon is meer wijs dan die andere 2 bimboos
Ze zal morgen wel een rustdag nodig hebbenquote:
Ik had er per ongeluk een giga kopstoot gegevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Enyma het volgende:
die had ik echt geen knuffel gegeven hoor.
ja nog ff.....vertel even aan haar dat sinterklaas nep is en dat fabeltjeskrant er ook niet meer is en dat sesamstraat al afgelopen isquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
sharon is meer wijs dan die andere 2 bimboos
ja , vindik ook, hoe vaak hebben we ons hier niet geergerd aan laura liggend op bed, kriebelend met Guido of in de slaapkamer met Alex? Ze heeft het over zichzelf afgeroepen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt misschien wel, vind het trouwens vervelend voor jou hoor, Laura heeft echter iets teveel op 1 paard gewed en moet zich nu terugvechten in de groep, dat koekje heeft ze zelf een beetje gebakken doordat ze zich teveel heeft afgezonderd.
Niets ten nadele van jou, Laura doet mee aan dat spel en als ze dat goed doet dan wint ze 100.000 Euro, dat had ze zich eerder moeten bedenken.
Juist. En daarna keihard over t hek gepleurd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik had er per ongeluk een giga kopstoot gegeven
Huh???quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef schizolientje het volgende:
Ik vind dat de brief van Dennis naar binnen moet. Gek toch dat heeeeeel Nederland het al weet en zij nog niet
En Dennix zijn broer is onderweg naar Portugal!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef schizolientje het volgende:
Ik vind dat de brief van Dennis naar binnen moet. Gek toch dat heeeeeel Nederland het al weet en zij nog niet
Ze ligt/lag voorafgaand aan deze week bij iedereen (best) goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja , vindik ook, hoe vaak hebben we ons hier niet geergerd aan laura liggend op bed, kriebelend met Guido of in de slaapkamer met Alex? Ze heeft het over zichzelf afgeroepen hoor
Level!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt misschien wel, vind het trouwens vervelend voor jou hoor, Laura heeft echter iets teveel op 1 paard gewed en moet zich nu terugvechten in de groep, dat koekje heeft ze zelf een beetje gebakken doordat ze zich teveel heeft afgezonderd.
Niets ten nadele van jou, Laura doet mee aan dat spel en als ze dat goed doet dan wint ze 100.000 Euro, dat had ze zich eerder moeten bedenken.
tuurlijk breng die brief naar binnen, nog meer kontakt van buiten voor haar.......ze wachten nog even een week met de brief ivm de nominaties volgende weekquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef schizolientje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
Ik mis nog steeds:
-de patat het huis in
-een karaokeset
-een filmavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |