Jo vind het niet erg nu. Die is weer aan het ikke ikkequote:
Oh krijgen we dit.quote:
ja de hele tijd ikke ikke ikke ......quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jo vind het niet erg nu. Die is weer aan het ikke ikke
Inderdaad! En nu gaan zitten jankenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Diamonds28 het volgende:
toch zijn die Lau en Mo 2 valse krengen zeg eerst lopen roddelen over Jo enzo en nu Jo beetje aanvallen alleen omdat ze balen dat ze die card gekregen hebt
Ja vind je het gek die mo komt ff aanhollen om te rennen en ff er lekker tegin te gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef suksan het volgende:
[..]
ja de hele tijd ikke ikke ikke ......
Hun mogen van mij nu oprottenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Diamonds28 het volgende:
toch zijn die Lau en Mo 2 valse krengen zeg eerst lopen roddelen over Jo enzo en nu Jo beetje aanvallen alleen omdat ze balen dat ze die card gekregen hebt
ze zaten in het winnende team hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Diamonds28 het volgende:
Hij is wel gaaf,.. ik ben toe aan een schapie,...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh krijgen we dit.
Die vent loopt nu al tijden te zuigen hier, en ik reageer een keer. En dan dit.
Wie zuigt kan terug gezogen worden.
Hij doet het erom, let nou maar eens een keer op zijn posts.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef ToughLove het volgende:
Wat een slijmerds nu Jo bovenaan stond. Afgelopen dagen konden ze hun mond niet houden over haar.
Ze zegt juist heel vaak sorry, of het gemeend is is een tweede....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Ransjih het volgende:
jo: als ik iemand pijn doe zeg ik sorry
nee jo... als je iemand ijn doet zeg je "grapjeeeee"
Precies en ik vind dat Jo veel minder achter iemands rug lelijk praat dan Mo en Lauquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef ToughLove het volgende:
Wat een slijmerds nu Jo bovenaan stond. Afgelopen dagen konden ze hun mond niet houden over haar.
Sad but true.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Ransjih het volgende:
Denk dat die 2 liever Maik die kaart hadden zien winnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ze zaten in het winnende team hoor![]()
dit gaat over heel iets anders
+1quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Precies en ik vind dat Jo veel minder achter iemands rug lelijk praat dan Mo en Lau
Juist en net nog op tijd een opmerking over Sharon inslikken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Ransjih het volgende:
Mo wel ja, Lau niet. Dit spaart maik alleen vanwege Moquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Sonera het volgende:
[..]
Denk dat die 2 liever Maik die kaart hadden zien winnen
het END toetsje ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef bazb het volgende:
Kent iemand van jullie een naar-beneden-scroll-plugin voor Chrome?
Zou wel lekker zijn...
Jo heeft de wildcard van Maik gestolen natuurlijk, alleen om Mootje te pesten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Sunshine1974 het volgende:
Die eMo kijkt naar Jo en ze kan haar bloed wel drinken
datquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Precies en ik vind dat Jo veel minder achter iemands rug lelijk praat dan Mo en Lau
vergeefse moeite hahahhahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
Ik val net midden in het gesprek van Jo en Co... en snap er geen klote van... degenen die al langer luisteren, snappen jullie het nog? Of is het vergeefse moeite om te proberen te snappen?
Jo is de best en de rest zuigt,.... volgens psoriasis dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
Ik val net midden in het gesprek van Jo en Co... en snap er geen klote van... degenen die al langer luisteren, snappen jullie het nog? Of is het vergeefse moeite om te proberen te snappen?
ja vind ik ook, Sharon past het beste bij Jo, dat zie je aan allesquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Flow3r het volgende:
Joanna past ook helemaal niet bij zo'n slome als Laura of bij zo'n hysterische als Mo, beter past ze bij Sharon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |