Ze voelt zich nu duidelijk heel erg popi..Gaat nog sneller praten en dan altijd in raadselsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Urb het volgende:
Jo " Ik wil je geen woorden in de mond leggen"
Je doet niet anders, doos.
Ik heb meer van dat takkewijf gezien dan me lief isquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef Sunshine1974 het volgende:
eMo: ik heb weinig kans gehad om mezelf te laten zien![]()
![]()
Beste grap vd avond
Lol, van alle dames daar hebben we van haar het meest gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef Sunshine1974 het volgende:
eMo: ik heb weinig kans gehad om mezelf te laten zien![]()
![]()
Beste grap vd avond
De uitzending van di 12 april #3 - Stemmen manipulatie via Mama Joquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Darakka het volgende:
Kan iemand mij de link geven van
De uitzending van di 12 april #3
kan hem niet terug vinden
pcies, want ik huilde helemaal nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef mspoez het volgende:
Ah...Mo is néérgezet als het huilende kwetsbare meisje, allemaal dingen waar ze niks aan kan doen... wat lullig!
Mo en Luira zijn aan het zeiken en Jo is aan het winnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
Ik val net midden in het gesprek van Jo en Co... en snap er geen klote van... degenen die al langer luisteren, snappen jullie het nog? Of is het vergeefse moeite om te proberen te snappen?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Mo en Luira zijn aan het zeiken en Jo is aan het winnen.
edit: verkeerd gelezen / begrepenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Darakka het volgende:
Kan iemand mij de link geven van
De uitzending van di 12 april #3
kan hem niet terug vinden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
De uitzending van di 12 april #3 - Stemmen manipulatie via Mama Jo
Heeft ze al uitgesproken dat de stem altijd haar moet hebben? En dat ze haar portie wel gehad heeft?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jo heeft de wildcard van Maik gestolen natuurlijk, alleen om Mootje te pesten.
Ja! Direct nadat maik op het krukje moest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft ze al uitgesproken dat de stem altijd haar moet hebben? En dat ze haar portie wel gehad heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |