Ze doet er dan ook zelf geen enkele moeite voor..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een spel waarbij je 24 uur op elkaars lip zit.. en als je je bij elke ander uitgesloten voelt en het idee heb bij niemand terecht te kunnen voor een blijk van vriendschap... is het niet meer zomaar een spel....
Meestal is het leuk hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef willem67 het volgende:
Nou snap ik weer waarom ik blij ben dat ik geen vrouw ben pfffffffffffff.
Zeg dan gewoon hoe het heet,... smegma,... psoriasis,...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef Sunshine1974 het volgende:
Sharon weer met haar MEISJE aaaarrrghhh
Mee eens en dan kun je je in een huis met nog 7 andere mensen heel erg eenzaam voelen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een spel waarbij je 24 uur op elkaars lip zit.. en als je je bij elke ander uitgesloten voelt en het idee heb bij niemand terecht te kunnen voor een blijk van vriendschap... is het niet meer zomaar een spel....
Dat klopt misschien wel, vind het trouwens vervelend voor jou hoor, Laura heeft echter iets teveel op 1 paard gewed en moet zich nu terugvechten in de groep, dat koekje heeft ze zelf een beetje gebakken doordat ze zich teveel heeft afgezonderd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar toch begrijp ik haar gevoel van 'nu' heel goed... en dat is absoluut geen leuk gevoel...
te hyperquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Ransjih het volgende:
jo lult uit dr nek, en teveel en te lang en.. en..
Je was wel stil ja hahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Blackprinces het volgende:
bah ik kan helemaal niet meer mee praten ik zet ook die troela's maar weer aan
Wat zal die lekker slapen vannacht!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
Wat een moves!!
Allemaal zonder te geeuwen!!![]()
[ afbeelding ]
Had ze zich niet alleen maar met alex moeten inlaten en de dames links laten liggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Mee eens en dan kun je je in een huis met nog 7 andere mensen heel erg eenzaam voelen!
sharon is meer wijs dan die andere 2 bimboosquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef suksan het volgende:
[..]
meisje zei sharon......mensen sharon zelf is nog een baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |