Hahaha IK! Ik heb toch stiekem af en toequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:37 schreef SwitcheR het volgende:
Wie heeft er in godsnaam op Joanna gestemd?
Mevrouw dwingeland is weer (alleen) aan het woord.
Ja, dat is het enige negatieve eraan. Maik is best te pruimen zonder Mo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Standaard mute hier.... Vind het helemaal niet leuk dat zij WEER niet is genomineerd.
Absoluut!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heeft ze al lieverd en absoluut gezegd??
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Ireth het volgende:
Ziejewel, Lau huilt wel... (en verklaar me maar voor gek...maar ik vind het heel erg sneu.. voel wat zij voelt door mijn verleden...)
Dat hij nog maar ff geniet van z'n 'vrijheid'. Zodra ze allebei thuis zijn, gaattie aan de ketting en is er geen ontsnappen meer aan het eMonster.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige negatieve eraan. Maik is best te pruimen zonder Mo.
Nou is dat ook niet verwonderlijk als je tegenspreekster Jo is...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef ToughLove het volgende:
Het is wel zo wat ze nu zeggen, Laura en Mo zeggen ook niks.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef angeljacky het volgende:
Lau (maar ook zeker Mo) willen zich nu inlikken bij Jo en Sharon.
Lau omdat ze weet dat Mo nu meer bij Maik zal zijn de laatste dagen van zijn aanwezigheid in het huis. En Mo omdat ze weet dat Jo en Sharon veel populairder zijn
Precies, dan komt hij af en toe zelfs zowaar droog uit de hoek en is hij veel meer ontspannen, Mo heeft de ketting er nu al om liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige negatieve eraan. Maik is best te pruimen zonder Mo.
dat kan, maar toen Laura het gezellig had met Alex lag ze voornamelijk met hem in de slaapkamer en keek ze naar niemand anders om, ze heeft nu niemand, dat is het hele puntquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Ireth het volgende:
Ziejewel, Lau huilt wel... (en verklaar me maar voor gek...maar ik vind het heel erg sneu.. voel wat zij voelt door mijn verleden...)
Klopt, maar toch begrijp ik haar gevoel van 'nu' heel goed... en dat is absoluut geen leuk gevoel...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat kan, maar toen Laura het gezellig had met Alex lag ze voornamelijk met hem in de slaapkamer en keek ze naar niemand anders om, ze heeft nu niemand, dat is het hele punt
Joquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef mangalie het volgende:
Iikke ik e ikvind ik doe ikkemaja ik ik ben ikke ik zeg dat lama..wat wilde ik ook alweer zeggen lama ik snapu ik mag het niet zeggen ikke ike straks snappen jullie alles...
Van wie is deze uitspraak??
Jo, 1000fakking%quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef mangalie het volgende:
Iikke ik e ikvind ik doe ikkemaja ik ik ben ikke ik zeg dat lama..wat wilde ik ook alweer zeggen lama ik snapu ik mag het niet zeggen ikke ike straks snappen jullie alles...
euh............ikke?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef mangalie het volgende:
Lekker offtopic maar geef je ff een knuffelquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar toch begrijp ik haar gevoel van 'nu' heel goed... en dat is absoluut geen leuk gevoel...
Ja ineens krijgt Sharon de schuld ipv Joquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef Flow3r het volgende:
schijnheil Laura komt nu ineens met een heel verhaal over boze blikken van Sharon
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef Urb het volgende:
Ik ben er weg van, heb genoeg van deze "Desperate Housewives"![]()
Trusse stre-amers.
je vergat...kuttekop....trut....ploert.....sletje.....sponsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
Schat... lieverd... schatje... moppie... honeybun.... poepie.... droppie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |