ik vind dat je in jezelf gekeerd was ( lees op je nest f op de bank lag )quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik vind,... dat is ook gewoon zo.
Dus als psoriasis wat vind is het een feit
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Psychecn het volgende:
Jo--->> IK VIND...................En dat is gewoon zo!!
Ik hoop het. En veel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vanavond wordt weer Mo-Ma soap, zouden ze er drank in gooien vanavond?
Standaard mute hier.... Vind het helemaal niet leuk dat zij WEER niet is genomineerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb teveel van dat mens gezien.....gehoord ook trouwens
Ja, die laat zich niet manipuleren door die kuttekoppen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef ToughLove het volgende:
Laura en Mo moeten Sharon gewoon niet, punt.
Private Spice?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Psychecn het volgende:
IK VIND---->> dat ik een nuttig programma moet gaan kijken nu...
Lol, kijken of ze er wat voor Lau bijdoen en of ze ook Aafke trekjes heeft als ze heeft gedronken.quote:
Ze sleept er van alles bij. Die klep staat niet stilquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef suksan het volgende:
ik heb het gevoel dat Jo niet weet waar ze het over hebt..............en juist doordat zegt ze.:"Ik, Ik, Ik vond dat JIJ injezelf gekeerd wass...................mens
juist wel! super dit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Echt... het gaat gewoon helemaal nergens over
Jaja, en ze gaat uitleggen hoe anderen zich voelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef Blackprinces het volgende:
Oh jee Jo gaat uitleggen aan sharon
Langdradig verhaal gaat volgen.
Ik ga naar andere stream
Is het altijd toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef mangalie het volgende:
Jo denkt nu echt dat ze de hoofdrol heeft![]()
En vooral door Joanna.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef Ransjih het volgende:
er wordt teveel gepraat en te weinig geluisterd
ja zij denkt nu echt dat zij de leading lady is................walgelijk hoe zij alles probeerd te manipulerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef mangalie het volgende:
Jo denkt nu echt dat ze de hoofdrol heeft![]()
Stom hè, dat je iets dat zo opzichtig is niet door kunt hebben van jezelf... Laura is n goeie tweede trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Mo helmaal verbaast; "Ik, het minst sportief?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |