SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat lucht op.....
Laura is vanaf het begin 'samen' met iemand geweest... eerst met Guido en daarna met Alexquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat kan, maar toen Laura het gezellig had met Alex lag ze voornamelijk met hem in de slaapkamer en keek ze naar niemand anders om, ze heeft nu niemand, dat is het hele punt
Klopt, maar wel een spel waarbij je 24 uur op elkaars lip zit.. en als je je bij elke ander uitgesloten voelt en het idee heb bij niemand terecht te kunnen voor een blijk van vriendschap... is het niet meer zomaar een spel....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van
waar maken ze zich druk over? Het is een spel! ...een spel!
Ik sta hier ook verstelt van..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van
waar maken ze zich druk over? Het is een spel! ...een spel!
Aah! Lief!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Lekker offtopic maar geef je ff een knuffel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef danilel het volgende:
Zo net terug gelezen, had helaas bezoek tijdens daily.
Mag ik ff schelden over deze poll uitslagen en mamajo?
Doe ik het lekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat lucht op.....![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt leuk zitten spelen, maar op artistiek gebied is het baggerquote:
schot in de roosquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef FortyThree het volgende:
Meisje zei Sharon zeg het dan gewoon!
meisje zei sharon......mensen sharon zelf is nog een babyquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef FortyThree het volgende:
Meisje zei Sharon zeg het dan gewoon!
Ze doet er dan ook zelf geen enkele moeite voor..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een spel waarbij je 24 uur op elkaars lip zit.. en als je je bij elke ander uitgesloten voelt en het idee heb bij niemand terecht te kunnen voor een blijk van vriendschap... is het niet meer zomaar een spel....
Meestal is het leuk hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef willem67 het volgende:
Nou snap ik weer waarom ik blij ben dat ik geen vrouw ben pfffffffffffff.
Zeg dan gewoon hoe het heet,... smegma,... psoriasis,...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef Sunshine1974 het volgende:
Sharon weer met haar MEISJE aaaarrrghhh
Mee eens en dan kun je je in een huis met nog 7 andere mensen heel erg eenzaam voelen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een spel waarbij je 24 uur op elkaars lip zit.. en als je je bij elke ander uitgesloten voelt en het idee heb bij niemand terecht te kunnen voor een blijk van vriendschap... is het niet meer zomaar een spel....
Dat klopt misschien wel, vind het trouwens vervelend voor jou hoor, Laura heeft echter iets teveel op 1 paard gewed en moet zich nu terugvechten in de groep, dat koekje heeft ze zelf een beetje gebakken doordat ze zich teveel heeft afgezonderd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar toch begrijp ik haar gevoel van 'nu' heel goed... en dat is absoluut geen leuk gevoel...
te hyperquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Ransjih het volgende:
jo lult uit dr nek, en teveel en te lang en.. en..
Je was wel stil ja hahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Blackprinces het volgende:
bah ik kan helemaal niet meer mee praten ik zet ook die troela's maar weer aan
Wat zal die lekker slapen vannacht!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
Wat een moves!!
Allemaal zonder te geeuwen!!![]()
[ afbeelding ]
Had ze zich niet alleen maar met alex moeten inlaten en de dames links laten liggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Mee eens en dan kun je je in een huis met nog 7 andere mensen heel erg eenzaam voelen!
sharon is meer wijs dan die andere 2 bimboosquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef suksan het volgende:
[..]
meisje zei sharon......mensen sharon zelf is nog een baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |