quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Mylene het volgende:
Nou, van mij mag Gerard er wel uit. Ik heb hem nooit gemogen.
Mooi he ik vind ze ook topquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef mspoez het volgende:
Wat een mooie kleuren in die laatste caps.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef mspoez het volgende:
MamaJo heeft via de telefoon allerlei dingen doorgegeven, zoals dat ze Sharon en Karim moest paaien omdat ze daar aanvaringen mee gehad heeft en ze dichtbij Gerard staan. Greys heeft hier een mail over gestuurd, maar de makers ontkennen uiteraard dat er over andere dingen dan Dennis gepraat is hoewel Joanna zich telkens maar weer blijft verspreken over kijkcyfers en naborrelen van familie na de live-shows etc.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, o.a wat ik nu net hoor. Dat MamaDjoon Sharon een powerwijf vindt. Hoe weet ze dat?
Ik word echt para van dit soort uitspraken. Dat bedoel ik dus met dat dingen niet kloppen. Maar dat wisten we al, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Mokum020 het volgende:
Flip zei tegen Jo dat het handig is voor haar moeder dat ze niet genomineerd is i.v.m. de live uitzending waar ze in zit. Hoe weet hij dat?
.......................................................................................quote:
ja en niet eens voor alex............ze voelt zich eenzaam aaaaaah......ga lekker weg je doet niks en brengt niks en voegft niks toequote:
Flip wist vanmiddag met naam en toenaam ook wat youtube filmpjes op te noemen.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word echt para van dit soort uitspraken. Dat bedoel ik dus met dat dingen niet kloppen. Maar dat wisten we al, toch?
Het zal in ieder geval wel betekenen dat Sharon exit is donderdag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, o.a wat ik nu net hoor. Dat MamaDjoon Sharon een powerwijf vindt. Hoe weet ze dat?
[..]
Jo zei vanmiddag ook dat haar moeder wel wat regelt als Flip genomineert zou worden maar natuurlijk vatten we dit weer totaal verkeerd op als we het niet vertrouwen..quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word echt para van dit soort uitspraken. Dat bedoel ik dus met dat dingen niet kloppen. Maar dat wisten we al, toch?
Mijn ogen zijn open. Ik dacht dat ik de enige was die dat hoorde net, daar word ik para van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie is de trol nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
trollen door users vind ik wel grappig, trollen door modjes is eigenlijk een beetje sneu
Ik trol niet. Het is gewoon mijn mening. Niet iedereen gaat mee in de massaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
trollen door users vind ik wel grappig, trollen door modjes is eigenlijk een beetje sneu
yeah rightquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef Blackprinces het volgende:
Nou dit is tenminste echt huilen en niet wat mo en jo doen
Ze leert redelijk snelquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik trol niet. Het is gewoon mijn mening. Niet iedereen gaat mee in de massa.
Top 3quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
1. Gerard
2. Philip
3. Joanna
4. Sharon
5. Karim
flip vroeg : mis je je man? laura:: mn man? nee...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
klopt ze zei ik voel me eenzaam ,heb alex niet gehoord daarnet
Of een flesje melk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef cindy11 het volgende:
Neem een rijstwafel Lau! knap je vast van op!
Anders fruithapje proberen?
Emoties?Huilen zonder tranen is dat emotie?Nee dat is nep,zoals alles aan haar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het ook leuk voor Joanna.
Natuurlijk heeft ze ook niet zo fijne karaktereigenschappen, maar ze durft er wel haar emoties te tonen. Een gluiperd als Gerard gaat hier over haar rug heen misbruik van maken.
Zal Alex en haar moeder leuk vindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Stability het volgende:
[..]
flip vroeg : mis je je man? laura:: mn man? nee...
flip: mis je je moeder dan? laura: nee ook niet
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef knagsje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef knagsje het volgende:
aafke zei het al, Jo hoort bij het programma en werd meteen tot de orde geroepen door de stem.......laat me niet lachen dit hele programma is gescript.
[/quote
Yep, Joanna zat al bij de SST crew tijdens de casting, zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef knagsje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef knagsje het volgende:
aafke zei het al, Jo hoort bij het programma en werd meteen tot de orde geroepen door de stem.......laat me niet lachen dit hele programma is gescript.
mwah...alex kijkt daar doorheen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Zal Alex en haar moeder leuk vinden
dat dussssssquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, Joanna zat al bij de SST crew tijdens de casting, zegt al genoeg.
Viel me ook al op dat de caps niet meer zo flets zijn. Mooi hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef mspoez het volgende:
Ik hou ook van jou.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef akveor het volgende:
Mooie TT
Het zal in ieder geval wel betekenen dat Sharon exit is donderdag.![]()
Nou ja, ze leverde toch al weinig behalve dat ze omhing met die Karim en hoe heet ie ook alweer..... uh Gerat.
Ja, dat heb ik met Gerard, zogenaamd janken vanwege zijn vrouw thuis. Natuurlijk eerst kijken of de camera op hem gericht is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Emoties?Huilen zonder tranen is dat emotie?Nee dat is nep,zoals alles aan haar.
Zal hij al in haar boerderij zitten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
[..]
mwah...alex kijkt daar doorheen he
welke man ze is helemaal niet getrouwdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Stability het volgende:
[..]
flip vroeg : mis je je man? laura:: mn man? nee...
flip: mis je je moeder dan? laura: nee ook niet
vind je dat echt mooi? de huid is gewoon oranje, heel onnatuurlijk..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Viel me ook al op dat de caps niet meer zo flets zijn. Mooi hoor!
Nee, dat is gewoon dr persoonlijkheid...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
Joanna heeft al die tijd al een houding alsof ze precies weet wat er gebeurd en hoe het progamma draait....die heeft echt wel wat voorkennis op zn minst...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Day het volgende:
Mensen, Jo heeft de wildcard, deal with it!
Laten we ons concentreren op het leuke nieuws: Mo en Maik worden uit elkaar gehaald!!
en zegt in Mei begrijpen jullie het allemaal.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
Joanna heeft al die tijd al een houding alsof ze precies weet wat er gebeurd en hoe het progamma draait....die heeft echt wel wat voorkennis op zn minst...
Tijd voor een feestje jaaaaa!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Day het volgende:
Mensen, Jo heeft de wildcard, deal with it!
Laten we ons concentreren op het leuke nieuws: Mo en Maik worden uit elkaar gehaald!!
hahaha zielig op een steen..helemaal alleenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Zal hij al in haar boerderij zitten?
Denk niet dat Alex het daarmee eens is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Freule het volgende:
[..]
welke man ze is helemaal niet getrouwd
jaaah! gister weer. moet je is opletten, hij jankt iedere maandagavond rond kwart over 10 in de keukenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met Gerard, zogenaamd janken vanwege zijn vrouw thuis. Natuurlijk eerst kijken of de camera op hem gericht is.
Ja de ideale schoonzoon uithangen, ik vind het een glibber met zijn mooie praatjes maar dat magquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met Gerard, zogenaamd janken vanwege zijn vrouw thuis. Natuurlijk eerst kijken of de camera op hem gericht is.
Darakka, je geshopte plaatje kun je beter hier plaatsen...quote:
Laura lijkt me introvert. Daarnaast kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de stem haar enige malen vermanend toe heeft gesproken omdat ze veel te passief is. Ik vind niet veel aan Laura maar misschien is zij wel degene die het meest leert in dit huis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Flow3r het volgende:
ik snap best dat Laura zich eenzaam voelt en het idee heeft dat ze niet meer lekker in de groep ligt, zeh is alleen maar leuk als ze zich aan een ander op kan trekken en ze heeft nu niemand die er speciaal is voor haar, geen Alex, geen Guido, geen vriendinnetje
Nou ja, dit gaat wel ver. Prima dat je hem niet mag, maar om nou te gaan suggereren dat z'n gevoelens voor z'n vrouw niet echt zijn, gaan wel ver.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze zitten in een huis vol met camera's en hij zal weten of er een camera op hem gericht is?Tuurlijk is er een camera op hem gericht duh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha zielig op een steen..helemaal alleen
Dream on.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat wordt lachen als Gerard donderdag naar huis gaat en niet Maik en Sharon.
Mooi hoor...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef R0T29 het volgende:
Omdat ze zo eenzaam is, een ode aan Laura, door Jan S.
Haar naam is Laura,
ze ligt de hele dag
in d'r bed of op de bank
als zij maar liggen mag.
Haar naam is Laura,
ze ligt ook nooit normaal
met haar lange been en nek
lijkt ze wel een lantarenpaal.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nou ja, dit gaat wel ver. Prima dat je hem niet mag, maar om nou te gaan suggereren dat z'n gevoelens voor z'n vrouw niet echt zijn, gaan wel ver.
Gelukkig is Jo de man waar ze zielsveel van houdt, na 6 dagen vergeten.
Jup, maar ik heb dan ook een rare smaak;-)quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Stability het volgende:
[..]
vind je dat echt mooi? de huid is gewoon oranje, heel onnatuurlijk..
ik vind het zonder die color filter veel mooier hoor , maar dat is mijn mening
Joanna doet ook wel wijs altijd he? Alsof ze alles doorziet. Maar verder denk ik wel een beetje in jou richting.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef R0T29 het volgende:
Haar naam is Laura,
ze ligt de hele dag
in d'r bed of op de bank
als zij maar liggen mag.
Haar naam is Laura,
Dat gaat niet gebeuren, we hebben GeRat nodig tot het eindquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
Haar naam is Laura,
ze ligt de hele dag
in d'r bed of op de bank
als zij maar liggen mag.
Haar naam is Laura,
Haar naam is Laura,
ze ligt de hele dag
in d'r bed of op de bank
als zij maar liggen mag.
Haar naam is Laura,
Dan maak de spaarpot maar alvast leeg en sluit een lening af. Er gaat heeeeeel veel op Maik en Sharon gestemd worden.quote:
Hear, hear.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Day het volgende:
Nou ja, dit gaat wel ver. Prima dat je hem niet mag, maar om nou te gaan suggereren dat z'n gevoelens voor z'n vrouw niet echt zijn, gaan wel ver.
dat mag hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Jup, maar ik heb dan ook een rare smaak;-)
Haar naam is Laura,
ze ligt de hele dag
in d'r bed of op de bank
als zij maar liggen mag.
Haar naam is Laura,
als ik gerard was vroeg ik een exit aan, tegen oneerlijkheid is immers niet te strijden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, we hebben GeRat nodig tot het eind
Och, ik denk dat ze niet zo bang is voor Maik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Flow3r het volgende:
Sharon staat ook genomineerd, maar die lacht wel
Haar vent haar allesssssssieeeee....maar het moet niet langer als een week duren hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef Sonera het volgende:
Pleuris tering takkewijf is die Mo zeg! Ik begin Jo steeds meer te waarderen!!!
Joannaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef Sonera het volgende:
Pleuris tering takkewijf is die Mo zeg! Ik begin Jo steeds meer te waarderen!!!
Zat er al langer aan te komen, de 2 drama queens, bang dat de ander meer aandacht krijgt.quote:
Waarom is dat geen goede keuze?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef shomila het volgende:
Laura gaat steeds met de verkeerde om.
Wie populair is kiest ze.
Of zijn waterboarding technieken om vrouwen te voeren met alcohol om achter hun geheimen te komen. Aafke weet er alles van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja de ideale schoonzoon uithangen, ik vind het een glibber met zijn mooie praatjes maar dat mag
je hier niet zeggen
heeft broertje van Jo deze gemaakt??quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee Joanna phone home.
[ link | afbeelding ]
Klopt! En van mij mogen ze!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zat er al langer aan te komen, de 2 drama queens, bang dat de ander meer aandacht krijgt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef knagsje het volgende:
Zo ik ga huiswaarts, de beelden bekijken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef knagsje het volgende:
Zo ik ga huiswaarts, de beelden bekijken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef beequeen het volgende:
Trap allemaal maar lekker in dit achterlijke spelletje onder regie van MamaDjoon. Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef Kwaliteit het volgende:
hebben ze het zwembad bij mogen vullen ofzo?
jezus wijf ze zal maar eens wat missenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef afca_oc het volgende:
en mo komt zich er weer mee bemoeien![]()
hou aub op
Ik heb ook zin om te rellen! Tegen Mo!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Diamonds28 het volgende:
Mo wil rellen zoals ze aankomt lopen bah
lau wou alleen met Jo om te kunnen slijmen om weer bij een groepje te komen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om te rellen! Tegen Mo!!!!
Precies dat, Jo is populair dus weer naar Jo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef Diamonds28 het volgende:
Mo wil rellen zoals ze aankomt lopen bah
lau wou alleen met Jo om te kunnen slijmen om weer bij een groepje te komen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Sjtttt, ik wil even horen wat iemand die hoogbegaafd is heeft te zeggen.
Daar wacht ik al sinds dag 4 op....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef Candyfreak het volgende:
Kan niemand in het huis Monique niet eens de waarheid vertellen ik word gek van dat mens
Dan moet je niet naar de streams kijken denk ik....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Sjtttt, ik wil even horen wat iemand die hoogbegaafd is heeft te zeggen.
Laura was anders altijd dikker met Mo dan met Jo ,maar Mo heeft de laatste tijd minder aandachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef shomila het volgende:
[..]
Precies dat, Jo is populair dus weer naar Jo.
hebbie al een stijve?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hup Mo maakt de kijkers helemaal gek , hahahaha, geweldig dit.![]()
![]()
dan breekt de pleuris hier uit (nieuw studiemateriaal)quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
Die is net een spons, zuigt alle aandacht en energie naar zich toe, kan me goed voorstellen dat je daar geen zin in hebt als je jezelf niet zo lekker voelt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura was anders altijd dikker met Mo dan met Jo ,maar Mo heeft de laatste tijd minder aandacht
nu je het zegt inderdaad en top dat je objectief bentquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef Blackprinces het volgende:
Die wijfen kunnen niet hebben dat Jo de wildcard heeft gehad.
Kijk ik ben geen fan van Jo, ik mag haar niet.
Maar je moet het ook beetje objectief kunnen zien
Ik kom hier niet alleen om af te zeiken hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
nu je het zegt inderdaad en top dat je objectief bent
alsof we nog niet wisten dat het een grote sjoemelpartij is... maar wel schrikken nu met deze cijfersquote:
Het verbaast me niets eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alsof we nog niet wisten dat het een grote sjoemelpartij is... maar wel schrikken nu met deze cijfers
Ja terwijl zij dit gesprek wouquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Sunshine1974 het volgende:
Luira zit er bij voor spek en bonen
datquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Sunshine1974 het volgende:
lau wacht tot mo en jo ruzie krijgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Sunshine1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
<aik heeft zn sportbroekje al aan en gaat zo op zn fietsje naar voetbal
En toch is Jo hier een stuk eerlijker dan Mo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:19 schreef Lauzer het volgende:
Volgens mij ging het erom dat Lau zich kut voelde, en nu projecteren Mo en Jo het weer op zichzelf. Lau vond Jo anders doen nadat ze terugkwam, en nu geeft ze haar gedrag op een ander af.
Donder es op met die onzinquote:
Idd, arme Laura.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja terwijl zij dit gesprek wou
+1quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:21 schreef Candyfreak het volgende:
Ik kan Monique wel een klap verkopen nu
kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:21 schreef Day het volgende:
[..]
En toch is Jo hier een stuk eerlijker dan Mo.
Klopt, maar praat dan met Laura waarom je anders nu bent. Ga jezelf niet goed pratenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:21 schreef Day het volgende:
[..]
En toch is Jo hier een stuk eerlijker dan Mo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |