Bedoel je een eerlijke verliezer van je geld?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
Mja, wat moet je hier mee, wees een eerlijke verliezer
"echte"pollquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat zijn 2 verschillende polls. De eerste is een indicatieve vooraf (alle 8 mensen). De tweede is de echte, tijdens de uitzending (er zijn ook maar 4 mensen die in aanmerking komen)
exact.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat zijn 2 verschillende polls. De eerste is een indicatieve vooraf (alle 8 mensen). De tweede is de echte, tijdens de uitzending (er zijn ook maar 4 mensen die in aanmerking komen)
dus als de uitslag van poll 1 niet bevalt dan pak je de uitslag van poll 2?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
preciesquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dus als de uitslag van poll 1 niet bevalt dan pak je de uitslag van poll 2?
grappig.
Tijdens de eerste poll schijnen scriptjes gebruikt te zijn, misschien daarom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef Danny het volgende:
[..]
grappig.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb gister met een scriptje 30000 ( ja dertigduizend ) keer op Karim, Sharon en Gerard gestemd. Deze stonden hierna ook bovenaan. Maar Jo ging amper omlaag met die stemmen, en de percentages die ik bewogen hebben betekenen dat er echt miljoenen stemmen moeten zijn. Wat dus gelul is, maw de poll is ook fixed. Ik vermoed dat er factoren op staan, dus een stem op Jo telt 1.8 keer mee, een stem op gerard 0,8 etc, anders kan de uitkomst echt niet.
Ik heb de PHP code voor je als je wilt.. En in de COS van gisteravond tussen 21:00 en 23:00 zitten screenshots van de polluitslag die ik toen gemanipuleerd heb. Daarna ging de poll offline :p
uiteraard. dat was het hele plan van de redactie, ongeacht de stemuitslagen die uit de duim worden gezogen, maar toch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Vultarian het volgende:
precies
aan de andere kant maakt het toch allemaal niet uit want maik gaat naar huis
Inmiddels is het toch wel duidelijk dat Djoon of Flip wint?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef Danny het volgende:
grappig.
wil je suggereren dat de 2e poll wel eerlijk verlopen is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Tijdens de eerste poll schijnen scriptjes gebruikt te zijn, misschien daarom?
[..]
djoon, want djoons mama kent alphons, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inmiddels is het toch wel duidelijk dat Djoon of Flip wint?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wil je suggereren dat de 2e poll wel eerlijk verlopen is?
Right..Vorige week ook storingsmelding met smsje..Maar jullie kunnen gewoon doorstemmen hoor alles word bij elkaar opgeteld...Ik geloof het nu helemaal niet meer met die polls.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inmiddels is het toch wel duidelijk dat Djoon of Flip wint?
Vraag even aan Pietje Puk, Greys en Gert hoe Alphons MamaDjoon noemt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Danny het volgende:
djoon, want djoons mama kent alphons, toch?
Nou als men bij de eerste gesjoemel heeft vast gesteld kan het best zo zijn, dat de ze bij de tweede een voorzorgsmaatregel tegen valsstemmen hebben kunnen realiseren, ondenkbaar is het niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wil je suggereren dat de 2e poll wel eerlijk verlopen is?
Was het niet Aafke die zei dat djoon aan tafel zat met de leiding en daar meteen voor op haar flikker kreeg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag even aan Pietje Puk, Greys en Gert hoe Alphons MamaDjoon noemt.![]()
naïef is het zeker wel om dat te denkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nou als men bij de eerste gesjoemel heeft vast gesteld kan het best zo zijn, dat de ze bij de tweede een voorzorgsmaatregel tegen valsstemmen hebben kunnen realiseren, ondenkbaar is het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |