Bedoel je een eerlijke verliezer van je geld?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
Mja, wat moet je hier mee, wees een eerlijke verliezer
"echte"pollquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat zijn 2 verschillende polls. De eerste is een indicatieve vooraf (alle 8 mensen). De tweede is de echte, tijdens de uitzending (er zijn ook maar 4 mensen die in aanmerking komen)
exact.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat zijn 2 verschillende polls. De eerste is een indicatieve vooraf (alle 8 mensen). De tweede is de echte, tijdens de uitzending (er zijn ook maar 4 mensen die in aanmerking komen)
dus als de uitslag van poll 1 niet bevalt dan pak je de uitslag van poll 2?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
preciesquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dus als de uitslag van poll 1 niet bevalt dan pak je de uitslag van poll 2?
grappig.
Tijdens de eerste poll schijnen scriptjes gebruikt te zijn, misschien daarom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef Danny het volgende:
[..]
grappig.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb gister met een scriptje 30000 ( ja dertigduizend ) keer op Karim, Sharon en Gerard gestemd. Deze stonden hierna ook bovenaan. Maar Jo ging amper omlaag met die stemmen, en de percentages die ik bewogen hebben betekenen dat er echt miljoenen stemmen moeten zijn. Wat dus gelul is, maw de poll is ook fixed. Ik vermoed dat er factoren op staan, dus een stem op Jo telt 1.8 keer mee, een stem op gerard 0,8 etc, anders kan de uitkomst echt niet.
Ik heb de PHP code voor je als je wilt.. En in de COS van gisteravond tussen 21:00 en 23:00 zitten screenshots van de polluitslag die ik toen gemanipuleerd heb. Daarna ging de poll offline :p
uiteraard. dat was het hele plan van de redactie, ongeacht de stemuitslagen die uit de duim worden gezogen, maar toch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Vultarian het volgende:
precies
aan de andere kant maakt het toch allemaal niet uit want maik gaat naar huis
Inmiddels is het toch wel duidelijk dat Djoon of Flip wint?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef Danny het volgende:
grappig.
wil je suggereren dat de 2e poll wel eerlijk verlopen is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Tijdens de eerste poll schijnen scriptjes gebruikt te zijn, misschien daarom?
[..]
djoon, want djoons mama kent alphons, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inmiddels is het toch wel duidelijk dat Djoon of Flip wint?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wil je suggereren dat de 2e poll wel eerlijk verlopen is?
Right..Vorige week ook storingsmelding met smsje..Maar jullie kunnen gewoon doorstemmen hoor alles word bij elkaar opgeteld...Ik geloof het nu helemaal niet meer met die polls.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag even aan Pietje Puk, Greys en Gert hoe Alphons MamaDjoon noemt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Danny het volgende:
djoon, want djoons mama kent alphons, toch?
Nou als men bij de eerste gesjoemel heeft vast gesteld kan het best zo zijn, dat de ze bij de tweede een voorzorgsmaatregel tegen valsstemmen hebben kunnen realiseren, ondenkbaar is het niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wil je suggereren dat de 2e poll wel eerlijk verlopen is?
Was het niet Aafke die zei dat djoon aan tafel zat met de leiding en daar meteen voor op haar flikker kreeg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag even aan Pietje Puk, Greys en Gert hoe Alphons MamaDjoon noemt.![]()
naïef is het zeker wel om dat te denkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nou als men bij de eerste gesjoemel heeft vast gesteld kan het best zo zijn, dat de ze bij de tweede een voorzorgsmaatregel tegen valsstemmen hebben kunnen realiseren, ondenkbaar is het niet.
Ach joh, hoepel toch op met dat "stemmen"quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nou als men bij de eerste gesjoemel heeft vast gesteld kan het best zo zijn, dat de ze bij de tweede een voorzorgsmaatregel tegen valsstemmen hebben kunnen realiseren, ondenkbaar is het niet.
Yep, maar dat ging nergens over hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was het niet Aafke die zei dat djoon aan tafel zat met de leiding en daar meteen voor op haar flikker kreeg?
Nou, dat mag ik toch wel hopen ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, "gewonnen"quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna heeft gewoon gewonnen, accepteer het gewoon maar
Met dank aan MamaDjoon, die zgn niks met het programma te maken heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef akveor het volgende:
Nou, dat mag ik inmiddels toch wel hopen ja.
quote:SST_Joanna SST Joanna
Dan regel ik gratis plaatsen voor jullie. #sstnl
12 hours ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
Als er iemand is tussen jullie is die de live uitzending mee wilt maken, stuur dan je naam en 06 nummer naar info@dianagabriels.nl #sstnl
Gerard gaat op zeker niet winnen, die doet mee voor de ervaring. Maar hij is wel het meest normale figuur in dat hok, samen met Karim en Sharon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Mylene het volgende:
FOK! is natuurlijk niet helemaal representatief voor de populariteit van de bewoners, in dit geval Gerard. Als hij wel had gewonnen had niemand er ophef over gemaakt.
Ja, dat lijkt me logisch. Je kon alleen maar stemmen op de Screamers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
In 't half uur dat je kon stemmen kon je überhaupt maar op 4 mensen stemmen en niet op 8. Zou ook nergens op slaan, anders kon iemand uit 't winnende team een wildcard krijgen.
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat een miljonair in het huis moet. Ik moet er niet aan denken dat hij ook nog eens die ton gaat winnen. Dan gun ik het toch liever een hardwerkende jonge vrouw.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gerard gaat op zeker niet winnen, die doet mee voor de ervaring. Maar hij is wel het meest normale figuur in dat hok, samen met Karim en Sharon.
Een poll is in dit soort programma's een wassen neus. Jij kijkt al lang genoeg naar RLS om dat te weten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat een miljonair in het huis moet. Ik moet er niet aan denken dat hij ook nog eens die ton gaat winnen. Dan gun ik het toch liever een hardwerkende jonge vrouw.
En die poll is verder duidelijk. Je kan met een klein groepje mensen wel willen bepalen wie er moet winnen door de anderen maar voor alles en nog wat uit te maken het blijft de mening van een paar mensen. Waarvan ik niet kan begrijpen dat die cossers zichzelf zo verlagen.
Het zou pas echt naïef zijn om jou suggestieve en onbewezen aannames klakkeloos aan en over te nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
naïef is het zeker wel om dat te denken
ECHT naief is het om te geloven in de voorgeschotelde pollsquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het zou pas echt naïef zijn om jou suggestieve en onbewezen aannames klakkeloos aan te nemen.![]()
Met polls heb ik altijd iets van: dat mag een ander wel voor me beslissen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een poll is in dit soort programma's een wassen neus. Jij kijkt al lang genoeg naar RLS om dat te weten.
Nou dat zullen de mensen die op de stem knop in de poll hebben gedrukt dan dankbaar van je aannemen, dat je ze eigenlijk echt naief noemt bij deze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ECHT naief is het om te geloven in de voorgeschotelde polls![]()
Wel erbij zeggen dat daar uit bleek dat die poll never nooit kan kloppen met deze aantallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Tijdens de eerste poll schijnen scriptjes gebruikt te zijn, misschien daarom?
[..]
"Redactiechef" ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraag even aan Pietje Puk, Greys en Gert hoe Alphons MamaDjoon noemt.![]()
Leermomentje voor ze, Als je dit soort programma's wat langer volgt wordt er veel duidelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nou dat zullen de mensen die op de stem knop in de poll hebben gedrukt dan dankbaar van je aannemen, dat je ze eigenlijk echt naief noemt bij deze.
dan had je moeten stemmen en eens moeten kijken of je nog een keer kon stemmen nadat je je cookie verwijderd had.... dan had je net als ik gezien dat je net zo vaak kon stemmen als je zou willen en dat deze poll dus net zo min eerlijk was als de vorige..quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het zou pas echt naïef zijn om jou suggestieve en onbewezen aannames klakkeloos aan en over te nemen.![]()
Ik zou serieus niet weten waarom 'een miljonair' zo'n ervaring NIET zou mogen meemakenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat een miljonair in het huis moet. Ik moet er niet aan denken dat hij ook nog eens die ton gaat winnen. Dan gun ik het toch liever een hardwerkende jonge vrouw.
Wie zegt dat dan die tweede (en volgende) stem(en) van jou weer meegeteld is (zijn) in de tweede poll, dat neem jij mogelijk aan.(daarom schreef ik dat het niet ondenkbaar dat men bij de tweede poll voorzorgsmaatregelen (aan de ontvangende kant) genomen zou kunnen hebben om fraude te voorkomen. Bijvoorbeeld slechts 1 stem per IP mee tellen zou al 1 maatregel kunnen zijn, etc etc er zijn natuurlijk nog meer mogelijkheden om ander vormen van fraude te beperken). Natuurlijk weet ik niet af men dat gedaan heeft, dat beweer ik dan ook nergens. Ik heb het erover dat het mogelijk is dat bij de tweede poll maatregelen genomen zijn. Als je mij, terwijl je wat ik schrijf, niet eens ten volle lijkt te begrijpen naief noemt, dan zegt dat meer over je eigen naïviteit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan had je moeten stemmen en eens moeten kijken of je nog een keer kon stemmen nadat je je cookie verwijderd had.... dan had je net als ik gezien dat je net zo vaak kon stemmen als je zou willen en dat deze poll dus net zo min eerlijk was als de vorige..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |