Ja, dat heb ik met Gerard, zogenaamd janken vanwege zijn vrouw thuis. Natuurlijk eerst kijken of de camera op hem gericht is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Emoties?Huilen zonder tranen is dat emotie?Nee dat is nep,zoals alles aan haar.
Zal hij al in haar boerderij zitten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
[..]
mwah...alex kijkt daar doorheen he
welke man ze is helemaal niet getrouwdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Stability het volgende:
[..]
flip vroeg : mis je je man? laura:: mn man? nee...
flip: mis je je moeder dan? laura: nee ook niet
vind je dat echt mooi? de huid is gewoon oranje, heel onnatuurlijk..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Viel me ook al op dat de caps niet meer zo flets zijn. Mooi hoor!
Nee, dat is gewoon dr persoonlijkheid...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
Joanna heeft al die tijd al een houding alsof ze precies weet wat er gebeurd en hoe het progamma draait....die heeft echt wel wat voorkennis op zn minst...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Day het volgende:
Mensen, Jo heeft de wildcard, deal with it!
Laten we ons concentreren op het leuke nieuws: Mo en Maik worden uit elkaar gehaald!!
en zegt in Mei begrijpen jullie het allemaal.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
Joanna heeft al die tijd al een houding alsof ze precies weet wat er gebeurd en hoe het progamma draait....die heeft echt wel wat voorkennis op zn minst...
Tijd voor een feestje jaaaaa!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Day het volgende:
Mensen, Jo heeft de wildcard, deal with it!
Laten we ons concentreren op het leuke nieuws: Mo en Maik worden uit elkaar gehaald!!
hahaha zielig op een steen..helemaal alleenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Zal hij al in haar boerderij zitten?
Denk niet dat Alex het daarmee eens is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Freule het volgende:
[..]
welke man ze is helemaal niet getrouwd
jaaah! gister weer. moet je is opletten, hij jankt iedere maandagavond rond kwart over 10 in de keukenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met Gerard, zogenaamd janken vanwege zijn vrouw thuis. Natuurlijk eerst kijken of de camera op hem gericht is.
Ja de ideale schoonzoon uithangen, ik vind het een glibber met zijn mooie praatjes maar dat magquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met Gerard, zogenaamd janken vanwege zijn vrouw thuis. Natuurlijk eerst kijken of de camera op hem gericht is.
Darakka, je geshopte plaatje kun je beter hier plaatsen...quote:
Laura lijkt me introvert. Daarnaast kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de stem haar enige malen vermanend toe heeft gesproken omdat ze veel te passief is. Ik vind niet veel aan Laura maar misschien is zij wel degene die het meest leert in dit huis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Flow3r het volgende:
ik snap best dat Laura zich eenzaam voelt en het idee heeft dat ze niet meer lekker in de groep ligt, zeh is alleen maar leuk als ze zich aan een ander op kan trekken en ze heeft nu niemand die er speciaal is voor haar, geen Alex, geen Guido, geen vriendinnetje
Nou ja, dit gaat wel ver. Prima dat je hem niet mag, maar om nou te gaan suggereren dat z'n gevoelens voor z'n vrouw niet echt zijn, gaan wel ver.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze zitten in een huis vol met camera's en hij zal weten of er een camera op hem gericht is?Tuurlijk is er een camera op hem gericht duh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha zielig op een steen..helemaal alleen
Dream on.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat wordt lachen als Gerard donderdag naar huis gaat en niet Maik en Sharon.
Mooi hoor...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef R0T29 het volgende:
Omdat ze zo eenzaam is, een ode aan Laura, door Jan S.
Haar naam is Laura,
ze ligt de hele dag
in d'r bed of op de bank
als zij maar liggen mag.
Haar naam is Laura,
ze ligt ook nooit normaal
met haar lange been en nek
lijkt ze wel een lantarenpaal.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nou ja, dit gaat wel ver. Prima dat je hem niet mag, maar om nou te gaan suggereren dat z'n gevoelens voor z'n vrouw niet echt zijn, gaan wel ver.
Gelukkig is Jo de man waar ze zielsveel van houdt, na 6 dagen vergeten.
Jup, maar ik heb dan ook een rare smaak;-)quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef Stability het volgende:
[..]
vind je dat echt mooi? de huid is gewoon oranje, heel onnatuurlijk..
ik vind het zonder die color filter veel mooier hoor , maar dat is mijn mening
Joanna doet ook wel wijs altijd he? Alsof ze alles doorziet. Maar verder denk ik wel een beetje in jou richting.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef R0T29 het volgende:
Haar naam is Laura,
ze ligt de hele dag
in d'r bed of op de bank
als zij maar liggen mag.
Haar naam is Laura,
Dat gaat niet gebeuren, we hebben GeRat nodig tot het eindquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat wordt lachen als Gerard donderdag naar huis gaat en niet Maik en Sharon.
Haar naam is Laura,
ze ligt de hele dag
in d'r bed of op de bank
als zij maar liggen mag.
Haar naam is Laura,
Haar naam is Laura,
ze ligt de hele dag
in d'r bed of op de bank
als zij maar liggen mag.
Haar naam is Laura,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |