flip vroeg : mis je je man? laura:: mn man? nee...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
klopt ze zei ik voel me eenzaam ,heb alex niet gehoord daarnet
Of een flesje melk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef cindy11 het volgende:
Neem een rijstwafel Lau! knap je vast van op!
Anders fruithapje proberen?
Emoties?Huilen zonder tranen is dat emotie?Nee dat is nep,zoals alles aan haar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het ook leuk voor Joanna.
Natuurlijk heeft ze ook niet zo fijne karaktereigenschappen, maar ze durft er wel haar emoties te tonen. Een gluiperd als Gerard gaat hier over haar rug heen misbruik van maken.
Zal Alex en haar moeder leuk vindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Stability het volgende:
[..]
flip vroeg : mis je je man? laura:: mn man? nee...
flip: mis je je moeder dan? laura: nee ook niet
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef knagsje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef knagsje het volgende:
aafke zei het al, Jo hoort bij het programma en werd meteen tot de orde geroepen door de stem.......laat me niet lachen dit hele programma is gescript.
[/quote
Yep, Joanna zat al bij de SST crew tijdens de casting, zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef knagsje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef knagsje het volgende:
aafke zei het al, Jo hoort bij het programma en werd meteen tot de orde geroepen door de stem.......laat me niet lachen dit hele programma is gescript.
mwah...alex kijkt daar doorheen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Zal Alex en haar moeder leuk vinden
dat dussssssquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, Joanna zat al bij de SST crew tijdens de casting, zegt al genoeg.
Viel me ook al op dat de caps niet meer zo flets zijn. Mooi hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef mspoez het volgende:
Wat een mooie kleuren in die laatste caps.
Ik hou ook van jou.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef akveor het volgende:
Mooie TT
Het zal in ieder geval wel betekenen dat Sharon exit is donderdag.![]()
Nou ja, ze leverde toch al weinig behalve dat ze omhing met die Karim en hoe heet ie ook alweer..... uh Gerat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |