Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Je reageerd te serieusquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar heb beloofd om even te luisteren
Dus nog 15 minquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Koen66 het volgende:
heb geroepen dat de Nintendo DS-en over 5 minuten uit gaan hier
ik ben serieusquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Solique het volgende:
Voldoet niet aan TTGame is nog aan het installeren.
[..]
Je reageerd te serieus
Jij weer met je Juniquote:
Ik ook, maar Modern Warfare 2 was wel simpel op Veteran, dus ik dacht doe Black Ops gelijk op hardquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later Zomersvogeltje![]()
[..]
Aha, ik doe bij COD meestal eerst normaal en dan op Veteran
juli ik vakantie hequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij weer met je Juni
[..]
Ik ook, maar Modern Warfare 2 was wel simpel op Veteran, dus ik dacht doe Black Ops gelijk op hard
Fm2011?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Toekito het volgende:
Als ik thuis kom neem ik denk ik de laptop mee naar boven om te gamen in bed
quote:
Klopt, behalve 1 deel van een leven maar die was op normaal ook vrij lastigquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij weer met je Juni
[..]
Ik ook, maar Modern Warfare 2 was wel simpel op Veteran, dus ik dacht doe Black Ops gelijk op hard
Waar game jij op?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Borderlands, straks met wat maten co-op spelen.
FM2011 wasda? (zit niet zo in de PC gamesquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fm2011?
Heb ik gisteren weer op de laptop gezet. Gaat wel traag vergeleken met de PC.
Die is ook wel nicequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Borderlands, straks met wat maten co-op spelen.
Ik kan kiezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Football Manager 2011.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FM2011 wasda? (zit niet zo in de PC games)
quote:
Wat?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kan kiezenIk heb ze ook allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan wel kiezenXbox 360
![]()
jups FM2011quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fm2011?
Heb ik gisteren weer op de laptop gezet. Gaat wel traag vergeleken met de PC.
volgens mij ben ik bij Football manager 1990 blijven stekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Football Manager 2011.
TDU2 zal ik helemaal maar niet op de laptop proberen.
Ik zit nog steeds aan het begin van het derde seizoen sinds ik het spel heb gekocht... speel met Cambuur en sta na 6 wedstrijden bovenaan, met 1 punt voorsprong op 020quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups FM2011Heb zowel De Vrij als Gini Wijnaldum als Ruud van Nistelrooy bij Sheffield United
Nu maar eens zien of ik top 5 van Engeland kan behalen.
Oh wacht eerst promoveren
[..]
Ik kan kiezenDat is wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, eigenlijk nietquote:
[..]
Ik kan kiezenLaptop/NES/SNES/Gamecube/N64/Sega 8bit/ NDS/Gameboy Color/ PSP/PS2/WII en natuurlijk nog de XBOX van MuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Het is wel lang geleden dat ik een spel lang speel ja. Komt wel weer, mijn grote liefde nadert:quote:
PC is main, dan de ps3 of x360.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal
Maar ik kan wel kiezenXbox 360
Slaanquote:
Ik kijk uit naar 20 September 2011quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef Solique het volgende:
[..]
PC is main, dan de ps3 of x360.
Ligt eraan waar ik zin hebt of wat er uit komt (of krijg)
Ik game af en toe... heb begin dit jaar meerdere spellen gekocht, en af en toe speel ik nog TDU2 of FM2011, maar Blur, Settlers7 en PES2011 zijn al maanden ongespeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wel lang geleden dat ik een spel lang speel ja. Komt wel weer, mijn grote liefde nadert:Diablo III
Wut wut wut wut wut GEARSquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
Mhh, Microsoft gaat morgen niet door, Nou ja, volgende week dan maar over Gears of War 3 hebben
GoW3quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar 20 September 2011
Rara welke game
Goh wat ben je toch weer aardigquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart brengt LL een warm kopje thee.
Ik moet zo radio maken dus daarnaquote:
je hebt nog niets ingezondenquote:
Is goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goh wat ben je toch weer aardig
[..]
Dank je wel![]()
[..]
Ik moet zo radio maken dus daarna
''nee, het was een corrigerende mep.. uuuuuh tikje bedoel ik''quote:
God of War 3 is allang uitquote:
Krijgen we dat weerquote:
Ben jij zo erg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel beter dat hij in het najaar komt, dan kom ik weinig buiten denk ik
Nee, als ie kan lezen lacht ie niet zo hard meer om mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
mijn zoon keek ff mee (kan nog niet lezen) moest lachen om de dikke pinguin en het meisje met paars haar
Heerlijk die reacties altijd onder berichten. WoW-berichten doen het ook altijd goedquote:
Ja ik weet hetquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
mijn zoon keek ff mee (kan nog niet lezen) moest lachen om de dikke pinguin en het meisje met paars haar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
Vrouw en gamerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
hoe kan zo'n leuke meid als C_A zo'n game nerd zijn![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk die reacties altijd onder berichten. WoW-berichten doen het ook altijd goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Bedoelde meer dat je bij ons moet komen om daar radio te maken.quote:
Ik kom liever gewoon een kopje thee of koffie drinken, dat vind ik gezelligerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat je bij ons moet komen om daar radio te maken.
Dus was lief bedoeld.
Wie ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
hoe kan zo'n leuke meid als C_A zo'n game nerd zijn![]()
Doe je goedquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik de laatste tijd al niet meer, boeit me maar een paar uur en dan houd het wel op, zo ben ik al weken lang bezig met New Vegasquote:![]()
mij nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trouwens best al veel fokkers verzameld op live
Ik moet zeggen dat het nu ook wel wat minder is, maar dat komt omdat me gaming room nu een rommel isquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed
[..]
[..]
Ik de laatste tijd al niet meer, boeit me maar een paar uur en dan houd het wel op, zo ben ik al weken lang bezig met New Vegas
u vraagt en Muck zetquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom liever gewoon een kopje thee of koffie drinken, dat vind ik gezelliger
livequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Avond LDGquote:
mij ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
ik zwaai vanuit de toren!quote:
Hey Ldgquote:
Ik weet niet beter dan dat het zo isquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het nu ook wel wat minder is, maar dat komt omdat me gaming room nu een rommel is
Ooit koop ik een xbox. Ooitquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
mij ook niet
[..]
ik zwaai vanuit de toren!
360 is tegenwoordig niet zo duur joh, en goedkoper dan een auto.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit koop ik een xbox. OoitEerst een auto
Die eerst een auto klopt hier ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit koop ik een xbox. OoitEerst een auto
Hey Pienquote:
Ik speel niet zo vaak meer de laatste tijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook een 360 gamer
Mijn gamertag zie je hieronder
Ik verslaafd aan de sims.... rot achievementsquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik speel niet zo vaak meer de laatste tijd
Achievement whore?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verslaafd aan de sims.... rot achievements
ik heb nog geen 360 helaas!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook een 360 gamer
Mijn gamertag zie je hieronder
Die wil ik ook, was echt vet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, doe wat ik leuk vind en de rest boeit me nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Valt mee, maar als ik een game speel, wil ik het liefst wel 1000G halen ja
Valt mee tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, doe wat ik leuk vind en de rest boeit me niet
Stream weigerd weer eens te startenquote:
Jemigquote:
Net conceptje Sims 3DS af. En ik ben niet in een aardige bui voor zequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, vanuit WMP lees ik de problemen.quote:
Mja, maar met die auto heb ik iets meer te gamen wat nog niet uit isquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
360 is tegenwoordig niet zo duur joh, en goedkoper dan een auto.
Ik heb binnenkort 4 xboxenMisschien doe ik er wel 1 weg
staat je VLC dan op broadcasten ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, vanuit WMP lees ik de problemen.
Maar VLC gaat om een wachtwoord vragen die ik niet weet.
Nee, werkte vorige week nog. Maar heb VLC opnieuw geinstalleerd en nu opeens werkt streamquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
staat je VLC dan op broadcasten ofzo?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik luisteren
[..]
Ik vind het lomp veel
Die zijn ook tofquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef missyB het volgende:
doe alleen aan bordspelletjes, een ds krijg ik nog net aan en dat is het dan
Volgens mij heet dat geen levenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft..... 81.926
ik ben het niet want ik zit niet op de xboxquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een nieuw vriendinnetje erbij op xbox live.... en ik denk van hier
DM me even als je het ben
Stiekem toch een xbox!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een nieuw vriendinnetje erbij op xbox live.... en ik denk van hier
DM me even als je het ben
NOU DANquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee die tijd is voorbij gelukkig
tozzo![]()
Ja hij was sportleraar, dus overdag veel gamen en dan werken van 16:00 - 22:30 en dan daarna weer gamenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn ook tof
[..]
Volgens mij heet dat geen leven
Best veel, dit heb ik sinds dat ik de 360 hebt.quote:
Sport zequote:
Tijd te veel dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hij was sportleraar, dus overdag veel gamen en dan werken van 16:00 - 22:30 en dan daarna weer gamen
ik vond het wel mee vallen bij mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Best veel, dit heb ik sinds dat ik de 360 hebt.
[ afbeelding ]
Hmmzzquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben het niet want ik zit niet op de xbox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario DSquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
Als het hier verder gaat dan Super Mario Bros DS kan ik niet meepraten![]()
waarom nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen gamedingie
ik zou niet weten waarom welquote:
Ik ook niet, oh wacht toch welquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen gamedingie
Nietus, Super Mario World FTWquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mario DS
Maar er gaat niks boven Mario 1
Mario DS heb ik 4x uitgespeeld met alle drie de sterren bij mijn 'account'quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mario DS
Maar er gaat niks boven Mario 1
Stomme klierenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet maar vroeg naar bed vanavond.. Klieren beginnen op te zetten
Ik kan wel wat bedenkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef missyB het volgende:
ik ga ook vroeg gewoon omdat het kan, niks lekkerder met dit weer dan vroeg bed in kruipen en lekker tv loeren of lezen
Mag ik je toevoegenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Best veel, dit heb ik sinds dat ik de 360 hebt.
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:
held!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mario DS heb ik 4x uitgespeeld met alle drie de sterren bij mijn 'account'
heb jij thuis zo een dingie dajje dat ter plekke samen kunt doen tegen elkaar?quote:
Zo niet dan moeten jullie maar naar DM gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij thuis zo een dingie dajje dat ter plekke samen kunt doen tegen elkaar?
Dat vond ik toen (toen ik 10 of 11 was) ookquote:
ja hoor heb zat dingen om tegen elkaar te gamenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij thuis zo een dingie dajje dat ter plekke samen kunt doen tegen elkaar?
ja hallo ik ga toch niet met ST op date naar DMquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo niet dan moeten jullie maar naar DM gaan
Geen ideequote:
Dus nu weer naar Opera?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen ideeStandaard SE Vivaz Pro browser
Jaquote:
Nerds kunnen schattig zijnquote:
quote:
zeldenquote:
ik ook na de sexquote:
kloptquote:
Met de nadruk op KUNNENquote:
ooh jah joh meen je dat nouquote:
Volgens mij ben jij dat soms ook welquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom sommige mij schattig vinden
Die isquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dat soms ook wel
yeah this car is a pussy magnetquote:
ja bad is vies, drijven in je eigen vuil iewquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja bad is vies, drijven in je eigen vuil iew
Morgen passen en als ze fijn zitten dan zienquote:
http://94.23.19.48:80 (link kopieren)quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan ik naar onzin radio luisteren? De linkjes werken niet
Hier doet hij het anders goed in WMPquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Solique het volgende:
[..]
http://94.23.19.48:80
Dat openen in winamp, vlc, etc. (geen WMP)
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
Aah help, mijn overmatig xD-gebruik op msn is weer terug![]()
ohjah, als IP alleen werkt wel in WMP.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier doet hij het anders goed in WMP
thxquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Solique het volgende:
[..]
http://94.23.19.48:80 (link kopieren)
Dat openen in winamp, vlc, etc.
Edit: zo werkt hij ook in wmp.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen passen en als ze fijn zitten dan zien![]()
Zo luister ik altijd, via de browser gaat het klotequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef Solique het volgende:
[..]
ohjah, als IP alleen werkt wel in WMP.
Klopt, alleen weigerd wmp bij mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo luister ik altijd, via de browser gaat het klote
Die draait nog mijn playlist over de boxen heen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik luister via winamp dat gaat ook prima
Hey Saraquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef sararaats het volgende:
gamen? ik speel Mahjongg en Patience op de laptop
waarom wordt je anders leraar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
Jeetje zeg wat een pedofiele leraren op school![]()
ik vind alle pedofielen kakquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
Jeetje zeg wat een pedofiele leraren op school![]()
wheheheheehquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ging net naar beneden om drinken te pakken, maar het is echt koud beneden.
Dus weet nog niet of ik ga gamen
Geen zin om de verwarming aan te zetten.... ik ben net een zeeuw soms
bestand, open en dan url. gok ikquote:
Geen idee, maar een leraar die té vaak doordenkt, voetje vrijt met leerlingen (niet vrijwillig nee) en meegaat met introductie (zwemmen) om leerlingen in badkleding te zien...quote:
goed plan.... maar dan moet ik weer naar benedenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wheheheheeh
neem een neut net als ik, krijg je het ook warm van
tsja, als ik iets die kant op kon beamen ddeed ik het voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed plan.... maar dan moet ik weer naar beneden
net als een pedofiele priesterquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar een leraar die té vaak doordenkt, voetje vrijt met leerlingen (niet vrijwillig nee) en meegaat met introductie (zwemmen) om leerlingen in badkleding te zien...![]()
gewoon naar beneden en boven blijven lopen krijg je het ook warm vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed plan.... maar dan moet ik weer naar beneden
getverquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, maar een leraar die té vaak doordenkt, voetje vrijt met leerlingen (niet vrijwillig nee) en meegaat met introductie (zwemmen) om leerlingen in badkleding te zien...![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon naar beneden en boven blijven lopen krijg je het ook warm van
Dan moet je even zoeken, ik gebruik nog de oude van win XPquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
WMP 12 in W7.... IK kan het niet vinden
gevonddenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je even zoeken, ik gebruik nog de oude van win XP
Gewoon vanuit je startbalk wmp openen, dan bestand, url openen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog nooit als leraar gehad gelukkig, maar volgens mij geeft ie ook aan de bovenbouw les...quote:
en op de radio is Falco on his wayquote:
rechtermuis op bovenste balk did the trickquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon vanuit je startbalk wmp openen, dan bestand, url openen.
hij doet het nu, ONZ radioquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en op de radio is Falco on his way
Straks een special van 2 uur met Falco
klik op organiserenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
okequote:
2 nummers nog in 4 minutenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke
en om 23:00 ga ik weer
Gisteren was het gaaf, veel verzoekjes, daarna een uur Soul en daarna heb ik nog een uur Soul gedraaid
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mij lukt het aardig, alleen deze sc gaat het snelst
FireFox helpt een hoop, meerdere tabs openen.quote:
dan nog....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef Solique het volgende:
[..]
FireFox helpt een hoop, meerdere tabs openen.
dat doet iedere browser tegenswoordig tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef Solique het volgende:
[..]
FireFox helpt een hoop, meerdere tabs openen.
Klopt, alleen vind zelf FF het relaxt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat doet iedere browser tegenswoordig toch
FF is bij mij ook default.... Vorige week naar FF 4 overgeschakeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind zelf FF het relaxt.
Net getest kan sowieso 5 streams tegelijk draaien over meerdere speakers.
Ja die gebruik ik op me werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik Iron, een chrome kloon
Eens kijken of die er ook voor onder Tux is, ik vind de reclames in Chrome maar eng, ze weten echt alles van mequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik Iron, een chrome kloon
Ja dat is inderdaad niet zo fijn, bij iron heb je dat nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eens kijken of die er ook voor onder Tux is, ik vind de reclames in Chrome maar eng, ze weten echt alles van me
http://www.srware.net/en/software_srware_iron_news.phpquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eens kijken of die er ook voor onder Tux is, ik vind de reclames in Chrome maar eng, ze weten echt alles van me
wil ik ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van die likeur, oet ehct weer naar Tenerife dit jaar
klinkt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van die honingrum, oet ehct weer naar Tenerife dit jaar
ik hou er iook zo van, en dan vooral goed koud, jummie als je dat drinkt kom je bijna klaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van die honingrum, oet ehct weer naar Tenerife dit jaar
ja klopt helemaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hou er iook zo van, en dan vooral goed koud, jummie als je dat drinkt kom je bijna klaar![]()
Wat ga je dan allemaal doen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe de planning voor komend weekend is klaar![]()
Was nog een listig verhaal allemaal
Hoiquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe mij deze combinatie maar:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |