Vrouw en gamerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
hoe kan zo'n leuke meid als C_A zo'n game nerd zijn![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk die reacties altijd onder berichten. WoW-berichten doen het ook altijd goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Bedoelde meer dat je bij ons moet komen om daar radio te maken.quote:
Ik kom liever gewoon een kopje thee of koffie drinken, dat vind ik gezelligerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat je bij ons moet komen om daar radio te maken.
Dus was lief bedoeld.
Wie ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
hoe kan zo'n leuke meid als C_A zo'n game nerd zijn![]()
Doe je goedquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik de laatste tijd al niet meer, boeit me maar een paar uur en dan houd het wel op, zo ben ik al weken lang bezig met New Vegasquote:![]()
mij nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trouwens best al veel fokkers verzameld op live
Ik moet zeggen dat het nu ook wel wat minder is, maar dat komt omdat me gaming room nu een rommel isquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed
[..]
[..]
Ik de laatste tijd al niet meer, boeit me maar een paar uur en dan houd het wel op, zo ben ik al weken lang bezig met New Vegas
u vraagt en Muck zetquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom liever gewoon een kopje thee of koffie drinken, dat vind ik gezelliger
livequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Avond LDGquote:
mij ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
ik zwaai vanuit de toren!quote:
Hey Ldgquote:
Ik weet niet beter dan dat het zo isquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het nu ook wel wat minder is, maar dat komt omdat me gaming room nu een rommel is
Ooit koop ik een xbox. Ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |