Slaanquote:
Ik kijk uit naar 20 September 2011quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef Solique het volgende:
[..]
PC is main, dan de ps3 of x360.
Ligt eraan waar ik zin hebt of wat er uit komt (of krijg)
Ik game af en toe... heb begin dit jaar meerdere spellen gekocht, en af en toe speel ik nog TDU2 of FM2011, maar Blur, Settlers7 en PES2011 zijn al maanden ongespeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wel lang geleden dat ik een spel lang speel ja. Komt wel weer, mijn grote liefde nadert:Diablo III
Wut wut wut wut wut GEARSquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef Pheno het volgende:
Mhh, Microsoft gaat morgen niet door, Nou ja, volgende week dan maar over Gears of War 3 hebben
GoW3quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar 20 September 2011
Rara welke game
Goh wat ben je toch weer aardigquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart brengt LL een warm kopje thee.
Ik moet zo radio maken dus daarnaquote:
je hebt nog niets ingezondenquote:
Is goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goh wat ben je toch weer aardig
[..]
Dank je wel![]()
[..]
Ik moet zo radio maken dus daarna
''nee, het was een corrigerende mep.. uuuuuh tikje bedoel ik''quote:
God of War 3 is allang uitquote:
Krijgen we dat weerquote:
Ben jij zo erg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel beter dat hij in het najaar komt, dan kom ik weinig buiten denk ik
Nee, als ie kan lezen lacht ie niet zo hard meer om mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
mijn zoon keek ff mee (kan nog niet lezen) moest lachen om de dikke pinguin en het meisje met paars haar
Heerlijk die reacties altijd onder berichten. WoW-berichten doen het ook altijd goedquote:
Ja ik weet hetquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
mijn zoon keek ff mee (kan nog niet lezen) moest lachen om de dikke pinguin en het meisje met paars haar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |