Goh wat ben je toch weer aardigquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart brengt LL een warm kopje thee.
Ik moet zo radio maken dus daarnaquote:
je hebt nog niets ingezondenquote:
Is goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goh wat ben je toch weer aardig
[..]
Dank je wel![]()
[..]
Ik moet zo radio maken dus daarna
''nee, het was een corrigerende mep.. uuuuuh tikje bedoel ik''quote:
God of War 3 is allang uitquote:
Krijgen we dat weerquote:
Ben jij zo erg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel beter dat hij in het najaar komt, dan kom ik weinig buiten denk ik
Nee, als ie kan lezen lacht ie niet zo hard meer om mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
mijn zoon keek ff mee (kan nog niet lezen) moest lachen om de dikke pinguin en het meisje met paars haar
Heerlijk die reacties altijd onder berichten. WoW-berichten doen het ook altijd goedquote:
Ja ik weet hetquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
mijn zoon keek ff mee (kan nog niet lezen) moest lachen om de dikke pinguin en het meisje met paars haar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
Vrouw en gamerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
hoe kan zo'n leuke meid als C_A zo'n game nerd zijn![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk die reacties altijd onder berichten. WoW-berichten doen het ook altijd goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Bedoelde meer dat je bij ons moet komen om daar radio te maken.quote:
Ik kom liever gewoon een kopje thee of koffie drinken, dat vind ik gezelligerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat je bij ons moet komen om daar radio te maken.
Dus was lief bedoeld.
Wie ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
hoe kan zo'n leuke meid als C_A zo'n game nerd zijn![]()
Doe je goedquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik de laatste tijd al niet meer, boeit me maar een paar uur en dan houd het wel op, zo ben ik al weken lang bezig met New Vegasquote:![]()
mij nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trouwens best al veel fokkers verzameld op live
Ik moet zeggen dat het nu ook wel wat minder is, maar dat komt omdat me gaming room nu een rommel isquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed
[..]
[..]
Ik de laatste tijd al niet meer, boeit me maar een paar uur en dan houd het wel op, zo ben ik al weken lang bezig met New Vegas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |