Yep en vergeet niet;quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
nou ik vind 1x slaapwandelen in de 6 weken toch wel heftig hoor
quote:Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Nou saai, ik zit me rot te ergeren aan die bankzitters, die op hun vreten wachten. Het is weer voedertijd, dus mogen de knechten het werk doen. Wat verbeelden die gasten zich wel zeg? Arrogante rotzakken. Ik hoop dat ze in hun vreten stikken. Of flink aan de racekak gaan, als er een opdracht is.quote:
Nee, de camera staat op de ligstoel met Karim.. Alleen jammer dat het gesprek gevolgd wordt..quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef SIRA het volgende:
Hey ruck, weer MoJo en lijzige Laura op de tv
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou saai, ik zit me rot te ergeren aan die bankzitters, die op hun vreten wachten. Het is weer voedertijd, dus mogen de knechten het werk doen. Wat verbeelden die gasten zich wel zeg? Arrogante rotzakken. Ik hoop dat ze in hun vreten stikken. Of flink aan de racekak gaan, als er een opdracht is.
Je streamverslagen worden wel gemist hoor, maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb niet eens de streams aan alleen lees ik de COS, maar iedereen is daar rijp om verplicht opgenomen te worden een paar maanden na SST
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]Dat zou wat zijn, Karim, Geer en Sjer eerst snel wat eten, daarna alles volstoppen met laxeer
En dat tuig de hele avond en nacht met hun broeken vol. Graag, wie geeft het door?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]Dat zou wat zijn, Karim, Geer en Sjer eerst snel wat eten, daarna alles volstoppen met laxeer
10 dulcolaxen erdoor... Hoppa... schijten zul je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu snapt ik eindelijk wat Jo bedoelt met dat haar kleding vergoed wordt, alles is stuk, alle ruggetjes liggen eruit!!!
Zoiets heet een stijfje bij jongentjes!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
Arme Flip, constant een erectie. Dan maar een kussentje om het te verdoezelen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zoiets heet een stijfje bij jongentjes!
Ik probeer het netjes te houden, anders klinkt het zo volks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef Reksie1981 het volgende:
die komen wel weer hoor maar was erg druk hier thuis visite enzo je kent het en die gaan dan niet weg hahahquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Je streamverslagen worden wel gemist hoor, maar begrijpelijk.![]()
Wellicht zitten ze daar juist omdat ze verplicht opgenomen moeten worden... who knows.
Tja, dat past natuurlijk niet bij Jo!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer het netjes te houden, anders klinkt het zo volks.
Ahh oke dan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die komen wel weer hoor maar was erg druk hier thuis visite enzo je kent het en die gaan dan niet weg hahah
dat heet een hard plassertjequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Net als haar Jo noemen. Dan word mamaJo boos want dat klinkt zo plat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja, dat past natuurlijk niet bij Jo!
was mijn Topic titel zo grof Pietje dat je hem hebt veranderd???/quote:
Ohjah, noujah, Flip haalt het gemiddelde naar beneden van de Nederlandse man gok ik zo. Misschien effe aan Femke vragen.quote:
Omgquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Ze lezen mee van de SST site:
Poll
Wat vind jij van Philips befaamde blauwe zwembroekje?
Dat smurfenbroekje is te klein 42%
Sexy 45%
Welke zwembroek? 13%
Ja dat moet zij zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef Darakka het volgende:
Laura: "Hoeveel slaap je thuis Maik? Je doet hier geen fuck!?"
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Ze lezen mee van de SST site:
Poll
Wat vind jij van Philips befaamde blauwe zwembroekje?
Dat smurfenbroekje is te klein 42%
Sexy 45%
Welke zwembroek? 13%
Nou lekker dan, een hoop kleding komt na het wassen verziekt terugquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja haar moeder, die wast voor ze volgens mij
Ja daarom kan ze Jo nieuwe kleding geven, want steeds hetzelfde aan, das geen reclamequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef bamby het volgende:
[..]
Nou lekker dan, een hoop kleding komt na het wassen verziekt terug
www.bekstekker.comquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Freule het volgende:
[..]
heeft flip een stijve?
ps wie weet de website van Joanna
http://www.theonlinefashionstore.nl/quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Freule het volgende:
[..]
heeft flip een stijve?
ps wie weet de website van Joanna
Mmm op die fiets, ja zit wat inquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja daarom kan ze Jo nieuwe kleding geven, want steeds hetzelfde aan, das geen reclame
Tsja, al die acteer-lessen zijn blijkbaar nog niet genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Chuckster het volgende:
Jo viel expres van de bank en riep dit tegen de rest, maar niemand keek naar d'r om
quote:Joanna begint over de uitspattingen van Monique en Maik. Monique zegt dat Philip en zij anders ook flink hebben liggen zoenen. Maar dat was een sexy zoen, zegt Joanna. De anderen vragen zich af wat een sexy zoen is en Joanna beeldt het even uit. Ze springt op en doet voor hoe hij haar naar de bank droeg en haar daar neervlijde.
Mot dat hier?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
http://www.theonlinefashionstore.nl/
Ik hoop Mo! Gewoon omdat ik het haar gun!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef Chuckster het volgende:
Geniet nog even van dit beeld mensen, donderdag zal 1 van de 2 vertrekken
[ afbeelding ]
Hoop het zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Cola light voor iemand ( Djoon?) gehaald.quote:
Jij bent wel erg zeker van je zaak.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
tnxxquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
http://www.theonlinefashionstore.nl/
Toen hij barman was in Renesse had hij een tweede telefoonnummer voor alle leuke meisjes. Thats allquote:
Oh is dat het ik dacht wat ergs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Toen hij barman was in Renesse had hij een tweede telefoonnummer voor alle leuke meisjes. Thats all
Yep we hebben ook nog die vrijstelling, als Mo of Maik die somehow krijgen..quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij bent wel erg zeker van je zaak.
Vergeet één ding nooit: de kijker wikt, Hummie beschikt
Als hun die krijgen is dat niet meer normaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep we hebben ook nog die vrijstelling, als Mo of Maik die somehow krijgen..
Djoonquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
Hoe noemde Joanna's moeder haar nou als bijnaam?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, en nu Jo weer begint over Djo of Jo, ben ik er klaar mee.. Weggezapt![]()
![]()
aapquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
Aapiequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
Ik hoop dat dit een garpje is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef chufi het volgende:
Jo: Mn moeder regelt wel wat voor je .... Tegen Flipse over als ie genomineerd zou worden
Niet te gelovenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef Urb het volgende:
Joanna tegen Flip " M'n moeder regelt wel wat voor je "![]()
Dan bellen we dr opquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als men ja zegt....Wat gebeurd er dan?
WTF! beequeen heeft gelijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef Berenjenafok het volgende:
w00t, Flip over als hij genomineerd zou staan: Die mensen hebben allemaal geen beltegoed meer joh
Jo: wat zeur je nou, mn moeder regelt wel wat voor je
Goedemorgen!quote:
Volgens mij vinden ze het ook wel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef trollie67 het volgende:
Ik zou wel grbg willen dat karim en ger aan tafel vertellen dat zij uit principe niet meer koken voor de rest en het aan die luie varkens overlaat een corvee te maken
Wassenaar.quote:
You can always trust in me and my instinct.quote:
Nou weet ik het niet meer, wat deed hij in Wassenaar dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef shomila het volgende:
Den haag toch en bij het plein werkte hij.
ze bestellen de boodschappen wel zelfsquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
altijd maar die kipblokjes ,komen denk ik onderhand hun neus wel uit
Volgens mij is hij daar geboren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou weet ik het niet meer, wat deed hij in Wassenaar dan?
Ze wil d'r ogen weer laten liften?quote:
Tsja, de verhaallijn hč? Ze moeten Hummie en de stem wel te vriend houden. En mamaDjoon natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig hebben Flip en Jo elkaar weer gevonden
MamaJo is in dit geval Hummie.. die regelt het wel fftjes allemaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, de verhaallijn hč? Ze moeten Hummie en de stem wel te vriend hoden. En mamaDjoon natuurlijk.
En dat net voor de volgende aflevering van de grote Jo-Show, wat een timing he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig hebben Flip en Jo elkaar weer gevonden
Pff Ze zelfs te lui om iets te pakkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef Berenjenafok het volgende:
Karim en Gerard zijn hard aant koken, Laura kijkt toe.
Karim: Heb je een vergiet klaarstaan hier?
Laura: Linksonderin (wijst)
Dan ben je best een trieste lul....quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Candyfreak het volgende:
Een echte player
12 april om 17.40
Philip weet wel raad met de vrouwtjes.
Bij sommige mensen staat Philip bekend als Bas Jansen. Vroeger gebruikte hij namelijk wel eens een valse naam als hij met vrouwen praatte. Hij vertelt zelfs dat hij tijdens zijn verblijf in Renesse een tijdje twee telefoons heeft gehad. Zo had hij een aparte telefoon voor de meisjes. Joanna loopt weg tijdens zijn verhaal, zij hoeft het allemaal niet te horen.
Wat klopt van dit verhaal? Van de tweede telefoon weet ik.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef iBenny het volgende:
Flip speelt met Jo dr lippen alsof het klei is
Cursus botox knedenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef iBenny het volgende:
Hummie en mamaDjoon zijn 2 handen op 1 buik. Mamadjoon kan zelfs gratig kaaartje voor de live show regelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef iBenny het volgende:
MamaJo is in dit geval Hummie.. die regelt het wel fftjes allemaal
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef iBenny het volgende:
Och klei.. botox... close enoughquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef iBenny het volgende:
Vandaar dat hij vanmiddag zei dat de mensen thuis hem niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Candyfreak het volgende:
Een echte player
12 april om 17.40
Philip weet wel raad met de vrouwtjes.
knip
En hij al weken roept dat hij geen vrienden heeft...onbetrouwbaar sujet is het...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar dat hij vanmiddag zei dat de mensen thuis hem niet vertrouwen.
Thanksquote:
Het is mootje het is nog een kindje van 30 jaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef Berenjenafok het volgende:
Monique zeurt om een kusje van Phil aan Jo
Ja ze zouden maar eens iets moeten doen voor hun etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef evaxsis het volgende:
De rest bewoners (exl. Gerard, Karim & Sharon) hadden geen zin om te koken maar opscheppen doen ze allemaal alsof ze in geen dagen vreten hebben gehad.
thank youquote:
wederzijds volgens mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef Mylene het volgende:
Joanna is echt zwaar verliefd op Philip, meer dan hij.
Ze weten dat er toch wel gekookt wordt als zij het niet doen, een verloren wedstrijd voor team Geer lijkt mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ja ze zouden maar eens iets moeten doen voor hun eten
Nou,hij is ook zwaar verliefd, hoor. Als Mo (hoe kinderachtig) ze niet gestoord had, lagen ze echt wel te bekken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef Mylene het volgende:
Joanna is echt zwaar verliefd op Philip, meer dan hij.
Kansloos dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ze weten dat er toch wel gekookt wordt als zij het niet doen, een verloren wedstrijd voor team Geer lijkt mij
enne vertel?????quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef Darakka het volgende:
Laura achterlijke domme snol die je bent!
Laura tegen Mo: "NOU JIJ BENT OOK NIET DE NETSTE..."quote:
wat doet ze, wat doet ze...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef Darakka het volgende:
Laura achterlijke domme snol die je bent!
nog niet maar een bedankje kan er van af,triest,krijg ik altijd van me lief en andersom ook,hij maakt de lekkerste rijsttafelquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ja ze zouden maar eens iets moeten doen voor hun eten
Ok ja weet ik veel hoe die zooi heet ik verdiep me daar niet in ben tevreden met me lippen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef mootie het volgende:
Botox spuit je overigens niet in je lippen. Er zal een filler inzitten, siliconen oid.
Ze moet Mo en Maik wel steeds hebben..Ze denkt zeker dat ze sterk staat omdat ze Gerard en Karim af en toe over Mo horen pratenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef Darakka het volgende:
[..]
Laura tegen Mo: "NOU JIJ BENT OOK NIET DE NETSTE..."
Dan zal het wel niet zo lekker zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nog niet maar een bedankje kan er van af,triest,krijg ik altijd van me lief en andersom ook,hij maakt de lekkerste rijsttafel
Wat een bitchquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef Darakka het volgende:
[..]
Laura heeft gewoon geen vrienden daar, alleen Karim kan haar redden, de rest nomineert haar met gemakquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze moet Mo en Maik wel steeds hebben..Ze denkt zeker dat ze sterk staat omdat ze Gerard en Karim af en toe over Mo horen praten
ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef Darakka het volgende:
[..]
Alles komt ze aanwaaien die zien niet eens wat de andere voor ze doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nog niet maar een bedankje kan er van af,triest,krijg ik altijd van me lief en andersom ook,hij maakt de lekkerste rijsttafel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Aimy het volgende:
Vanavond om 19:30 uur op Net5 hebben een goed gevulde uitzending. De broer van Philip is te gast, de ex van Joanna laat van zich horen en jullie mogen bepalen wie er een wildcard krijgt!
Staat er toch echt..:Pquote:
toen vorige week in de live uitzendingen de polls bekend werden gemaakt is bij die lui het kwartje gevallen en dat ze op de verkeerde (nep) vriendin had gewed,vandaar dat ze nu een omslag gaat maken , let maar opquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Darakka het volgende:
[..]
Laura heeft gewoon geen vrienden daar, alleen Karim kan haar redden, de rest nomineert haar met gemak
Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft .... tot nu toe was het verhaal eenzijdigquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Aimy het volgende:
Vanavond om 19:30 uur op Net5 hebben een goed gevulde uitzending. De broer van Philip is te gast, de ex van Joanna laat van zich horen en jullie mogen bepalen wie er een wildcard krijgt!
Zal wel weer per sms zijn... Moet toch geld worden verdient!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Aimy het volgende:
Jeeeeeee lees ik bijna over je bericht heen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Aimy het volgende:
Stel je er niet al teveel van voor hoor, zal wel tegenvallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft .... tot nu toe was het verhaal eenzijdig
Oh hopelijk maakt hij Jo helemaal afquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Aimy het volgende:
Precies, bij de eerste keer dat in de exit gang stond en het percentage voor haar iets van 50% was, plus ze denkt dat er 8 miljoen mensen kijken, denkt ze.. ow ik heb lekker 4 miljoen mensen achter men rug...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef Freule het volgende:
[..]
toen vorige week in de live uitzendingen de polls bekend werden gemaakt is bij die lui het kwartje gevallen en dat ze op de verkeerde (nep) vriendin had gewed,vandaar dat ze nu een omslag gaat maken , let maar op
LOL verstoor jij me droom even .... ik dacht gelijk aan de wildste taferelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stel je er niet al teveel van voor hoor, zal wel tegenvallen
Intressant nieuws maar eens met Mokum, eerst zien dan geloven of het ook echt boeiend zal zijn maar zal wel niet veel voorstellen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stel je er niet al teveel van voor hoor, zal wel tegenvallen
die luie zal straks raar op dr nek kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef Darakka het volgende:
[..]
Precies, bij de eerste keer dat in de exit gang stond en het percentage voor haar iets van 50% was, plus ze denkt dat er 8 miljoen mensen kijken, denkt ze.. ow ik heb lekker 4 miljoen mensen achter men rug...
En ineens stond ze 1 na laatste als leukste vrouw...
Geloof je het zelf, dat laat men nooit toequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Oh hopelijk maakt hij Jo helemaal af![]()
Of "Ik ben er klaar mee, wens haar een heel fijn leven, ik hoef haar niet meer"quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef Wolkje21 het volgende:
'Geen commentaar'... is ook een reactie ...ik verwacht er niet veel meer van
Met 'n flugelmeisje op de achtergrond (zodat die net zichtbaar isquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of "Ik ben er klaar mee, wens haar een heel fijn leven, ik hoef haar niet meer"
Of een tshirt aan met flugel erop.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Met 'n flugelmeisje op de achtergrond (zodat die net zichtbaar is)
geen battlesquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Er is vandaag toch niet gebattled? Er stond op ziggo de hele tijd vandaag: kijk vanavond wie er genomineerd zijn n.a.v. de battle week. Er is nog niet gebattled vandaag en dat zou toch nog gebeuren? Tijdens de uitzending ook geen battle staat niks over in vooraankondiging. En dat zou ook raar zijn om ff in 1 minuut ff een angst battle te doen.
Weet iemand dit?
Ze zei vandaag, het eerste als ik op internet kan is op youtube kijken over Secret Storyquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Freule het volgende:
[..]
die luie zal straks raar op dr nek kijken
Met op en neer gaande bewegingen onder de gordel van het hoofd van dat meisje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Met 'n flugelmeisje op de achtergrond (zodat die net zichtbaar is)
sapperdeflap, dennis die wat laat horen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Aimy het volgende:
make my dayquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ze zei vandaag, het eerste als ik op internet kan is op youtube kijken over Secret Story
Als we nou een 'mooie' compilatie maken van LANTAARNBOGGEL dan gaat ze huilen
Vandaag zou een zware battledag worden en de nominaties bekend worden. WTFquote:
Is al eerder langs geweestquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Hatseflats89 het volgende:
Heeft iemand trouwens de tweets van de mama van Jo gelezen? Ik vind Jo zelf wel tof maar die moeder kots ik echt uit.
Ze had dit getweet:
[ link | afbeelding ]
kon het niet vinden op de sst sitequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
sapperdeflap, dennis die wat laat horen?
Nou ben ik wel benieuwd
Laat mij eff hopen op iets mooisquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, dat laat men nooit toe
Poste iemand bladzijde terugquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
kon het niet vinden op de sst site
Na de geheime kamer weer iets nieuws gevonden om over te zeuren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Vandaag zou een zware battledag worden en de nominaties bekend worden. WTF
maak je er maar druk omquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ze zei vandaag, het eerste als ik op internet kan is op youtube kijken over Secret Story
Als we nou een 'mooie' compilatie maken van LANTAARNBOGGEL dan gaat ze huilen
Ik denk dat het een aangedikt verhaal, Jo kennende van de streamsquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja erg hč.
Als het verhaal waar is want dat komt van horen zeggen die verhaaltjes ken ik wel.
nouja... de laatste paar dagen is dat niet echt haar enige minpunt... ze is strontsago en zit de hele tijd maar te zuchten en te katten... (wanneer ik de streams aan zet iig)quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef waterkant het volgende:
[..]
maak je er maar druk om
laura is een lief mens met veel tekortkomingen maar alleen liggen is een itum?
iederen ligt en slaapt
fijn dus dat dit haar minpunt is
ze is arrogantquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef waterkant het volgende:
[..]
maak je er maar druk om
laura is een lief mens met veel tekortkomingen maar alleen liggen is een itum?
iederen ligt en slaapt
fijn dus dat dit haar minpunt is
roddelen....maar ja ook dat doet iedereen daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:07 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
nouja... de laatste paar dagen is dat niet echt haar enige minpunt... ze is strontsago en zit de hele tijd maar te zuchten en te katten... (wanneer ik de streams aan zet iig)
Ze is ook nog ondankbaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:07 schreef Darakka het volgende:
[..]
ze is arrogant![]()
ze snauwt![]()
ze denkt dat ze knap is![]()
ze denkt dat ze niet lui is maar anderen wel![]()
ze denkt dat ze dyslectisch is![]()
ze denkt dat ze in de kerk is geboren
kquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:07 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
nouja... de laatste paar dagen is dat niet echt haar enige minpunt... ze is strontsago en zit de hele tijd maar te zuchten en te katten... (wanneer ik de streams aan zet iig)
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:08 schreef Blackprinces het volgende:
ze moeten hun strijdkleding aandoen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef Blackprinces het volgende:
team fobiacs gaan hun strepen erop zetten
ik hou ervanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef Blackprinces het volgende:
Maar Laura wilde dat eigenlijk niet. Had ze al vaak genoeg gedaan, zei ze, ze wilde nu "mooi".quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ik post toch over de stream?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:12 schreef Urb het volgende:
Dennis heeft straks in de uitzending een videoboodschap voor alle bewoners " Sorry van de as van oma uit de tas, ik had ze gebruikt als kipkruiden maar ik heb er een paar flinke sigaren op gerookt en het is weer ongeveer evenvol gevuld nu.
"En de O de Kolonje van oma heb ik ook weer bijgevuld met wc-verfrisser dus alles is weer oke, de rest kan me aan m'n oud-ijzer-reet roesten. Ben blij da'k van je af ben, tabee barbie met je mallemoer! "![]()
....
Nouja we mogen wat dromen toch?
Vind ik niet zo gek. Net getrouwd zijn en dan gelijk je man al moeten missen..quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:07 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Dennis heeft straks in de uitzending een videoboodschap voor alle bewoners " Sorry van de as van oma uit de tas, ik had ze gebruikt als kipkruiden maar ik heb er een paar flinke sigaren op gerookt en het is weer ongeveer evenvol gevuld nu.
"En de O de Kolonje van oma heb ik ook weer bijgevuld met wc-verfrisser dus alles is weer oke, de rest kan me aan m'n oud-ijzer-reet roesten. Ben blij da'k van je af ben, tabee barbie met je mallemoer! "![]()
....
....
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |