Stel je er niet al teveel van voor hoor, zal wel tegenvallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft .... tot nu toe was het verhaal eenzijdig
Oh hopelijk maakt hij Jo helemaal afquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Aimy het volgende:
Vanavond om 19:30 uur op Net5 hebben een goed gevulde uitzending. De broer van Philip is te gast, de ex van Joanna laat van zich horen en jullie mogen bepalen wie er een wildcard krijgt!
Precies, bij de eerste keer dat in de exit gang stond en het percentage voor haar iets van 50% was, plus ze denkt dat er 8 miljoen mensen kijken, denkt ze.. ow ik heb lekker 4 miljoen mensen achter men rug...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef Freule het volgende:
[..]
toen vorige week in de live uitzendingen de polls bekend werden gemaakt is bij die lui het kwartje gevallen en dat ze op de verkeerde (nep) vriendin had gewed,vandaar dat ze nu een omslag gaat maken , let maar op
LOL verstoor jij me droom even .... ik dacht gelijk aan de wildste taferelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stel je er niet al teveel van voor hoor, zal wel tegenvallen
Intressant nieuws maar eens met Mokum, eerst zien dan geloven of het ook echt boeiend zal zijn maar zal wel niet veel voorstellen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stel je er niet al teveel van voor hoor, zal wel tegenvallen
die luie zal straks raar op dr nek kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef Darakka het volgende:
[..]
Precies, bij de eerste keer dat in de exit gang stond en het percentage voor haar iets van 50% was, plus ze denkt dat er 8 miljoen mensen kijken, denkt ze.. ow ik heb lekker 4 miljoen mensen achter men rug...
En ineens stond ze 1 na laatste als leukste vrouw...
Geloof je het zelf, dat laat men nooit toequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Oh hopelijk maakt hij Jo helemaal af![]()
Of "Ik ben er klaar mee, wens haar een heel fijn leven, ik hoef haar niet meer"quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef Wolkje21 het volgende:
'Geen commentaar'... is ook een reactie ...ik verwacht er niet veel meer van
Met 'n flugelmeisje op de achtergrond (zodat die net zichtbaar isquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of "Ik ben er klaar mee, wens haar een heel fijn leven, ik hoef haar niet meer"
Of een tshirt aan met flugel erop.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Met 'n flugelmeisje op de achtergrond (zodat die net zichtbaar is)
geen battlesquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Er is vandaag toch niet gebattled? Er stond op ziggo de hele tijd vandaag: kijk vanavond wie er genomineerd zijn n.a.v. de battle week. Er is nog niet gebattled vandaag en dat zou toch nog gebeuren? Tijdens de uitzending ook geen battle staat niks over in vooraankondiging. En dat zou ook raar zijn om ff in 1 minuut ff een angst battle te doen.
Weet iemand dit?
Ze zei vandaag, het eerste als ik op internet kan is op youtube kijken over Secret Storyquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Freule het volgende:
[..]
die luie zal straks raar op dr nek kijken
Met op en neer gaande bewegingen onder de gordel van het hoofd van dat meisje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Met 'n flugelmeisje op de achtergrond (zodat die net zichtbaar is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |