Nou lekker dan, een hoop kleding komt na het wassen verziekt terugquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja haar moeder, die wast voor ze volgens mij
Ja daarom kan ze Jo nieuwe kleding geven, want steeds hetzelfde aan, das geen reclamequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef bamby het volgende:
[..]
Nou lekker dan, een hoop kleding komt na het wassen verziekt terug
www.bekstekker.comquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Freule het volgende:
[..]
heeft flip een stijve?
ps wie weet de website van Joanna
http://www.theonlinefashionstore.nl/quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Freule het volgende:
[..]
heeft flip een stijve?
ps wie weet de website van Joanna
Mmm op die fiets, ja zit wat inquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja daarom kan ze Jo nieuwe kleding geven, want steeds hetzelfde aan, das geen reclame
Tsja, al die acteer-lessen zijn blijkbaar nog niet genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Chuckster het volgende:
Jo viel expres van de bank en riep dit tegen de rest, maar niemand keek naar d'r om
quote:Joanna begint over de uitspattingen van Monique en Maik. Monique zegt dat Philip en zij anders ook flink hebben liggen zoenen. Maar dat was een sexy zoen, zegt Joanna. De anderen vragen zich af wat een sexy zoen is en Joanna beeldt het even uit. Ze springt op en doet voor hoe hij haar naar de bank droeg en haar daar neervlijde.
Mot dat hier?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
http://www.theonlinefashionstore.nl/
Ik hoop Mo! Gewoon omdat ik het haar gun!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef Chuckster het volgende:
Geniet nog even van dit beeld mensen, donderdag zal 1 van de 2 vertrekken
[ afbeelding ]
Hoop het zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef Chuckster het volgende:
Geniet nog even van dit beeld mensen, donderdag zal 1 van de 2 vertrekken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |