Yep en vergeet niet;quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
nou ik vind 1x slaapwandelen in de 6 weken toch wel heftig hoor
quote:Opleiding: Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Nou saai, ik zit me rot te ergeren aan die bankzitters, die op hun vreten wachten. Het is weer voedertijd, dus mogen de knechten het werk doen. Wat verbeelden die gasten zich wel zeg? Arrogante rotzakken. Ik hoop dat ze in hun vreten stikken. Of flink aan de racekak gaan, als er een opdracht is.quote:
Nee, de camera staat op de ligstoel met Karim.. Alleen jammer dat het gesprek gevolgd wordt..quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef SIRA het volgende:
Hey ruck, weer MoJo en lijzige Laura op de tv
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou saai, ik zit me rot te ergeren aan die bankzitters, die op hun vreten wachten. Het is weer voedertijd, dus mogen de knechten het werk doen. Wat verbeelden die gasten zich wel zeg? Arrogante rotzakken. Ik hoop dat ze in hun vreten stikken. Of flink aan de racekak gaan, als er een opdracht is.
Je streamverslagen worden wel gemist hoor, maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb niet eens de streams aan alleen lees ik de COS, maar iedereen is daar rijp om verplicht opgenomen te worden een paar maanden na SST
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]Dat zou wat zijn, Karim, Geer en Sjer eerst snel wat eten, daarna alles volstoppen met laxeer
En dat tuig de hele avond en nacht met hun broeken vol. Graag, wie geeft het door?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]Dat zou wat zijn, Karim, Geer en Sjer eerst snel wat eten, daarna alles volstoppen met laxeer
10 dulcolaxen erdoor... Hoppa... schijten zul je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu snapt ik eindelijk wat Jo bedoelt met dat haar kleding vergoed wordt, alles is stuk, alle ruggetjes liggen eruit!!!
Zoiets heet een stijfje bij jongentjes!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
Arme Flip, constant een erectie. Dan maar een kussentje om het te verdoezelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |