sapperdeflap, dennis die wat laat horen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Aimy het volgende:
Vanavond om 19:30 uur op Net5 hebben een goed gevulde uitzending. De broer van Philip is te gast, de ex van Joanna laat van zich horen en jullie mogen bepalen wie er een wildcard krijgt!
make my dayquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ze zei vandaag, het eerste als ik op internet kan is op youtube kijken over Secret Story
Als we nou een 'mooie' compilatie maken van LANTAARNBOGGEL dan gaat ze huilen
Vandaag zou een zware battledag worden en de nominaties bekend worden. WTFquote:
Is al eerder langs geweestquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Hatseflats89 het volgende:
Heeft iemand trouwens de tweets van de mama van Jo gelezen? Ik vind Jo zelf wel tof maar die moeder kots ik echt uit.
Ze had dit getweet:
[ link | afbeelding ]
kon het niet vinden op de sst sitequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
sapperdeflap, dennis die wat laat horen?
Nou ben ik wel benieuwd
Laat mij eff hopen op iets mooisquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, dat laat men nooit toe
Poste iemand bladzijde terugquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
kon het niet vinden op de sst site
Na de geheime kamer weer iets nieuws gevonden om over te zeuren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Vandaag zou een zware battledag worden en de nominaties bekend worden. WTF
maak je er maar druk omquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ze zei vandaag, het eerste als ik op internet kan is op youtube kijken over Secret Story
Als we nou een 'mooie' compilatie maken van LANTAARNBOGGEL dan gaat ze huilen
Ik denk dat het een aangedikt verhaal, Jo kennende van de streamsquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja erg hè.
Als het verhaal waar is want dat komt van horen zeggen die verhaaltjes ken ik wel.
nouja... de laatste paar dagen is dat niet echt haar enige minpunt... ze is strontsago en zit de hele tijd maar te zuchten en te katten... (wanneer ik de streams aan zet iig)quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef waterkant het volgende:
[..]
maak je er maar druk om
laura is een lief mens met veel tekortkomingen maar alleen liggen is een itum?
iederen ligt en slaapt
fijn dus dat dit haar minpunt is
ze is arrogantquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef waterkant het volgende:
[..]
maak je er maar druk om
laura is een lief mens met veel tekortkomingen maar alleen liggen is een itum?
iederen ligt en slaapt
fijn dus dat dit haar minpunt is
roddelen....maar ja ook dat doet iedereen daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:07 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
nouja... de laatste paar dagen is dat niet echt haar enige minpunt... ze is strontsago en zit de hele tijd maar te zuchten en te katten... (wanneer ik de streams aan zet iig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |