Ik hoop dat dit een garpje is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef chufi het volgende:
Jo: Mn moeder regelt wel wat voor je .... Tegen Flipse over als ie genomineerd zou worden
Niet te gelovenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef Urb het volgende:
Joanna tegen Flip " M'n moeder regelt wel wat voor je "![]()
Dan bellen we dr opquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als men ja zegt....Wat gebeurd er dan?
WTF! beequeen heeft gelijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef Berenjenafok het volgende:
w00t, Flip over als hij genomineerd zou staan: Die mensen hebben allemaal geen beltegoed meer joh
Jo: wat zeur je nou, mn moeder regelt wel wat voor je
Goedemorgen!quote:
Volgens mij vinden ze het ook wel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef trollie67 het volgende:
Ik zou wel grbg willen dat karim en ger aan tafel vertellen dat zij uit principe niet meer koken voor de rest en het aan die luie varkens overlaat een corvee te maken
Wassenaar.quote:
You can always trust in me and my instinct.quote:
Nou weet ik het niet meer, wat deed hij in Wassenaar dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef shomila het volgende:
Den haag toch en bij het plein werkte hij.
ze bestellen de boodschappen wel zelfsquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
altijd maar die kipblokjes ,komen denk ik onderhand hun neus wel uit
Volgens mij is hij daar geboren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou weet ik het niet meer, wat deed hij in Wassenaar dan?
Ze wil d'r ogen weer laten liften?quote:
Tsja, de verhaallijn hè? Ze moeten Hummie en de stem wel te vriend houden. En mamaDjoon natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig hebben Flip en Jo elkaar weer gevonden
MamaJo is in dit geval Hummie.. die regelt het wel fftjes allemaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, de verhaallijn hè? Ze moeten Hummie en de stem wel te vriend hoden. En mamaDjoon natuurlijk.
En dat net voor de volgende aflevering van de grote Jo-Show, wat een timing he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig hebben Flip en Jo elkaar weer gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |