Is weg.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef Juicyhil het volgende:
Bezuinigingen op het hoger onderwijs gaan toch niet door
Plaatst een foto van mij
ok, maar wat ludo zegt, foto`s plaatsen van de TS om hem belachelijk te maken is not done.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Nikmans het volgende:
TS maakt mensen uit voor luie bierdrinkende feuten die niks willen doen en hoopt vervolgens dat hij met respect behandeld wordt. Klopt niet helemaal lijkt me?
Is meer in zijn algemeenheid. TS post iets waarmee hij veel mensen beledigt en komt vervolgens in FB huilen dat er allemaal gemenerds zijn topic komen misbruiken, het is ook zeker niet de eerste keer.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef laffer het volgende:
[..]
ok, maar wat ludo zegt, foto`s plaatsen van de TS om hem belachelijk te maken is not done.
ik neem aan dat je dat ook wel begrijpt
Heb deze per ongeluk in het AutoRAI topic gepost, mag hij verplaatst worden naar Mensen die veel moeten eten ? Bedankt groetjes 9611Nielsquote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom daarop haten man, je had voor hem moeten knielen
tr knop is er niet voor niets, blijkbaar zijn er even wat minder modsquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:48 schreef postmortum het volgende:
sinds wanneer mogen mensie die topics weer?
ik heb em naar GC geschoptquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:21 schreef BlueMage het volgende:
Wie hier woonden 33 jaar terug in Berestein, Denhaag?? En leeftij...
Beetje een onzinnig topic. (understatement van het jaar)
Geen idee, KLB FB is voor moderaties. Niet zulke dingen, dat moet je navragen in FB of zo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef Modus het volgende:
Hoe komt dit [KLB SC #3950] lachen mag, en michel heeft zwak voor Azië in MyAT terwijl ik er nooit in gepost heb en ook niet op volgtopic geklikt heb (ben de hele dag weggeweest)?
Opgeruimd en opgelost.quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Hendroit het volgende:
van die wijven met piemels op hun lichaam
Snitches
Foetsie.quote:
Even onnodig als dit:quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zo'n kankeruser die dandy even komt vertellen wat ie moet doenpriceless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |