Oowneequote:
sneuquote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Een 4-jarig jongetje uit Rijssen is vanavond ten gevolge van het ongeval eerder deze middag overleden.
Die was vanmiddag onder de auto gekomen. Traumaheli en alles erbij.
Iddquote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://en.akinator.com/
Dit spelletje blijft gewoon tof
Hij kent geen Twente spelersquote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://en.akinator.com/
Dit spelletje blijft gewoon tof
3 x nu.quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb hem inmiddels 5x verslagen
Ola senoraquote:
Selmaquote:
Meur zequote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
6e was hilarisch
Ik had Finkers in gedachten:
Enkele vragen onder mekaar (nummer 37 t/m 40):
- stand-up comedian? YES
- is he famous in Holland? YES
- is he black-haired? NO
- does he have an accent? YES
Komt die gast met Job Cohen aanzetten![]()
![]()
Hoe is het met Selma?quote:
Ik niet... ie wa?quote:
Goed!quote:
Ga jij eens even heel gauw zonnebadenquote:
helaasch.quote:
En je was nog wel altijd zo'n fan van de iPhonequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker. En een stuk sneller dan dat ding van nu.
Ja, het is geen vervelend toestelquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef norich het volgende:
[..]
En je was nog wel altijd zo'n fan van de iPhone
Buienradar heeft het over droogquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:45 schreef norich het volgende:
goed, maar eens boodschappen doen en hopen dat het zo niet gaat regenen
ik zie wel elke keer wolkjes in de buurt van maastrichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Buienradar heeft het over droog
Gelukkig staat "wolk" niet gelijk aan "regen".quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef norich het volgende:
[..]
ik zie wel elke keer wolkjes in de buurt van maastricht
oh ik dacht dat die wolken op buienradar wel regen betekendenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig staat "wolk" niet gelijk aan "regen".
Ooh crap ja. Ik zag net een heel mooi Nederland zonder 1 regenwolk er bovenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef norich het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die wolken op buienradar wel regen betekenden
Zet Berg dan onderweg ook maar mooi afquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhuh, moorgen weer een ritje naar Zweden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet Berg dan onderweg ook maar mooi af
Wie??quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet Berg dan onderweg ook maar mooi af
Die faalspits van onsquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wie??
en dan t liefst halverwege de boottocht??
da's evilquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die faalspits van ons
Ja, met een blok beton aan de enkels
Hey Fem. Long time no see.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Fems het volgende:
Even een Hoi!
Omdat ik nieuwsgierig ben hoe het met jullie allen gaat!
Hier gaat het ook goed! Gestopt met sporten, aangezien blessuresblessuresblessures! Wel het seizoen afgemaakt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hey Fem. Long time no see.
Met mij gaat het goed.
Met jou ook? Nog druk aan 't basketballen?
Als hij 50% van de kansen had benut die hij kreeg, waren wij nu kampioenquote:
Ach er zijn zoveel spitsen die kansen missenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als hij 50% van de kansen had benut die hij kreeg, waren wij nu kampioen
Maar niet zo stelselmatig en falend als Bergquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef norich het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel spitsen die kansen missen
Ja da's misschien wel een beetje waarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar niet zo stelselmatig en falend als Berg
Een beetje zegt zequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef norich het volgende:
[..]
Ja da's misschien wel een beetje waar
ik probeerde het nog een beetje positief te laten klinkenquote:
In geval van Berg; onmogelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef norich het volgende:
[..]
ik probeerde het nog een beetje positief te laten klinken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaan we nog een keer op slooppad?.
Daar heb ik op 't moment wel even zin in ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef norich het volgende:
[..]
moet je nou zo nodig alles kapot maken?
Ik weet wel iets wat je mag slopen... Het balkon van onze burenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar heb ik op 't moment wel even zin in ja.
Die valt er binnen nu en 2 weken toch al vanzelf afquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef norich het volgende:
[..]
Ik weet wel iets wat je mag slopen... Het balkon van onze buren
Dat denken wij nu al meer dan een jaar.. Hij blijft maar hangenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die valt er binnen nu en 2 weken toch al vanzelf af
Even gauw nagevraagd voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef norich het volgende:
[..]
Dat denken wij nu al meer dan een jaar.. Hij blijft maar hangen
Nee het is niet dat het voor ons gevaarlijk is.. Het ziet er gewoon echt belachelijk uit, m'n pa ergert zich er kapot aan. Hij is al wel paar keer langsgeweest bij de buren en dan zeggen ze; ja we gaan er dit jaar wat aan doen. Maar vervolgens hoor je er niks over.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even gauw nagevraagd voor je
Als jullie het idee hebben dat jullie gevaar lopen door een ondeuglijke constructie, kunnen jullie een handhavingsverzoek indienen bij de gemeente
Handhavingsverzoek indienenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef norich het volgende:
[..]
Nee het is niet dat het voor ons gevaarlijk is.. Het ziet er gewoon echt belachelijk uit, m'n pa ergert zich er kapot aan. Hij is al wel paar keer langsgeweest bij de buren en dan zeggen ze; ja we gaan er dit jaar wat aan doen. Maar vervolgens hoor je er niks over.
Ik zal het m'n pa dit weekend doorgevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Handhavingsverzoek indienendan MOET de gemeente kijken of en wat ze er aan kunnen doen
Lijkt me goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef norich het volgende:
[..]
Ik zal het m'n pa dit weekend doorgeven
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef norich het volgende:
Iedereen die langsfietst/langsloopt kijkt ook van: WTF is dat dan
whehequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd als ik langsrij/loop
En inderdaad, iedereen kent dat balkonnetjequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En inderdaad, iedereen kent dat balkonnetje
M'n tante vroeg laatst nog: woont Henrike nu bij dat hele of dat naar-de-tering-zijnde balkon?
foto!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En inderdaad, iedereen kent dat balkonnetje
M'n tante vroeg laatst nog: woont Henrike nu bij dat hele of dat naar-de-tering-zijnde balkon?
Bergleidingweg. Als je er doorheen fietst kom je vanzelf een balkon tegen die bijna naar beneden stort.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh nu ben ik benieuwd waar je woont Hen. Zoveel balkons zijn er niet in de blokken.
Kan niet missenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef norich het volgende:
[..]
Bergleidingweg. Als je er doorheen fietst kom je vanzelf een balkon tegen die bijna naar beneden stort.
Uhu, vlakbij die weg van rechts waar nog wel eens ongelukken gebeurden voor die drempel er lagquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Zal er eens op letten. Het stuk van de blokken toch? Niet dat noetsele stuk?
Ja had 'm al gevonden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, vlakbij die weg van rechts waar nog wel eens ongelukken gebeurden voor die drempel er lag
Heuyquote:
gevondenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef norich het volgende:
[..]
Bergleidingweg. Als je er doorheen fietst kom je vanzelf een balkon tegen die bijna naar beneden stort.
Ja het is niet moeilijkquote:
Ik denk dat het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt dat dan aan jou of aan wat anders?
Gewoon een vuurtje bijhouden. De rest gaat vanzelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef norich het volgende:
Dat denken wij nu al meer dan een jaar.. Hij blijft maar hangen
Nou en of, alles moet niet recht zijn. Dat is zo saai.quote:
dat vraagt om een fotoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef norich het volgende:
[..]
het is inmiddels ook erger dan op dat plaatje he..
in 't weekend nietquote:
14.gifquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef norich het volgende:
[..]
oke ik maak vrijdag/zaterdag wel een foto
en daarna help je ff?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef norich het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef norich het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ben ik weer ff kort...
drukdrukdruk, morgen komende meubels en dan hopelijk vanaf komend weekend op mezelf![]()
Nog geen tijd voor gehad..quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nog gelukt met dat internet op je mobiel?
niet grappig meer sinds ze proberen op te boksen tegen die niet grappige grappen van sbsquote:
Altijd nog beter dan: op de bon, weggebruikers en meer van die zooiquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
niet grappig meer sinds ze proberen op te boksen tegen die niet grappige grappen van sbs.
'Je kunt natuurlijk ook ..... '
ik zie hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan: op de bon, weggebruikers en meer van die zooi
Oeh Nicole, motorspecial!
Op de bon was altijd wel sterk, laatste jaar niet meer gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Redbaron het volgende:
Altijd nog beter dan: op de bon, weggebruikers en meer van die zooi
Nice, 4 handen of 4 van die 'bladen'?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
As is drukjes met school..
[ afbeelding ]
Nog 4 stuks te gaan.. ik wou het even showen
Rock, paper, scissorsquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
[ afbeelding ]
Nog 4 handen in verschillende positiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, 4 handen of 4 van die 'bladen'?
Ja! Wou dat ik zo kon tekenen..quote:
Gisteren heb ik in een erg korte tijd die rechter gedaan en de onderste..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja! Wou dat ik zo kon tekenen..Echt awesome!
Vooral nice met gebruik van schaduwen enzo.. Als je zou zeggen dat je je hand gekopieerd hebt zou je dat bijna geloven ook! Tenminste, ik dan..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gisteren heb ik in een erg korte tijd die rechter gedaan en de onderste..
ik had schijnbaar mijn talent op die daghaha ik durf nu niet meer te tekenen haha
![]()
...
Dankje
Jaweljawel, nog alleen verkouden was vorige week ziekjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral nice met gebruik van schaduwen enzo.. Als je zou zeggen dat je je hand gekopieerd hebt zou je dat bijna geloven ook! Tenminste, ik dan..
Maar naast druk zijn voor school alles goed met jou?
Raar piepje met ademen, waardoor ik ook veel hoest, maar verder alles prima. Lijkt erop dat ik mijn P gewoon het eerste jaar ga halenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jaweljawel, nog alleen verkouden was vorige week ziekjesen met jou?
Sanshine!quote:
Heb je dat getekend?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
[ afbeelding ]
Ongelovelijk dit..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef Mdrop het volgende:
OMG http://www.spitsnieuws.nl(...)ie_almeers_bedr.html
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ik kom niet verder dan lijnen trekken om mijn hand![]()
Vervolgens teken ik er een pot of vaas onder en noem het geheel een vingerplant
[..]
![]()
Nath!quote:
Sicherquote:
Hoe kun je, hoe durf jequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
SicherBehoorlijk druk geweest de laatste weken en het topic een beetje vergeten
[..]
![]()
Pics!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nath!![]()
Ik heb schriften vol van dat soort vingerplanten getekend. Vooral tijdens maatschappijleer
Ooh dat zou wel mooi zijn zeg!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Raar piepje met ademen, waardoor ik ook veel hoest, maar verder alles prima. Lijkt erop dat ik mijn P gewoon het eerste jaar ga halen
Zoals ik zei, heel druk gehad met stage. En ik durf gewoonquote:
Heb officieel inspanningsastma, maar heb het nu al een aantal dagen, zelfs voor ik ga slapen, wanneer ik dus uiterst ontspannen ben.. Volgende week niet weg = afspraakje met de huisartsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ooh dat zou wel mooi zijn zeg!![]()
Hmm, astma?
Misschien eens 'heet' / 'warm' gaan douchen zodat er stoom ontstaat en dat je daar even goed in en uit ademt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb officieel inspanningsastma, maar heb het nu al een aantal dagen, zelfs voor ik ga slapen, wanneer ik dus uiterst ontspannen ben.. Volgende week niet weg = afspraakje met de huisarts
Heb inderdaad al gestoomd afgelopen weekend, en gebruik nu ook mijn inhalator, welke ik alleen mag gebruiken bij inspanning..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Misschien eens 'heet' / 'warm' gaan douchen zodat er stoom ontstaat en dat je daar even goed in en uit ademt?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef Assiej het volgende:
![]()
Scan die vingerplanten eens in dan
Zijn het dan ook planten waarmee je kunt vingeren
Hoewel ik een hoop bewaard heb vraag ik me af of die schriften nog ergens bewaard zijn geblevenquote:
Paint?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Hoewel ik een hoop bewaard heb vraag ik me af of die schriften nog ergens bewaard zijn geblevenMaar de herinnering en het geouwehoer in de klas is onvergetelijk
Misschien je juist dan eens inspannen ofzo ? ik weet het oook niet, als aan blijft houden indd eens naar de huisartsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb inderdaad al gestoomd afgelopen weekend, en gebruik nu ook mijn inhalator, welke ik alleen mag gebruiken bij inspanning..Maar ik zie het wel.. Is de ene dag ook minder dan de andere.. Vandaag dan net iets erger..
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ondertussen een balpen gevondenEn nu op zoek naar een werkend exemplaar
Goedquote:
Wauwie! Ik kan dus binnenkort een kunstwerkje van San en eentje van jou aan mijn muur hangen?quote:
heb er hier nog wel een aantalquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ondertussen een balpen gevondenEn nu op zoek naar een werkend exemplaar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wauwie! Ik kan dus binnenkort een kunstwerkje van San en eentje van jou aan mijn muur hangen?
Op mn longen na wel dus, jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedmet Nathje ook alles goed?
Wat heb je kleine vingertjesquote:
Trustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapenTrusten lieve mensen
Dat doet mij denken aan wat jongens uit mijn klas zeiden over dat er een filmpje op dumpert stond met een duitse man van ' jouw vrouw mijn vrouw? 'quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je het print en uitknipt kun je er prima mee vingeren
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapenTrusten lieve mensen
Ken ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Assiej het volgende:
Dat doet mij denken aan wat jongens uit mijn klas zeiden over dat er een filmpje op dumpert stond met een duitse man van ' jouw vrouw mijn vrouw? '
WTF manquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef Assiej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)w_op_zijn_duits.html
Even een pols bij gemaakt bij de middelste en pezen links lichter gemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
[ afbeelding ]
Teken je dat na ofzo of overtrekken? Je zal dat vast wel hebben gepost maar ik heb geen zin om alle topics en post na te lezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Even een pols bij gemaakt bij de middelste en pezen links lichter gemaakt
[ afbeelding ]
Gewoon Photoshopquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Teken je dat na ofzo of overtrekken?
Dankjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Teken je dat na ofzo of overtrekken? Je zal dat vast wel hebben gepost maar ik heb geen zin om alle topics en post na te lezen.
Ik vind het iig heel mooi.Die details.
dankjewelquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
En zo mooi kan ik niet tekenen. vooral zoiets wordt bij mij al snel een zooitje
altijd lachenquote:
als ik toch ergens een hekel aan hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
dankjewel
ah dan zeg je toch gewoon dat het een abstract werk is
is het abstract of tekenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ik toch ergens een hekel aan heb
abstractquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
is het abstract of tekenen?
of abstract tekenen
quote:
Dat getwitterposten gelieve niet meer in ToF.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer een reparatiesoap zoals Assie?
Op die ene foto zag je er toch ook goed uit qua gewicht? Ik vond je niet mager ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf maar doorgaan met eten vandaag, da's een goed teken
Dat hoop ik niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer een reparatiesoap zoals Assie?
Ik vond die opmerking wel humorquote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Op die ene foto zag je er toch ook goed uit qua gewicht? Ik vond je niet mager ofzo.
En sorry nog voor die bleekmiddel opmerking.![]()
Slaap lekker Justinquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking wel humor
En nee, 't is niet qua gewicht ofzo dat ik blijf eten, maar ik had de laatste tijd erg weinig eetlust. Gelukkig lijkt dat weer bij te draaienHeb vandaag al 10 boterhammen en een flink bord avondeten gehad
En nu ga ik naar bed! Slaappilletje nemen, boek mee en tot morgen
Waar je mee wilt insinueren dat er in abstracte kunst geen moeite zit? *Haalt wenkbrauwen op* Rare manier van denken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
abstract
bij een echte tekening/schilderij kun je zien dat iemand er moeite voor gedaan heeft.
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
Hee allemaal,
hoe is het hier?
[ afbeelding ]
Daar valt alleen maar naar te gissenquote:Op woensdag 13 april 2011 06:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar je mee wilt insinueren dat er in abstracte kunst geen moeite zit? *Haalt wenkbrauwen op* Rare manier van denken.
BAMquote:
ook sneller kapot?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Wildfire is zoooooooveel sneller dan de iPhone
Welke heb je?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit te klagen over de snelheid van mijn iPhone
Vodafone heeft de iPhone 4 tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:59 schreef Redbaron het volgende:
Hetgeen mij tegenhield voor een iphone was dat vodaflop m niet heeft/had..
en ik geen BB wil
Ik moet nog een jaartje wachten tot ik weer een nieuwe mag kiezen, dus dan kijken we gewoon weer naar de verschillende optiesquote:Op woensdag 13 april 2011 10:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vodafone heeft de iPhone 4 tegenwoordig.
Same herequote:Op woensdag 13 april 2011 10:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik moet nog een jaartje wachten tot ik weer een nieuwe mag kiezen, dus dan kijken we gewoon weer naar de verschillende opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |