In geval van Berg; onmogelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef norich het volgende:
[..]
ik probeerde het nog een beetje positief te laten klinken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaan we nog een keer op slooppad?.
Daar heb ik op 't moment wel even zin in ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef norich het volgende:
[..]
moet je nou zo nodig alles kapot maken?
Ik weet wel iets wat je mag slopen... Het balkon van onze burenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar heb ik op 't moment wel even zin in ja.
Die valt er binnen nu en 2 weken toch al vanzelf afquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef norich het volgende:
[..]
Ik weet wel iets wat je mag slopen... Het balkon van onze buren
Dat denken wij nu al meer dan een jaar.. Hij blijft maar hangenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die valt er binnen nu en 2 weken toch al vanzelf af
Even gauw nagevraagd voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef norich het volgende:
[..]
Dat denken wij nu al meer dan een jaar.. Hij blijft maar hangen
Nee het is niet dat het voor ons gevaarlijk is.. Het ziet er gewoon echt belachelijk uit, m'n pa ergert zich er kapot aan. Hij is al wel paar keer langsgeweest bij de buren en dan zeggen ze; ja we gaan er dit jaar wat aan doen. Maar vervolgens hoor je er niks over.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even gauw nagevraagd voor je
Als jullie het idee hebben dat jullie gevaar lopen door een ondeuglijke constructie, kunnen jullie een handhavingsverzoek indienen bij de gemeente
Handhavingsverzoek indienenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef norich het volgende:
[..]
Nee het is niet dat het voor ons gevaarlijk is.. Het ziet er gewoon echt belachelijk uit, m'n pa ergert zich er kapot aan. Hij is al wel paar keer langsgeweest bij de buren en dan zeggen ze; ja we gaan er dit jaar wat aan doen. Maar vervolgens hoor je er niks over.
Ik zal het m'n pa dit weekend doorgevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Handhavingsverzoek indienendan MOET de gemeente kijken of en wat ze er aan kunnen doen
Lijkt me goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef norich het volgende:
[..]
Ik zal het m'n pa dit weekend doorgeven
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef norich het volgende:
Iedereen die langsfietst/langsloopt kijkt ook van: WTF is dat dan
whehequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd als ik langsrij/loop
En inderdaad, iedereen kent dat balkonnetjequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En inderdaad, iedereen kent dat balkonnetje
M'n tante vroeg laatst nog: woont Henrike nu bij dat hele of dat naar-de-tering-zijnde balkon?
foto!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En inderdaad, iedereen kent dat balkonnetje
M'n tante vroeg laatst nog: woont Henrike nu bij dat hele of dat naar-de-tering-zijnde balkon?
Bergleidingweg. Als je er doorheen fietst kom je vanzelf een balkon tegen die bijna naar beneden stort.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh nu ben ik benieuwd waar je woont Hen. Zoveel balkons zijn er niet in de blokken.
Kan niet missenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef norich het volgende:
[..]
Bergleidingweg. Als je er doorheen fietst kom je vanzelf een balkon tegen die bijna naar beneden stort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |