Ooh crap ja. Ik zag net een heel mooi Nederland zonder 1 regenwolk er bovenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef norich het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die wolken op buienradar wel regen betekenden
Zet Berg dan onderweg ook maar mooi afquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhuh, moorgen weer een ritje naar Zweden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet Berg dan onderweg ook maar mooi af
Wie??quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet Berg dan onderweg ook maar mooi af
Die faalspits van onsquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wie??
en dan t liefst halverwege de boottocht??
da's evilquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die faalspits van ons
Ja, met een blok beton aan de enkels
Hey Fem. Long time no see.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Fems het volgende:
Even een Hoi!
Omdat ik nieuwsgierig ben hoe het met jullie allen gaat!
Hier gaat het ook goed! Gestopt met sporten, aangezien blessuresblessuresblessures! Wel het seizoen afgemaakt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hey Fem. Long time no see.
Met mij gaat het goed.
Met jou ook? Nog druk aan 't basketballen?
Als hij 50% van de kansen had benut die hij kreeg, waren wij nu kampioenquote:
Ach er zijn zoveel spitsen die kansen missenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als hij 50% van de kansen had benut die hij kreeg, waren wij nu kampioen
Maar niet zo stelselmatig en falend als Bergquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef norich het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel spitsen die kansen missen
Ja da's misschien wel een beetje waarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar niet zo stelselmatig en falend als Berg
Een beetje zegt zequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef norich het volgende:
[..]
Ja da's misschien wel een beetje waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |