quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is die film noir over een alcoholist?
Snel! Voordat Doff komtquote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ja... ik probeer al een aantal minuten de titel te bedenken
quote:
Weet ik in alle eerlijkheid niet. Ik denk het. Maar het ging er vooral om dat als er een zwart-wit film over een alcoholist wordt gepost blijven er weinig opties over.quote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Deze vraag had je meteen geweten of niet?
Ja dat is waarquote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef Doff het volgende:
[..]
Weet ik in alle eerlijkheid niet. Ik denk het. Maar het ging er vooral om dat als er een zwart-wit film over een alcoholist wordt gepost blijven er weinig opties over.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Doff het volgende:
1 S (The Untouchables)
2
3 R (Arlington Road)
4 S (Leelee Sobieski, of hoe je dat dan ook schrijft) Je schrijft het goed, maar telt niet goed
5 M (Mark Ruffalo?)
6
quote:
nopequote:Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef Sands het volgende:
Ik dacht net nog dat het Jude Law was...maar dat is dus niet zo?
jep. Ik heb trouwens bewust die andere niet genoemd.quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Doff het volgende:
... Baldwin dus. Geen idee wie er verder - behalve de genoemde en andere broers - zo heet.
quote:
Nopequote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Indecent Proposal.
En kijkt er niemand Chuck? Of Firefly vroeger?
Klopt, en inderdaad, de acteur uit 5 (de enige naam ik nog zoek) speelt in bovengenoemde series. Firefly is trouwens een aanrader (helaas maar 13 afleveringen van gemaakt, dat dan weer wel)quote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Indecent Proposal.
En kijkt er niemand Chuck? Of Firefly vroeger?
Nope. Alec lijkt er nog meer opquote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
tja wat moet je anders als je de film (nog) niet herkend
The Getaway? denk het eigenlijk ook niet
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vond er alleen niet zoveel aan en Steve als tiener is echt belachelijk ongeloofwaardige casting
Nee indd hij ziet eruit als 40quote:Op maandag 11 april 2011 22:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
28 en ziet er ouder uit. In ieder geval absoluut geen tiener
quote:
Ik moet eerlijk zeggen waarom ik zo verbaasd ben...quote:
Ik was stoned toen ik de film keekquote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is toch de laatste scene? En die ben je nu al vergeten
quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen waarom ik zo verbaasd ben...
... ik heb de film GISTEREN gezien, en deze scene kan ik me niet eens meer herinneren
quote:
Wie kijkt er met een laptop op schoot films?quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Doff het volgende:
De één kijkt aan de lopende band stoned films en de ander met laptop + Fok! op schoot.
Ik, met een ipad. Ben nu loaded weapon weer eens aan 't kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Wie kijkt er met een laptop op schoot films?
Maar dan zit je toch niet in de film!!!!!! tssssss schandalig!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik, met een ipad. Ben nu loaded weapon weer eens aan 't kijken
Zat jij niet met twee schermen waarvan een met film en de ander fok?quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dan zit je toch niet in de film!!!!!! tssssss schandalig!!
Daarom dequote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zat jij niet met twee schermen waarvan een met film en de ander fok?
Kleurenpallet is idd niet goed. Maar ik dacht een vervallen huis te zien en ik moest denken aan de shootout.quote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zien wij hetzelfde plaatje?
[ afbeelding ]
True Liesquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef Asap het volgende:
Sands is er volgens mij zelden overdag... dus dan maar een opstarter, noem de 5 films van Arnie met een rating van 7.0 of hoger op IMDB:
Eentje waar hij nog een uncredited rol heeft, dus tel ik niet mee en 1 die slechts 12 minuten is, dus die tel ik ook niet meequote:
Dopekoe +1quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
True Lies
Terminator
Terminator 2: Judgement day
Predator
Total recall ?
John Hammondquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Asap het volgende:
Dr Hammond
Grant?
Ian ??
Verder kom ik niet...
In deel 2 wel jaquote:
Billy en Eddie niet goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef Asap het volgende:
Heet die dikke vent niet Eddie ofzo?
En dat jochie misschien Billy?
Ik heb geen idee, zit nu alleen maar op te noemen wat het 1e opkomt
quote:
Intre+1quote:
De achternaam van het karakter van Eddie Murphy in Beverly Hills cop ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
hornage bracht me op het idee
Wat hebben we aan Jack Foley te danken?
Preciesquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
foley artiesten oftewel geluidjes maken voor allerlei dingen in de film.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hou je de maand- en jaarstanden nog bij eigenlijk?
Weet ik niet eigenlijk! Ik heb ze al een tijdje niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wat dan? Heb ik die van vorige maand nog niet gepost?
FOK! Movie Trivia - Maart 2011 Deel XXVquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk! Ik heb ze al een tijdje niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggen
quote:
Samuel doet het uitstekend hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk! Ik heb ze al een tijdje niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggen
Erg bekendquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:57 schreef Gillingham het volgende:
De andere hoofdrolspeler is ook erg bekend. Maar ben vergeten wie dat precies is.
Ja hoor.quote:
Die heb ik gezien, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef Asap het volgende:
Ik dacht meer aan Rocky horror picture show
quote:
Als je hem hebt gezien, dan zou je hier niet op gokken lijkt mequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef Asap het volgende:
Ik dacht meer aan Rocky horror picture show
quote:
Hehe, betrapt, idd ook niet gezien, maar ken wel wat movie pics hiervanquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Als je hem hebt gezien, dan zou je hier niet op gokken lijkt me
jonger, maar de gezochte actrice heeft ook wel zo'n turbulent leventje als Drew dat ooit heeft gehadquote:
gaan kijken danquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, betrapt, idd ook niet gezien, maar ken wel wat movie pics hiervan
Njosnavelin +1quote:
namen kloppen uiteraard, maar neequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef Hulkio het volgende:
Dustin Hoffman & Natalie Portman.
En waarom.... hij wil een taxi?
nee, het heeft niet wat te maken met het bedrijf of Nataliequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef Asap het volgende:
Om iets te regelen voor Natalie? Dat ze in de winkel trekt?
- Firstly, capital hat!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef Asap het volgende:
De jongen moet zijn hoed vriendjes opgeven en echte vrienden zoeken?
Hij mag model staan voor de Mad Hatter
Hehe daarom 3quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ook nog 3 namen... weet er maar 2...
Zegt me wel wat, maar kan het nog even niet een plek geven....quote:
quote:The dinner scene with Billy's parents pays homage to the static visual style of Japanese director Yasujirô Ozu, who is referred to by the OZU on the license plate of Layla's car.
.quote:I'm gonna step out of the car for one minute. One minute, I'm gonna step out. Put your hands on the dashboard like that. Hold em like that. Don't let me see you move them one finger, not one finger move, not one twitch of a move or I'll come back and choke you to death. I swear to God. I'll take a bite out of your cheek and I'll shit you out.
quote:
ouderquote:
jongerquote:
Het waarom is makkelijk te beantwoordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef Sands het volgende:
Predator?
Geen idee waarom..maar daar moet ik als eerste aan denken
Aaah ok lolquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het waarom is makkelijk te beantwoordenHet is Predator.
Mooi dat hij je niet bekend voorkomt (ik dacht dat deze te makkelijk zou zijn door het genrequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eh deze gast komt me niet echt bekend voor
Fearless?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zat te twijfelen of die vorige een heel vage foto van Bolo was, maar dit is hem in ieder geval wel
Bloodsport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |