True Liesquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef Asap het volgende:
Sands is er volgens mij zelden overdag... dus dan maar een opstarter, noem de 5 films van Arnie met een rating van 7.0 of hoger op IMDB:
Eentje waar hij nog een uncredited rol heeft, dus tel ik niet mee en 1 die slechts 12 minuten is, dus die tel ik ook niet meequote:
Dopekoe +1quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
True Lies
Terminator
Terminator 2: Judgement day
Predator
Total recall ?
John Hammondquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Asap het volgende:
Dr Hammond
Grant?
Ian ??
Verder kom ik niet...
In deel 2 wel jaquote:
Billy en Eddie niet goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef Asap het volgende:
Heet die dikke vent niet Eddie ofzo?
En dat jochie misschien Billy?
Ik heb geen idee, zit nu alleen maar op te noemen wat het 1e opkomt
quote:
Intre+1quote:
De achternaam van het karakter van Eddie Murphy in Beverly Hills cop ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
hornage bracht me op het idee
Wat hebben we aan Jack Foley te danken?
Preciesquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
foley artiesten oftewel geluidjes maken voor allerlei dingen in de film.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hou je de maand- en jaarstanden nog bij eigenlijk?
Weet ik niet eigenlijk! Ik heb ze al een tijdje niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wat dan? Heb ik die van vorige maand nog niet gepost?
FOK! Movie Trivia - Maart 2011 Deel XXVquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk! Ik heb ze al een tijdje niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggen
quote:
Samuel doet het uitstekend hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk! Ik heb ze al een tijdje niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |