True Liesquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef Asap het volgende:
Sands is er volgens mij zelden overdag... dus dan maar een opstarter, noem de 5 films van Arnie met een rating van 7.0 of hoger op IMDB:
Eentje waar hij nog een uncredited rol heeft, dus tel ik niet mee en 1 die slechts 12 minuten is, dus die tel ik ook niet meequote:
Dopekoe +1quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
True Lies
Terminator
Terminator 2: Judgement day
Predator
Total recall ?
John Hammondquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Asap het volgende:
Dr Hammond
Grant?
Ian ??
Verder kom ik niet...
In deel 2 wel jaquote:
Billy en Eddie niet goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef Asap het volgende:
Heet die dikke vent niet Eddie ofzo?
En dat jochie misschien Billy?
Ik heb geen idee, zit nu alleen maar op te noemen wat het 1e opkomt
quote:
Intre+1quote:
De achternaam van het karakter van Eddie Murphy in Beverly Hills cop ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
hornage bracht me op het idee
Wat hebben we aan Jack Foley te danken?
Preciesquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
foley artiesten oftewel geluidjes maken voor allerlei dingen in de film.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hou je de maand- en jaarstanden nog bij eigenlijk?
Weet ik niet eigenlijk! Ik heb ze al een tijdje niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wat dan? Heb ik die van vorige maand nog niet gepost?
FOK! Movie Trivia - Maart 2011 Deel XXVquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk! Ik heb ze al een tijdje niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggen
quote:
Samuel doet het uitstekend hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk! Ik heb ze al een tijdje niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggen
Erg bekendquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:57 schreef Gillingham het volgende:
De andere hoofdrolspeler is ook erg bekend. Maar ben vergeten wie dat precies is.
Ja hoor.quote:
Die heb ik gezien, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef Asap het volgende:
Ik dacht meer aan Rocky horror picture show
quote:
Als je hem hebt gezien, dan zou je hier niet op gokken lijkt mequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef Asap het volgende:
Ik dacht meer aan Rocky horror picture show
quote:
Hehe, betrapt, idd ook niet gezien, maar ken wel wat movie pics hiervanquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Als je hem hebt gezien, dan zou je hier niet op gokken lijkt me
jonger, maar de gezochte actrice heeft ook wel zo'n turbulent leventje als Drew dat ooit heeft gehadquote:
gaan kijken danquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, betrapt, idd ook niet gezien, maar ken wel wat movie pics hiervan
Njosnavelin +1quote:
namen kloppen uiteraard, maar neequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef Hulkio het volgende:
Dustin Hoffman & Natalie Portman.
En waarom.... hij wil een taxi?
nee, het heeft niet wat te maken met het bedrijf of Nataliequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef Asap het volgende:
Om iets te regelen voor Natalie? Dat ze in de winkel trekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |