quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Voor onze Mortal Kombat liefhebbers:
Hmm. Dan ga ik maar slapen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij is er al een paar maandjes wyccie
Oorzaak-gevolg?quote:
Omdat de tekst die Samuel had neergezet nog te vaag was om er specifiek Terminator uit te halen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Patch het volgende:
ik roep het alvast: blablanogwat vind ik nu al dubieus
Wie zou ik moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef wyccie het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wie picodealion is?
Dankquote:
Nou, die kloon kan ook weer weggegooid worden dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Patch het volgende:
ik roep het alvast: blablanogwat vind ik nu al dubieus
Ik dacht dat ze toch redelijk bekend waren bij filmliefhebbers.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nope ik ken die Lorenzo film van naam, maar geen idee wie de regisseurs zijn. Ik ken sowieso geen Italiaanse regisserende broers naar mijn weten
-100 punten en ban voor 1 maand om hun gehele oeuvre 5 keer te bekijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nope ik ken die Lorenzo film van naam, maar geen idee wie de regisseurs zijn. Ik ken sowieso geen Italiaanse regisserende broers naar mijn weten
Waar was je toen ik je nodig had?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
-100 punten en ban voor 1 maand om hun gehele oeuvre 5 keer te bekijken.
Helaas ze zullen toch echt even achteraan moeten sluiten in mijn veels te grote to see lijstjequote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
-100 punten en ban voor 1 maand om hun gehele oeuvre 5 keer te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |