quote:
Ik moet eerlijk zeggen waarom ik zo verbaasd ben...quote:
Ik was stoned toen ik de film keekquote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is toch de laatste scene? En die ben je nu al vergeten
quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen waarom ik zo verbaasd ben...
... ik heb de film GISTEREN gezien, en deze scene kan ik me niet eens meer herinneren
quote:
Wie kijkt er met een laptop op schoot films?quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Doff het volgende:
De één kijkt aan de lopende band stoned films en de ander met laptop + Fok! op schoot.
Ik, met een ipad. Ben nu loaded weapon weer eens aan 't kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Wie kijkt er met een laptop op schoot films?
Maar dan zit je toch niet in de film!!!!!! tssssss schandalig!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik, met een ipad. Ben nu loaded weapon weer eens aan 't kijken
Zat jij niet met twee schermen waarvan een met film en de ander fok?quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dan zit je toch niet in de film!!!!!! tssssss schandalig!!
Daarom dequote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zat jij niet met twee schermen waarvan een met film en de ander fok?
Kleurenpallet is idd niet goed. Maar ik dacht een vervallen huis te zien en ik moest denken aan de shootout.quote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zien wij hetzelfde plaatje?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |