quote:Op maandag 11 april 2011 19:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij hebben we daar een aparte subfora voor. Enfin goede review
Ik kan me vaag iets herinneren dat die 12" versie op Windows 7 draaide.quote:Op maandag 11 april 2011 19:15 schreef Barcaconia het volgende:
16GB + docking voor 499 vind ik overigens nog een hele redelijke prijs ook!
Ik las op internet nog iets over een 10 en 12" versie. Weet je daar iets van?
Ik las dat net ook, maar daar spraken ze ook over de 10" versie met Windows. Artikel kwam uit Augustus 2010 dus misschien al weer verouderd sinds de (snelle?) opmars van Android tablets?quote:Op maandag 11 april 2011 19:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik kan me vaag iets herinneren dat die 12" versie op Windows 7 draaide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
Preview.quote:
Maart het gaat me in deze niet om de tabletfunctionaliteit, maar om de laptop/netbook functionaliteit. Android 3.0 is wel voor tablets. Dar heb ik ook wel vertrouwen in, dat het goed gaat werken. Maar voor netbooks.... Ik wil gewoon een volwaardige browser die gewoon werkt zoals op mijn notebook. O, en er moeten natuurlijk ook mediaspelers komen die HD-materiaal kunnen weergeven. Trouwens zou het ook mooi zijn als via HDMI ook geluid weergegeven zou kunnen worden, zodat je dit ding als volwaardige HTPC kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef Luukiemaster het volgende:
Ja maar Android 2.2 was ook niet voor tablets bedoelt in principe. daar is android 3.0 voor <3 vandaar dat dit in mijn ogen wel een volwaardig OS gaat worden voor de tablet wereld.
Het is niet onmogelijk. 720p is al geen probleem. En met de aanwezigheid van de Tegra 2 moet er ook software geschreven worden die 1080p ook gewoon ondersteunt. De beschikbaarheid van die browser ed, denk je volgens mij nog te makkelijk over... Immers zijn dit soort apparaten er al, en toch zijn deze browsers er nog niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef Luukiemaster het volgende:
Hmmm, ja daar heb je een punt...tot zover kan met de native mediaplayer geen 720p materiaal afgespeelt worden.
ik denk opzich dat qua tekstverwerken/browsen het wel goedkomt hiermee. moet het nog maar wel zien natuurlijk.
Oh okeej, ik dacht dat ie idd wel 720 low profile kon draaien...maar ook niet helemaal soepeltjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef drumstickNL het volgende:
Andere mediaspelers kunnen alleen geen high 1080, alles daaronder wel. (Heb ik op tweakers gelezen iig)
Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat je die micro USB voor andere zaken kan gebruiken (usb sticks etc).quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef drumstickNL het volgende:
Je kunt 'm idd via micro USB opladen.
Erm, dat kan al.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat je die micro USB voor andere zaken kan gebruiken (usb sticks etc).
Ok dat is helemaal topquote:
Quote van iemand op tweakers, autch.quote:When you placed your order, "Asus EeePad Transformer TF101 10.1 inch Tablet PC (nVidia Tegra2 1GHz, 1Gb, 16Gb eMMC, WLAN, BT, Android 3.0) with docking station" was scheduled for release on April 2011. Unfortunately the release date has now been moved to june 2011, and we do not yet have a firm date for availability.
I have checked your order and can see that this item is on pre-order and will not be released until June 2011.
Please note that the release date is subject to change. As soon as we are informed of any changes to this date, we will update the website accordingly.
Verder geen update of revisionnotification, dus ik verwacht dat deze info nog solid is en hoop dat alleen bestellingen vanaf nu daardoor getroffen zullen zijn.quote:Order Placed: 1 April 2011 (geen grap btw)
Dispatch estimate: 18 April 2011
Delivery estimate: 20 April 2011 - 21 April 2011
Tsja,, moet je maar geen chinese webshop addict zijn! =Dquote:* RobertNL, slaps his face. omdat hij te lang gewacht heeft met orderen door een stome chinees.
Je mag die van mij evt. voor ¤900,- overkopen?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef RobertNL het volgende:
ben nog druk op zoek, helaas zijn dus de eerste 2-3 batches uitverkocht. Hoop niet dat dat uitstel voor benelux betekend want ik wil hem graag zo snel mogelijk hebben.
* RobertNL, slaps his face. omdat hij te lang gewacht heeft met orderen door een stome chinees.
506.95 inc verzenden lijkt beter <3quote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je mag die van mij evt. voor ¤900,- overkopen?
Da's een mooie prijs met dock!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
506.95 inc verzenden lijkt beter <3
Ja, dat is gewoon een werkende touchpad met linker- en rechtermuisknop.~ / ~quote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is jammer dat Android nog geen aantrekkelijk tablet OS is door het gebrek aan apps, want deze ziet er wel heel erg goed uit. Ik zie onder het keyboard gedeelte ook een trackpad zitten. Weet iemand of deze ook echt werkt, en zoja; hoe? Dat zou het allemaal nog beter maken.
Of 'ie ook multitouch is, staat er niet bij, ga er vanuit van niet, dan kan het altijd meevallen.quote:Transform from pad to notebook mode with optional keyboard docking station
The Transformer sets itself apart from other tablets on the market by featuring an optional docking station. This unique docking station provides access to a full QWERTY keyboard along with unique Android Function keys, instantly turning the Transformer into a mobile content creation device.
A touchpad, 3.5mm audio jack, two USB ports as well as a built-in SD Card reader for easy file sharing and storage expandability makes the Transformer a versatile media hub. The docking station also extends the Transformers 9.5 hours** of battery life up to 16 hours**, so users can use it all day for work or play.
Amazon.co.uk 485-490 euro inclusief dock. Wel een nadeel: daar is ie tijdelijk uitverkocht. Maar met wat geduld...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Da's een mooie prijs met dock!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef shiznuts het volgende:
Hij is wel al zonder dock verkrijgbaar of zo?
http://android.modaco.com(...)rmers-owners-thread/
Ah zo: UK only denk ik: http://www.comet.co.uk/p/(...)FORMER-Tablet/717703
En root heeft 'ie ook al te pakken... http://www.androidpolice.(...)for-grabs-quite-yet/
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag een Ipad met een soort Tobo case gezien.
Tijdens het typen bijna een laptop en daarna lekker weer als gadget.
Nog steeds aan het zoeken waar ik er 1 kan kopen,
Wie? Ik?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is er al eens iets gezegd over je geweldigheid? Anders bij deze: Je bent geweldig!
Persoonlijk vind ik die dingen echt niks hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
[ [url=http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_58180_1_small.jpg]afbeelding ]
Deze?
[/url]
$39,- maar.
Nee een andere (zoek ik op).quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
dealextreme.com/details.dx/sku. 58180~r.80777846
afbeelding
Deze?
[/url]
$39,- maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 13-04-2011 23:52:37 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee een andere (zoek ik op).
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat hij zegt dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik wil het ook meer als tablet met toetsenbord gaan gebruiken, en niet zozeer als een netbook. Ik ben momenteel van plan om de iPad met Zaggmate Keyboard case te kopen, maar het heeft geen haast, dus ik wacht nog even wat reviews en de ontwikkeling van Android als tablet os af.
Ik vind de EEE Pad wel een van de meest interessante Android-tablets. En de prijs is zeker goed.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
* RobertNL Zoekt nieuwe kennissen in GBquote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Het beste zou nu dus zijn als je deze tablet bent om je te beroepen op je kennissen in Groot-Brittannië.
Open een V&A topic.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
* RobertNL Zoekt nieuwe kennissen in GB
Ik ken wel mensen daar, maar denk niet dat ze moeite gaan doen voor wildvreemden.quote:
En terecht. FP is strak jonge.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef drumstickNL het volgende:
Hmm, ik vertrouw niet zomaar een random iemand. Alleen FP crew.
Aantrekkelijk en bedankt voor het aanbod maar ik kan het geld niet missen als het fout gaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef 1517 het volgende:
Ik kan ze wel verzenden van uit Londen naar jullie toe als daar behoefte aan is?
and whats in it for youquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef 1517 het volgende:
Ik kan ze wel verzenden van uit Londen naar jullie toe als daar behoefte aan is?
Anders lees je je ff up-to-date. Ik geloof dat je een half jaar geleden misschien eens een keer iets over tablets/smartphones hebt meegekregen, de boel door de war hebt gehaald en geen idee hebt waar het nu over gaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Athlon64x het volgende:
Nou omdat er android 2.2 op zit toch dat werkt toch niet echt op zo netbook/mega smartphone
Ja, door alleen al de OP te lezen had je al kunnen weten dat Android 3.0 er dus al is...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Athlon64x het volgende:
ja dat er nieuwe android aankomt special voor tabelts bedoel je
Dus de opmerking 'dat werkt toch niet echt op zo netbook/mega smartphone' gaat niet op hè.quote:New UI designed from the ground up for tablets
Android 3.0 is a new version of the Android platform that is specifically optimized for devices with larger screen sizes, particularly tablets. It introduces a brand new, truly virtual and holographic UI design, as well as an elegant, content-focused interaction model.
Android 3.0 builds on the things people love most about Android refined multitasking, rich notifications, Home screen customization, widgets, and more and transforms them with a vibrant, 3D experience and deeper interactivity, making them familiar but even better than before.
The new UI brings fresh paradigms for interaction, navigation, and customization and makes them available to all applications even those built for earlier versions of the platform. Applications written for Android 3.0 are able to use an extended set of UI objects, powerful graphics, and media capabilities to engage users in new ways.
Hmm dat klopt, al weet ik zo niet wat er na quadcore zou kunnen gaan komen op de tablet naast meer snelheid..quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef athlonkmf het volgende:
De tegra 2 was ook al in herfst 2010 beschikbaar, maar pas na minimaal 6 maanden kwam de eerste not-junk tablet uit met tegra 2.
Dus al is die quadcore in herfst dit jaar uit, verwacht dan maar pas tot volgend jaar deze tijd voordat de eerste tablet met die chip te bestellen is.
Nou morgen de grote dagquote:Op woensdag 13 april 2011 09:02 schreef drumstickNL het volgende:
Amazon zegt dat ze genoeg eeepads hebben om alle pre-orders van vóór 11 april te volbrengen.
Denk maar aan kleinere procédé, meer gpu-cores en meer geïntegreerd cache. Zuiniger en meer grafische kracht (hogere resolutie) is de motto.quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Hmm dat klopt, al weet ik zo niet wat er na quadcore zou kunnen gaan komen op de tablet naast meer snelheid..
en uiteindelijk komt 6 core maar dat duurt ook nog wel ff ^^
dus ik denk dat ik nu eerst deze haal en dan wacht tot de "grote" verbetering na de quad core =D
Helaas. Gaat 'm niet worden ben ik bang. Jammer is dit, wij, klanten van Asus teleurgesteld. Asus gaat zelf later ook teleurgesteld worden aangezien iedereen de pre-orders cancelled. Straks heeft Asus een shitload aan transformers, tegen de tijd dat ze klaar zijn moeten ze het opnemen tegen aantal andere tablets die vaak net zo goed/wat beter zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 22:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nou morgen de grote dag? of is alle hoop ondertussen al vervlogen?
Als ik hem krijg komt er zeker een erg uitgebreide review op de frontpage te staan.quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef RobertNL het volgende:
Ik hoop dat je ons volgende week een uitgebreide Nederlandse hands-on + review kan geven.
(Tenminste dit verwacht ik toch minstens als je hem ontvangt)
Met de coupon is hij bij Comet 366.93 Pond, en ik geloof dat je via een cash back ding ook nog +2.5% kan terug krijgen. Helaas leveren ze niet naar Nederland
quote:Op zondag 17 april 2011 23:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als ik hem krijg komt er zeker een erg uitgebreide review op de frontpage te staan.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:29 schreef drumstickNL het volgende:
Erg raar inderdaad, maar goed. Het is nog geen 18 april, who knows what can happen..
Het is als in de kille winter hopen dat het de volgende dag in Nederland opeens zomerweer is.quote:Delivery 1 of 1
Not yet dispatched
Dispatch Estimate: 30 May 2011 - 31 May 2011
Delivery Estimate: 1 Jun 2011 - 3 Jun 2011
quote:Op maandag 18 april 2011 00:06 schreef drumstickNL het volgende:
Ach weet je wat, ik wacht wel ff kalmpjes op 1 juni dan. Tijd zat.
quote:After unprecedented demand and stock delays due to additional testing procedures, ASUS announce significant stock numbers due to arrive in UK
Initial demand for the Eee Pad Transformer has been far beyond our expectations, and following the on-sale date (6th April 2011) the first batches delivered to the UK have entirely sold out. Please accept our sincere apologies for the difficulties regarding stock availability with our retail partners.
ASUS always strives to set benchmarks for product innovation, design and quality. We have implemented a number of additional testing procedures for the Eee Pad Transformer to ensure an unrivalled user-experience. This has resulted in delays to a number of shipments to the UK. We are now due to receive a significant quantity of both Eee Pad Transformers and keyboard docks at the end of April/early May (exact date will depend on customs clearance and freight forwarding to our retailers). We are working hard to increase both the number of demonstration models on display and also general stock availability within retailers throughout the UK.
The UK is the global launch partner and will continue to see the largest volumes of stock globally. We anticipate the additional stock being distributed amongst Comet, PC World, Currys and Carphone Warehouse stores late April/early May, whilst Amazon.co.uk and Ebuyer.com are also taking pre-orders.
Once again, we apologise for any inconvenience caused and please rest assured that we are working hard to increase availability of the Eee Pad Transformer as quickly as possible.
quote:ASUS UK Amazon.co.uk should have stock earlier than June - once we have confirmed exact date they will update their system.
maandag om 18:41
Nicequote:
Voor de combo-pack met dock is nog nul-komma-nul update anders.quote:
Earliest Delivery: Saturday 21st May.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor de combo-pack met dock is nog nul-komma-nul update anders.
Staat hier wel op 'available' trouwens, wat merkwaardig is. Met plakkertje:
[ afbeelding ]
Is onderwegquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:10 schreef Pandora73 het volgende:
Oeh, gefeliciteerd! Veel speelplezier! En de review volgt hopelijk snel...
Waar zie jij een notebook dan? We hebben het hier nog steeds over een tablet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja. Dat Android op een notebook. Ik zie het nog niet. Is het daar überhaupt klaar voor. 3.0 Zou voor tablets zijn. Maar dat is geen notebook. Wanneer komt dat? 4.0? Of is het al redelijk geschikt?
Ik denk dat een linux met tablet-modus een betere opties was geweest.
Heb je al een andere browser voor FOK geprobeerd? De stock browser heeft wat problemen met sommige fora (of andere invoer velden).quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef Pandora73 het volgende:
Geen idee eerlijk gezegd. Als ik gewoon in Google zit, of in "word", dan werkt het wel gewoon. Maar hier op Fok dus voor geen meter.![]()
Maar goed, voor de rest ben ik er nog steeds erg blij mee.
En hij werkt ook goed als navigatie trouwens. Als je vantevoren de route al plant en de navigatie start als je nog binnen WiFi-bereik bent, downloadt hij kennelijk de kaarten al. Ik heb in ieder geval van Ede naar Emst kunnen navigeren ermee (zo'n 60 km). En als je op een stuk route zit waar tijdelijk niets gebeurt qua afslagen of zoiets, dan gaat ie een minuut na de laatste aanwijzing automatisch in een gedimde stand, en tegen de tijd dat er weer een aanwijzing komt, gaat ie ook vanzelf weer "helderder". Erg slim, dat ding!
voor facebook gebruik ik gewoon de facebook app die je kunt downloaden in de market.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:15 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb hem binnen en hij is echt helemaal geweldig!
Moet nog wel een paar dingen uitvogelen (stomme dingen als hoe ik ervoor zorg dat hij niet automatisch naar m.facebook.com gaat als ik gewoon de normale site wil hebben enzo) maar ik ben er echt heeeeel erg blij mee!
[me=Pandora73] snel weer verder gaan spelen...
[/me]
In het kader van de luxeproblemen: mijn telefoon lijkt ineens heel erg klein en ik probeer nu soms mijn laptop ook via het scherm te bedienen (wat natuurlijk niet lukt)![]()
Overigens reageert hij wel o-n-t-z-e-t-t-e-n-d traag hier op het aangesloten toetsenbord... Twee seconden per letter of zo. En dubbele letters pakt ie meestal als enkele. Hm, eens kijken of dat binnenkort nog beter gaat...
Browser, instellingen, en dan gebruikersagent (dit even uit mijn hoofd, aangezien ik de pad niet bij me heb).quote:
Neequote:Op maandag 11 juli 2011 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hebben ze nog wat anders dan dat lelijk copperbrown/gold plated kleurtje? Ik vind dat gewoon fakking lelijk van dat ding.
3.1 is super makkelijk te installeren en alles lijkt net wat soepeler te werken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef RenRen- het volgende:
Zijn er al wat ervaringen? Hoe zijn de ervaringen met citrix? En hoe gaat de upgrade naar 3.1?
Ah, mooi, ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
3.1 is super makkelijk te installeren en alles lijkt net wat soepeler te werken.
Met een beetje geluk hebben we over een week of wat 3.2 al
Daarom heb ik hem gekocht, maar ik heb het dock nog niet. Dus nog niet kunnen testen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef Gafietsen het volgende:
Ik wil eigenlijk een Tablet voor eigen gebruik ( die dinge lijken me mega chill ).
Maar moet ook nog een (mini) laptop voor studie hebben.
De (mini)-laptop hoeft niks te kunnen naast beetje internetten en word-zooi.
Is dit ding + dock een alternatief, zodat ik niet voor allebei geld moet uitgeven?
Typen gaat inderdaad prima, alleen heb ik ook het veelgehoorde "probleem" dat de touchpad (waarmee je de cursor kunt verplaatsen dus, dat rechthoekje onder je toetsen) erg gevoelig is, en mijn cursor dus soms opeens (omdat de touchpad kennelijk dacht dat ik hem aanraakte) op een totaal andere plek staat dan waar je aan het tikken bent.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem gekocht, maar ik heb het dock nog niet. Dus nog niet kunnen testen.
Denk dat het typen gewoon goed gaat, maar verwacht niet dat je documenten vergaand kan opmaken zoals op een volledige laptop of pc wel kan.
Opmaken van teksten maakt denk ik niks uit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem gekocht, maar ik heb het dock nog niet. Dus nog niet kunnen testen.
Denk dat het typen gewoon goed gaat, maar verwacht niet dat je documenten vergaand kan opmaken zoals op een volledige laptop of pc wel kan.
Heb je ook de dock erbij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Joooo-pi het volgende:
*volgt (en een heeft)
Bevalt uitstekend
nee, ik heb er geen dock bij. Die was toen nog niet te koop en ik was op zoek naar een tabletquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Heb je ook de dock erbij?
Bevalt dat ook goed? Kun je zonder moeite word bestanden typen, en klein beetje multitasken ( Paar internet browsers + Word )?
Nee de verzekering dekt dit dan weer niet. Als ik er op was gaan zitten wel trouwensquote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef RobertNL het volgende:
Shit happens hoe zuinig ik ook ben, hij viel toch. Kon me zelf wel 30 keer voor mijn kop slaan. Achteraf ben ik de tablet voor reparatie +-2 week kwijt geweest. En het is voor 60 euro opgelost!
Enige wat ik heb kunnen ontdekken is dat er geen serienummer meer op de rand staat en dat 1 van de schroefjes bij de connector niet bruin is.
Ongemerkt heb je misschien wat vuil tussen het dock en de tablet gehad (of in de hoes). En bij het erin schuiven/dicht klappen heeft dat een krasje gemaakt.
Hoop dat je hem (als je hem er voor opstuurt) niet te lang kwijt bent! De kosten vond ik voor mijn defect zeer redelijk (maar jij kunt die kosten op de verzekering verhalen?).
Verder kreeg ik gisteren een OTA (voorbereidende update naar 3.2?) , het lijkt dat het allemaal net weer wat soepeler werkt ook de standaard browser. Hopelijk is het probleem op sommige fora/websites met tekst invoer met 3.2 verholpen.
Zegt 'ie in z'n reactie, toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:12 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Nee de verzekering dekt dit dan weer niet. Als ik er op was gaan zitten wel trouwensMaar goed. Ik heb nu een XtremeGuardz screenprotector besteld, die is er denk ik over een weekje of anderhalf, en ben ik in ieder geval gedekt voor de volgende keer.
Maar heb jij alleen je scherm laten vervangen? En wat kostte dat ook alweer? Je was hem geloof ik niet langer dan een week kwijt, toch? Heb je dat rechtstreeks via ASUS gedaan? Als het niet al te duur is, kan ik dat nog overwegen namelijk.
(Ik kan helaas niet meer vinden waar je dit allemaal verteld hebt; was kennelijk niet in dit topic?)
quote:Achteraf ben ik de tablet voor reparatie +-2 week kwijt geweest. En het is voor 60 euro opgelost!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:27 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren de rekening voor reparatie van mijn Transformer gekregen.
Schrik niet:Er is ook een algemeen Android-tablettopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ja, gaat perfect als ze die snelle updates maar +- 2 jaar volhouden en het niet na een jaar als een baksteen laten vallen.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef Joooo-pi het volgende:
het was al genoemd, volgns mij, maar:
androidcommunity.com/asus(...)oming-soon-20110713/
Kan het niet testenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
en bij opstarten nu een rondje, zodat je ziet dat ie laadt.
Verder denk ik dat een confirmed bug met de dock met deze update is opgelost. (iets met batterij leeg trekken, ofzo)
Het kan een groot deel van de taken overnemen maar je zult denk ik altijd wel iets missenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef Mederiacvm het volgende:
Vorige week is mijn laptop gestolen en moet nu dus gaan kijken naar iets ter vervanging.
De Transformer staat hoog op het lijstje van potentiele nieuwe apparaten.
Ik heb er echter nog een aantal vragen over:
- Is de Transformer (incl. dock) inzetbaar als volwaardige vervanging van een "normale" laptop?
Is een redelijk uitgeklede versie. Maar er zijn zeker goede android versies te krijgen op android.quote:- Hoe bevalt het op de Transformer meegeleverde Office-pakketje? Is dit uitgebreid genoeg voor normaal gebruik (word, excel) of is het een zover uitgekleed pakket dat bepaalde functies al snel gemist worden?
Lijkt mij dat er gewoon (Mini) HDMI naar DVI adapters zijn.quote:- De beamer op kantoor beschikt over een DVI-ingang. Zijn er mogelijkheden de Transformer hierop aan te sluiten?
Als hij als toetenbord te koppelen is dan denk ik dat het zou moeten kunnen.quote:- Ik heb een Logitech Wireless Presenter: Is deze bruikbaar icm de Transformer of gaat dat niet werken?
Dat was wel de planning, alleen ik heb nog geen officele aankondiging gezien.quote:Van een collega begreep ik dat er in augustus een versie met 3G beschikbaar zou worden. Is jullie daar iets van bekend?
Nee, heb ik niet. Ik gebruik em echt als tablet. Daar is android 3.* ook voor geoptimaliseerd, btw...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:29 schreef WineGum het volgende:
Fijn dat je meekijkt/checkt!
Heb je ook een dockingstation? Wat weegt die ongeveer (even voor de beeldvorming). Kan alleen het gewicht van de pad zelf vinden.
Uitzending Gemist op de iPad is gewoon mp4quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:08 schreef Joooo-pi het volgende:
uitzendinggemist net even getest en werkt goed. Ik gebuik de desktopsite en afspelen in flash. Ik denk dat dit op een ipad wat moeilijker gaat
edit: Livechatten op fok! gaat iets minder, vanwege het ontbreken van autorefresh in de mobileversie. De desktopversie geeft behoorlijk veel lag, dus die wrkt niet lekker. Als je gewoon handmatig refresht in de mobileversie, gaat het nog wel
die van de publieke omroep dus ook? hoe is de kwaliteit? De mp4 van rtl vond ik niet best, terwijl de flashversies van de publieke heel behoorlijk wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:59 schreef WSquater het volgende:
[..]
Uitzending Gemist op de iPad is gewoon mp4
Btw, nog ff een crosspost van een tijdje geleden...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:29 schreef WineGum het volgende:
Fijn dat je meekijkt/checkt!
Heb je ook een dockingstation? Wat weegt die ongeveer (even voor de beeldvorming). Kan alleen het gewicht van de pad zelf vinden.
Wegen doet 'ie dan eigenlijk wel een beetje. Tenminste, ik vond het niet zozeer storend, maar zeker wel verrassend voor zo'n klein ding zoveel te wegen (niet echt dat ik je er referentie bij kan geven, alleen de tip: ga hem zelf ook eerst in het echt bekijken dan). Vandaag terug toch weer gezien voor 379,-. M'n moeder had het opeens over mogelijke en tablet kopen voor m'n vader, dus ik dacht, neem die van mij, dan koop ik wel een Transformer, maar zo'n haast had ze niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:41 schreef shiznuts het volgende:
-knip-
Gisteren de Asus Transformer nu mét dock gezien! Tof geheel zeg!![]()
Mooi compact, wel verrassend zwaar vond ik eigenlijk. Helaas was er geen netspanning of acculading over voor wat gespeel.
Ideaal voor mensen die geen Colin McRae Dirt3 hoeven te spelen en niet krampachtig hun eigen software hoeven te gebruiken. Voor mensen die van een oeroude laptop komen o.i.d. of iets naast hun pc willen hebben voor mobiliteit is zo'n ding natuurlijk hartstikke geschikt voor basisdingen als entertainment, surfen, tekstverwerken en e-mailen.
Heb het ding laatst es gebruikt bij de Saturn. Dat was alleen de pad-versie, maar werkte erg lekker vond ik! Wist niet dat er ook een toetsenbordversie was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef Luukiemaster het volgende:
Ja maar ik vind het apparaat zonder Tobo ook niet heel veel specialer dan bijv een ipad ofzo...
Het Tobo geeft juist de toegevoegde waarde die ik graag wil!
Komplett dan maar, heb mijn bankpasje niet bij me dus, voor 20.00 uur bestellen is ook wel beter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou zeggen Komplett... maar dan eerder omdat daar keiharde informatie staat over de voorraad en erbij vermeld wordt 'indien voorradig (wat 'ie dus schijnt te zijn): voor 20:00 besteld, vandaag verstuurd'. Kost dan wel '6,95' aan verzendkosten. Zijn er nog '23' van op voorraad volgens het systeem daar.
Bij Paradigit staat eigenlijk niks over het verzenden (wel een algemeen 'Internetmagazijn, op voorraad' en boven de 75,- geen verzendkosten is wel ok) en ze promoten hun betaalde nummer om contact met hun op te nemen, daar heb ik een hekel aan.Maar als je dat niet stoort, dan zou ik zeggen eerst ff contact op nemen over de precieze voorraad en hoe snel de levering is.
Bij Dunnet brengen ze '4,95' verzendkosten in rekening (en 'Op voorraad, vandaag voor 18:00 besteld, morgen in huis'). De voorraadstatus is alleen erg vaag. Als hun systeem niet update van 'op voorraad' naar 'niet op voorraad' dan is er al een probleem. Ik weet niet hoe goed dat systeem helemaal werkt, precies is het i.i.g. niet.
Paradigit is natuurlijk beter, want goedkoper, maar dan moet je je eerst laten informeren over het preciezere hoe en wat. Heb je daar geen zin in en wil je voor het zekere gaan: Komplett.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Komplett dan maar, heb mijn bankpasje niet bij me dus, voor 20.00 uur bestellen is ook wel beter.
Tegen de tijd dat je klaar bent met het 0900 nummer is dat verschil alweer weg dat + ik ben pas 5 voor 6 thuis, dus ik weet niet hoe dat met verzenden zitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Paradigit is natuurlijk beter, want goedkoper, maar dan moet je je eerst laten informeren over het preciezere hoe en wat. Heb je daar geen zin in en wil je voor het zekere gaan: Komplett.Alle zaken zijn aangesloten bij bonden, groepen en keurmerken enzo en heb ik wel van gehoord, dus dat is verder het probleem niet.
Kan er al Unbutu op? Ik meende te hebben gelezen dat ze bezig waren met een dualboot (of dat de wens er was, dus met tobo = unbutu, zonder = android.)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik weet nou niet of ik hier Android of ubuntu op moet zetten. Is het toetsenbord een beetje bruikbaar in vergelijking tot een laptop?
Tobo schijnt op zich goed te typen e.d. Probleem schijnt android te zijn, wat (nog) niet gemaakt is voor tobo en muis.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik weet nou niet of ik hier Android of ubuntu op moet zetten. Is het toetsenbord een beetje bruikbaar in vergelijking tot een laptop?
Als het al kan, dan werkt het beter met tobo en muis (maar weer minder met touch?)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:44 schreef Lod het volgende:
Wat is de meerwaarde van Ubuntu er op zetten?
opera mobile gebruik ik idd ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
3.2 ?
ik heb 3.1 en zie geen update klaar staan.
Jullie nog tips voor must have tablet apps?
- Opera Mobile - snelle browser
- Evernote - handig notities maken en beheren
- MoboPlayer - goede videoplayer
Ik vond hem wat sneller wisselen tussen app drawer en homescreens, ook aardig wat minder FC'squote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
OK, maar zal het ook verschil maken?
Merkte niets van 3.1 vergeleken met 3.0..
Lang inhouden, kun je sommige widgets vergroten verkleinen (Bookmark widget igg).quote:edit: oh nee, het lijstje met openstaande apps is scrollbaar geworden. waren er eerst max. 5.
en ik las ergens dat met 3.1 de widgets schaalbaar zouden zijn, maar geen idee hoe ik dat moet doen?
Maar daarom wel lekker snel. Voor flash sites e.d. gewoon de standaard browser pakkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
het lastige van opera op de transformer vind ik toch wel dat die geen flash ondersteund
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
opera mobile gebruik ik idd ook.
verder:
tablet keyboard free met split keyboard
file manager HD
en van cut the rope heb ik veel plezier gehad. Niet gratis in de market, maar wel ergens gratis te downloaden. Weet niet meer waar.
Waarom is trouwens de market alleen in landscape? Dat vind ik toch wel een dikke misser
Nou ja, ik denk dat ze bedoelen voor 'mousepad'. Zelf heb ik op m'n netbookje een jaar geleden ofzo eens Android geport. Maar dat werkt inderdaad gewoon niet. Ja, het is tof dat je kunt typen, maar navigeren met een muis voelt extreem ongehoord aan. Je merkt dan echt dat het een touchinterface betreft en deze ontworpen is om aangeraakt te worden. Vegen, drukken... het is allemaal zo natuurlijk... het is gewoon 'raar' om met een muis over het beeld te gaan. Ik zou dan waarschijnlijk ook het scherm als tablet gebruiken en aanrakend de interface bedienen en typen als dat nodig zou zijn. Zo had ik ook de neiging bij Android het scherm van m'n netbookje aan te raken, alleen had die natuurlijk geen touchscreen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:18 schreef lateralize het volgende:
Ik snap de opmerkingen over 'het is niet gemaakt voor gebruik met toetsenbord' niet zo goed. Wat wil je nou bijvoorbeeld doen met het toetsenbord? Een brief tikken / voor studie gebruiken: kan prima met de office pakketten. Een e-mail tikken: kan prima. Chatten / msn / skype: kan prima. Internetten: kan prima. Ik zie geen probleem, en het werkt veel prettiger dan on-screen (imo, natuurlijk). Daarbij nog eens de extra accu die in het toetsenbord geïntegreerd zit, en ik kan niet zien hoe je deze tablet zou willen hebben zonder toetsenbord.
vooral omdat ik me al verheugd had op het moment.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:02 schreef shiznuts het volgende:
Had ik ook eens gehad. Ik had er goed de smoor in.
Wat zijn de voor- en nadelen daarvan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Sinds gisteren ook eigenaar van een transformer... meteen geroot en ben er nu Prime 1.7 op aan het zetten.
bij mij staat bij instellingen -> systeemupdate dat ik in de notificatiebalk moet kijken voor de update. Maar hier staat helemaal niks. Herstarten helpt niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:25 schreef Joooo-pi het volgende:
hey! Weer een Asus update
ff batterij bijladen
raar....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
bij mij staat bij instellingen -> systeemupdate dat ik in de notificatiebalk moet kijken voor de update. Maar hier staat helemaal niks. Herstarten helpt niet.
Je zit nu op de zelfde versie nummers. Zal bij mij wel een kleine bug zijn dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:57 schreef Joooo-pi het volgende:
iig een soort compatibiliteitsdingetje erbij: zoom of stretch bij programma's die gemaakt zijn voor kleinere schermen.
Verder geen dubbele spatiebalk meer bij tablet keyboard (was zeker een bug).
[ afbeeldning ]
Dat...overigens gaat de 16 gieg versie d'r uit las ik. Dus zit je voor een transformer zonder dock ook op 500 euro. De transformer kan evenveel zoniet meer dan een ipad2. Je betaalt ook gewoon voor het merk Apple.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef Ceased2Be het volgende:
1. De prijs
2. Smaak
Geen idee verder, iPad was niet eens een optie voor me.
herstel: met opera mobile is het nu niet meer zo. Kan nu goed op de desktopversie van fok!, het is alleen wel erg klein allemaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Typen op fok! desktopversie blijft laggy...
flash werkt wel in opera mobile, ik had het alleen uit staanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar daarom wel lekker snel. Voor flash sites e.d. gewoon de standaard browser pakken
Ah dan heb ik nog mooi op tijd de 16Gb variant gekochtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:33 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Dat...overigens gaat de 16 gieg versie d'r uit las ik. Dus zit je voor een transformer zonder dock ook op 500 euro. De transformer kan evenveel zoniet meer dan een ipad2. Je betaalt ook gewoon voor het merk Apple.
ja hoor,geen probleemquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: heeft de Transformer (of de opvolger hiervan) ook een file explorer, waardoor je makkelijk series kunt overzetten? Ik wil er nml series op gaan kijken (.avi-formaat). En is er ook een soort VLC Player voor tablets?
Mijn (nieuwe vandaag gekochte) 16GB transformer heeft micro sim voor 3g.... ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag dat de iPad met wifi én 3g wel érg prijzig is idd. Dat heb ik er niet voor over hoor. De Eee pad is een goed alternatief voor mij, maar ik wil wel 3g, dus ik wacht even de nieuwe Transformer en de tweede versie vd Slider (wordt begin 2012 verwacht) af, denk ik
.
Whatsapp werkt via een simkaart/mobiel telefoonnummer. Aangezien je geen simkaart in de asus kan plaatsen, werkt het niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:56 schreef fokthesystem het volgende:
Het 2e is skype en whatsapp.
Eerst maar whatsapp, die werkt er niet op, wil ook niet installeren vanaf de market.
Ik lees me wel goed in voor ik iets vraag hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mijn (nieuwe vandaag gekochte) 16GB transformer heeft micro sim voor 3g.... ?
Edit, oh nee, da's alleen op het 64 GB model:
Asus Eee Pad Transformer tablet will be on sale in April 2011, the Wi-Fi and 16GB version will cost of ¤400, while the 3G module with 64GB storage will have to pay ¤300 more.
Details: http://thetechjournal.com(...).xhtml#ixzz1UZ27xV8w
Als het goed is staat altijd onderaan je scherm een zwarte balk, met daarin linksonder drie of vier icoontjes. Meestal is de rechtse daarvan een plaatje van een uitvouwmenu (net als op de dock rechts van je spatiebalk tussen ALT en CTRL). Dat is je menu, waarlangs je bij instellingen kunt komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:56 schreef fokthesystem het volgende:
Op mijn samsung TAB (7 inch) zitten 4 'led touch 'knoppen' in de rand, 1 = menu.
Op het asus keyboardje, de dock, zit ook een speciale menu-key.
In diverse app's kan je daar de instellingen mee bereiken.
Echter zonder de dock.... hoe kom je dan in de menu's als die niet een icon er voor boven, onder, of in hun eigen scherm(pje) hebben? Er zijn namelijk wat apps die dat icoon niet zichtbaar hebben als de transformer zonder dock wordt gebruikt.
Is al beantwoord: WhatsApp werkt via een mobiel nummer, en dat heb je niet bij een Transformer.quote:Het 2e is skype en whatsapp.
Eerst maar whatsapp, die werkt er niet op, wil ook niet installeren vanaf de market.
Geen idee, zou wel handig zijn als dat werkt ja.quote:Dan skype, dit ging wel in een keer op de asus transformer.
MAAR LET op ik heb dus android 3.2, en wat ik niet kan vinden nadat ik skype start, het werkt ook nog allemaal, is het uitzetten!(van skype), via geen van de 4 iconen/menus zie ik nog afmelden, exit, uitloggen o.i.d..
Een Taskkiller op een Android? Foei! (quote:Ook via ' smart taskbar' of een app killer in zo een 14 in 1 app, ik krijg hem niet ut...
Dat komt omdat het touchpad extreem gevoelig is, en als je er dus overheen gaat met je duimen bijvoorbeeld, zelfs zonder het aan te raken, dan denkt hij dat je aan het muizen bent en gaat hij daarheen waar hij denkt dat je het touchpad aanraakte.quote:Iemand? En oh ja, skype is btw ook de laatste versie zo uit de app market.
Overall is het een gaaf ding, 2 USB poorten in de dock, een micro usb ontvanger en muis werkten gewoon, plug and play.
Goed geluid vindt ik.
Lekker keyboardje qua aanslag, hoewel soms om onverklaarbare wijze je ineens in 2/3e a 1/4e van de zin bent die je reeds tikte, dat je daar dus plotseling tussen staat te tikken, i.p.v. achteraan waar je was, heel weird.
Als het veelvouden zijn van een week dan kan het volgens mij wel; maar als het om de 3 dagen of zo moet zijn is het inderdaad lastiger. Maar volgens mij heeft Google Agenda (webversie) dat ook niet. En zo wel, dan is het het slimst om gewoon naar de webversie te gaan denk ik.quote:De agenda is zeer basaal en mist iets, namelijk m.b.t. 'om de zoveel dagen' planningen, voorziet ie gewoon niet in.
Eens. Er waren mensen die klaagden over dat het scherm minder goed is dan de iPad, maar ik zie geen verschil. Wel zou ik het persoonlijk fijner vinden als hij nog wat minder fel kon dan de laagste stand, voornamelijk bij het in bed in het donker gebruiken, dan vind ik er nog best veel licht uitkomen.quote:Scherm helderheid en scherpte is geweldig, net als de kijkhoek.
Dat zegt mij allemaal niks; als ie het maar doetquote:Het wifi gedeelte, zou b/g èn N (300 Mbps) moeten zijn, maar al ga ik boven de N router zitten met de transformer, meer dan 30 Mbps down haalt ie niet, wel 6 Mbit up.
'Ver weg' zeg 12 meter van accesspoint met muren en plafond er tussen, zakt de down snelheid niet onder de 25 Mbit. Up zakt dan wel behoorlijk, met 50% naar 3 mbit.
Kijk dat is een clip en klaar antwoordt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef WineGum het volgende:
Whatsapp werkt via een simkaart/mobiel telefoonnummer. Aangezien je geen simkaart in de asus kan plaatsen, werkt het niet.
Dit gaat inderdaad zo op mijn samsung galaxy tab 7 inch, maar op de asus transformer 10 inch kom je niet van skype af, menu is gewoon weg, en forced kill vanuit settings > app's, daar is ie tegen bestand(!)quote:En over skype vond ik dit:
"Sign out from android Skype account. From My Info tab, press menu soft button -> Sign Out."
Klopt echter bij skype, zie ook reactie van ander en mijn reactie daar weer op hier boven, is het gewoon nog niet goed vor een asus transformer. Eenmaal skype opgestart kan je jezelf hoogsten offline zetten, maar ja, recources snoept ie dan wel gewoon lekker door.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef Pandora73 het volgende:
Als het goed is staat altijd onderaan je scherm een zwarte balk, met daarin linksonder drie of vier icoontjes. Meestal is de rechtse daarvan een plaatje van een uitvouwmenu (net als op de dock rechts van je spatiebalk tussen ALT en CTRL). Dat is je menu, waarlangs je bij instellingen kunt komen.
Yep, dat had ik inderhaast gemist op de website omschrijving in verschil tussen de 16 gb en 32 gb versies.quote:Is al beantwoord: WhatsApp werkt via een mobiel nummer, en dat heb je niet bij een Transformer.
Het gros wel, sommigen starten net zo vrolijk weer vlot op, maar skype is een 'niet uit te krijgen virus'quote:Een Taskkiller op een Android? Foei! ()
Apps kun je overigens heel eenvoudig onderbreken via Instellingen > Apps > Lopende Apps (of zoiets).
Daar zal ik eens opletten, want dat verklaart het dan.quote:Dat komt omdat het touchpad extreem gevoelig is, en als je er dus overheen gaat met je duimen bijvoorbeeld, zelfs zonder het aan te raken, dan denkt hij dat je aan het muizen bent en gaat hij daarheen waar hij denkt dat je het touchpad aanraakte.
"FREE touch agenda", die kan het, staat er nu dus ook op, is helmaal top.quote:Als het veelvouden zijn van een week dan kan het volgens mij wel; maar als het om de 3 dagen of zo moet zijn is het inderdaad lastiger. Maar volgens mij heeft Google Agenda (webversie) dat ook niet. En zo wel, dan is het het slimst om gewoon naar de webversie te gaan denk ik.
Op tweakers.net las ik toch wel van een aantal mensen met problemen, eknnelijk is er een partij niet zo goed en toch de fabriek uit gegaan, vooralsnog lijkt deze in orde.quote:Eens. Er waren mensen die klaagden over dat het scherm minder goed is dan de iPad, maar ik zie geen verschil. Wel zou ik het persoonlijk fijner vinden als hij nog wat minder fel kon dan de laagste stand, voornamelijk bij het in bed in het donker gebruiken, dan vind ik er nog best veel licht uitkomen.
De snelheid van je wifi.quote:Dat zegt mij allemaal niks; als ie het maar doet![]()
TAB ? Dit is het asus transformer topic, maar wellicht een vergissing.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:26 schreef RobertNL het volgende:
Hoe snel is bij jullie het dock leeg als je hem zo laat staan (dus niks mee doet?). Meende hem vanmorgen van de lader te hebben gehaald maar hij is nu al leeg! Terwijl ik vandaag niks gedaan heb met mijn tab.
Ja, maar dat dock kan niet 'leeglopen' omdat het geen accu+tobo-dock is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:30 schreef fokthesystem het volgende:
@shiznuts opladen met de ock, nu ook voor samsung.
http://www.galaxytab10-1.(...)gratis-desktop-dock/
Ik hanteerde tot nu toe de term TAB voor mijn samsung TAB, zit ook op een forum speciaal daarvoor.
Dus tja vrije termen, dat kan de boel verwarren dan he.
En je noemde geen merk, dus dan is tab = tablet = een heleboel merken en types...
Klopt, maar een tab kan wel leeglopen in een dock(-zonder batterij nog sneller zelfs) met een inferieur printplaat/schakel design.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:32 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar dat dock kan niet 'leeglopen' omdat het geen accu+tobo-dock is.
Je komt users tegen op boards, zelfs op fok tweakers.net komen ze wel eens over heel andere merken/types praten dan waar een topic over gaat. Echt het komt voor, ze zijn er die users!quote:En hij noemde geen merk nee, omdat dit het Asus Eee Pad Transformer topic al is.
Misschien heb je de user ook een beetje kunnen volgen en weet je dat 'ie er eentje heeft.
Het gekke is dat er altijd wel wat lijkt aan te staan. Zelfs met dock en tablet los van elkaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:58 schreef RobertNL het volgende:
Ga het vandaag maar eens testen, heb de Transformer net van de lader af, er staat niks onnodig aan op de achtergrond dus nu eens kijken hoe snel het dock leeg is.
Sergeant!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:58 schreef RobertNL het volgende:
Meestal kort ik het toch al zo lange woord tablet inderdaad af tot tab. Maar nu de SGT er is zal dat wel een wat minder algemene term worden
Ga het vandaag maar eens testen, heb de Transformer net van de lader af, er staat niks onnodig aan op de achtergrond dus nu eens kijken hoe snel het dock leeg is.
Je dock wordt leeggetrokken naar je tablet. Dus als je je tablet niet 100% vol in je dock schuift, en die combinatie een dag laat staan, dan is je tablet vol en je dock leger. Afhankelijk van hoe leeg je tablet was en hoe vol je dock, en wat je op je tablet aan hebt staan (WiFi, apps die regelmatig internet gebruiken, etc) kan het dus zijn dat je dock helemaal leeggetrokken wordt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:26 schreef RobertNL het volgende:
Hoe snel is bij jullie het dock leeg als je hem zo laat staan (dus niks mee doet?). Meende hem vanmorgen van de lader te hebben gehaald maar hij is nu al leeg! Terwijl ik vandaag niks gedaan heb met mijn tab.
Verder is dit de eerste keer deze week dat ik mijn PC aanzet, voor het simpele werk in word, excel en internet/youtube/muziek voldoet hij dus prima! Nu alleen Open TTD nog op mijn tablet en ik zit nog minder achter mijn PC!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:33 schreef Pandora73 het volgende:
Je moet harder duwen dan je eigenlijk zou verwachten (althans, ik was er toch wel wat voorzichtig mee, zijn toch een hoop centjes die je in je handen hebt) en dan klikt hij alsnog helemaal op zijn plaats.
Welkomquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef Klonk het volgende:
toekomstig eigenaar meld zich, nog even een paar weekjes wachten op een bonus van de baas
ik wacht op die met 3g, jij niet? Zonde om nu één met alleen wifi te kopen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef Klonk het volgende:
toekomstig eigenaar meld zich, nog even een paar weekjes wachten op een bonus van de baas
Waarom. Als je de 3G niet gaat gebruiken en de versie zonder goedkoper is...quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik wacht op die met 3g, jij niet? Zonde om nu één met alleen wifi te kopen.
neuh, ik heb zelfs mijn HTC desire zonder mobiel internet, tablet is puur voor thuis op de bank gebruik dus ik zou niet weten waarom ik extra geld zou uitgeven voor een 3g versiequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nope ben ook al aan het zoeken geweest, dat ding van 95 cm is wat aan de korte kantquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:09 schreef UncleSam het volgende:
Heeft er al iemand een goed en goedkoop (langer) Chinees USB kabeltje gescoord?
Heb ik ook gedaan. Maar als je die 3G wil gaan gebruiken, tja...quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Diceplayer die is a heel goed en b kan die dacht ik ook streams openen, die je qua URL (link) dan wel via een browser moet kopiëren en plakken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:12 schreef Pandora73 het volgende:
P.S. Ja ik ben vrouw, maar: ja ook vrouwen kijken soms op dat soort sites
Ik wel , gisteren, net.quote:
Wacht nog iets langer en je kan een asus TF met W 9 kopen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Klopt het dat er volgend jaar een transformer met Windows 8 komt?
Ja, dat wist ik alquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wacht nog iets langer en je kan een asus TF met W 9 kopen!![]()
Eerst nog ergens in maart de TF-2 met 3G . . . (En android)
Eigenlijk kan je beter leren vissen, maar goed:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat wist ik alTF2 met 3G en Android komt toch rond de kerstdagen? En TF met W8 in april ofzo, zo begreep ik.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:35 schreef fokthesystem het volgende:
Nieuwe WW (Incl. NL) update staat gepland voor de 25 a.s.
Ik heb al meerdere boeken gelezen op mijn transformer en ik vind het erg fijn werken. Ik download tot nu toe alleen .epub. (ik heb me nog niet verdiept in de verschillende formaten). Daarvoor is standaard een reader beschikbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ook even een post hier.
Ik ben me aan het orienteren ob een tablet, en die Transformer is toch wel 1 die bij mij op 1 staat, juist vanwege het dock waardoor hij meer laptop-achtige functionaliteit bezit.
Ik heb wel een paar vragen alleen, misschien kan iemand e.e.a. verduidelijken...?
• Hoe is jullie ervaring om het ding ook als e-bookreader te gebruiken? Gaat de ondersteuning van de verschillende formaten OK? Kun je die dingen ook gewoon downloaden of moet je dat via een PC synchroniseren oid?
Krasgevoelig: Nee (gorillaglass)quote:• Is het scherm erg vingerafdruk/krasgevoelig?
(geen idee, ik heb geen dock)quote:• Hoe eenvoudig kan hij gebruikt worden voor eenvoudig tekstverwerken?
(niet geprobeerd)quote:• Kun je er ook iets als GIMP op hebben voor eenvoudige fotobewerking?
quote:Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |