Ok dat is helemaal topquote:
Quote van iemand op tweakers, autch.quote:When you placed your order, "Asus EeePad Transformer TF101 10.1 inch Tablet PC (nVidia Tegra2 1GHz, 1Gb, 16Gb eMMC, WLAN, BT, Android 3.0) with docking station" was scheduled for release on April 2011. Unfortunately the release date has now been moved to june 2011, and we do not yet have a firm date for availability.
I have checked your order and can see that this item is on pre-order and will not be released until June 2011.
Please note that the release date is subject to change. As soon as we are informed of any changes to this date, we will update the website accordingly.
Verder geen update of revisionnotification, dus ik verwacht dat deze info nog solid is en hoop dat alleen bestellingen vanaf nu daardoor getroffen zullen zijn.quote:Order Placed: 1 April 2011 (geen grap btw)
Dispatch estimate: 18 April 2011
Delivery estimate: 20 April 2011 - 21 April 2011
Tsja,, moet je maar geen chinese webshop addict zijn! =Dquote:* RobertNL, slaps his face. omdat hij te lang gewacht heeft met orderen door een stome chinees.
Je mag die van mij evt. voor ¤900,- overkopen?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef RobertNL het volgende:
ben nog druk op zoek, helaas zijn dus de eerste 2-3 batches uitverkocht. Hoop niet dat dat uitstel voor benelux betekend want ik wil hem graag zo snel mogelijk hebben.
* RobertNL, slaps his face. omdat hij te lang gewacht heeft met orderen door een stome chinees.
506.95 inc verzenden lijkt beter <3quote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je mag die van mij evt. voor ¤900,- overkopen?
Da's een mooie prijs met dock!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
506.95 inc verzenden lijkt beter <3
Ja, dat is gewoon een werkende touchpad met linker- en rechtermuisknop.~ / ~quote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is jammer dat Android nog geen aantrekkelijk tablet OS is door het gebrek aan apps, want deze ziet er wel heel erg goed uit. Ik zie onder het keyboard gedeelte ook een trackpad zitten. Weet iemand of deze ook echt werkt, en zoja; hoe? Dat zou het allemaal nog beter maken.
Of 'ie ook multitouch is, staat er niet bij, ga er vanuit van niet, dan kan het altijd meevallen.quote:Transform from pad to notebook mode with optional keyboard docking station
The Transformer sets itself apart from other tablets on the market by featuring an optional docking station. This unique docking station provides access to a full QWERTY keyboard along with unique Android Function keys, instantly turning the Transformer into a mobile content creation device.
A touchpad, 3.5mm audio jack, two USB ports as well as a built-in SD Card reader for easy file sharing and storage expandability makes the Transformer a versatile media hub. The docking station also extends the Transformers 9.5 hours** of battery life up to 16 hours**, so users can use it all day for work or play.
Amazon.co.uk 485-490 euro inclusief dock. Wel een nadeel: daar is ie tijdelijk uitverkocht. Maar met wat geduld...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Da's een mooie prijs met dock!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef shiznuts het volgende:
Hij is wel al zonder dock verkrijgbaar of zo?
http://android.modaco.com(...)rmers-owners-thread/
Ah zo: UK only denk ik: http://www.comet.co.uk/p/(...)FORMER-Tablet/717703
En root heeft 'ie ook al te pakken... http://www.androidpolice.(...)for-grabs-quite-yet/
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag een Ipad met een soort Tobo case gezien.
Tijdens het typen bijna een laptop en daarna lekker weer als gadget.
Nog steeds aan het zoeken waar ik er 1 kan kopen,
Wie? Ik?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is er al eens iets gezegd over je geweldigheid? Anders bij deze: Je bent geweldig!
Persoonlijk vind ik die dingen echt niks hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
[ [url=http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_58180_1_small.jpg]afbeelding ]
Deze?
[/url]
$39,- maar.
Nee een andere (zoek ik op).quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
dealextreme.com/details.dx/sku. 58180~r.80777846
afbeelding
Deze?
[/url]
$39,- maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 13-04-2011 23:52:37 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee een andere (zoek ik op).
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat hij zegt dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik wil het ook meer als tablet met toetsenbord gaan gebruiken, en niet zozeer als een netbook. Ik ben momenteel van plan om de iPad met Zaggmate Keyboard case te kopen, maar het heeft geen haast, dus ik wacht nog even wat reviews en de ontwikkeling van Android als tablet os af.
Ik vind de EEE Pad wel een van de meest interessante Android-tablets. En de prijs is zeker goed.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
* RobertNL Zoekt nieuwe kennissen in GBquote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Het beste zou nu dus zijn als je deze tablet bent om je te beroepen op je kennissen in Groot-Brittannië.
Open een V&A topic.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
* RobertNL Zoekt nieuwe kennissen in GB
Ik ken wel mensen daar, maar denk niet dat ze moeite gaan doen voor wildvreemden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |